• hey :)
    Ik heb nog eens een liedje opgenomen :)
    Zouden jullie jullie mening kunnen geven?
    En als je het echt supergoed vind, een hartje geven?
    http://www.karaokeparty.com/en/public-recordings?song_id=69&sort=date&start=10

    de recording van xxSwaggerxx

    [ bericht aangepast op 11 mei 2014 - 19:10 ]


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Pariah schreef:
    Ik vind het op zich wel mooi maar ik erger me heel erg aan je uitspraak :x


    Sorry


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Je zingt best goed hoewel je nog wel moet oefenen met de langere uithalen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Skull schreef:
    Sorry, maar ik heb wel eens beter gehoord.


    Volgens mij vroeg ze niet of je beter gehoord hebt.


    Your make-up is terrible

    Jafar schreef:
    (...)

    Ja, iedereen vond het mooi. Maar mijn oom is ook heel goed en heeft ook al heel lang zangles en treed ook op en zo, maar hij wist niet of hij het zou kunnen, dus zongen we met z'n drieën en mijn moeder en andere oom begeleidden ons met gitaar en keyboard, dus het was ook heel mooi dat we het allemaal samen deden. Mijn oma had het gegarandeerd prachtig gevonden ^^ Ik heb helaas geen opname, dus kan er verder niet van zeggen wat ik er zelf van vond, omdat het toch anders klinkt als je zelf zingt...

    OT: Ik vind het niet slecht, hoewel sommige dingen iets onder te juiste toon zitten en je soms niet helemaal gelijk zingt met de begeleiding, maar zoals ik al zei, het is zeker niet slecht. Alleen ik heb geen account, dus helaas.


    Oh nice :)
    O.t. dank je :)
    En work on it :)


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Buddy schreef:
    Je zingt best goed hoewel je nog wel moet oefenen met de langere uithalen.


    I know mijn uithalen zijn nog niet geweldig :)


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Assassin schreef:
    (...)

    Volgens mij vroeg ze niet of je beter gehoord hebt.

    Ze vroeg om je mening en dat was mijn mening. Het kan wat bot over zijn gekomen, sorry daarvoor. Ik zal me nader verklaren; je stemgeluid is erg mooi, maar je timing is soms nogal zwak, net als je uitspraak. En ik ben nou eenmaal iemand die daar bij zang enorm op afknapt.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Je hebt een mooie stem. Verder heb ik er vrij weinig verstand van. Het klonk niet altijd even mooi in ieder geval, maar met een beetje oefenen kun je het redelijk goed denk ik. Beter dan ik, dat zeker (:


    Hamartia