• In plaats van het verwijderen van het verwijderen (wat jullie niet doen, dat heb ik al gezien) oude profiel, aangeven, door ze bijvoorbeeld rood te kleuren, dat als ik op non-actief sta (een jaar niet mee online) mijn naam steeds rood word, en als ik dan weer online kom maak je hem weer normaal, zo kan ik zien of het nut heeft mensen een fijne verjaardag te wensen (wat is bijna iedere dag bij 5 random mensen doe)

    Groetjes, Mette


    Live your live

    Ik vind het overbodig.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Miserables schreef:
    Ik vind het overbodig.


    Dat kan.

    (sorry deze reactie is ook overbodig)


    Live your live

    Miserables schreef:
    Ik vind het overbodig.


    The universal language of art.

    Nah. Ik vind het wat nutteloos. Je kunt nu ook al zien op de pagina van de persoon hoelang hij/zij al niet online is geweest. Dus ik vind niet dat het dan ook nog eens een kleurtje moet krijgen.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    McBride schreef:
    Nah. Ik vind het wat nutteloos. Je kunt nu ook al zien op de pagina van de persoon hoelang hij/zij al niet online is geweest. Dus ik vind niet dat het dan ook nog eens een kleurtje moet krijgen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Dat kleurtje hoeft van mij niet, maar misschien dat als je met je muis er over gaat het er dan staat (net zoals je op een profiel bij "lijst" van oude gebruikersnamen doet en bij een topic om de zien wat voor soort topic het is)
    Maar heel nodig vind ik het niet.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    McBride schreef:
    Nah. Ik vind het wat nutteloos. Je kunt nu ook al zien op de pagina van de persoon hoelang hij/zij al niet online is geweest. Dus ik vind niet dat het dan ook nog eens een kleurtje moet krijgen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Miserables schreef:
    Ik vind het overbodig.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik heb er zelf nog niet echt behoefte aan gehad.


    Tijd voor koffie.

    McBride schreef:
    Nah. Ik vind het wat nutteloos. Je kunt nu ook al zien op de pagina van de persoon hoelang hij/zij al niet online is geweest. Dus ik vind niet dat het dan ook nog eens een kleurtje moet krijgen.


    To love is to destroy.

    Ik snap de suggestie niet helemaal :')


    26 - 02 - '16

    Roku schreef:
    Ik snap de suggestie niet helemaal :')


    Inactieve mensen krijgen een gekleurde naam, volgens mij. :p


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    (...)

    Inactieve mensen krijgen een gekleurde naam, volgens mij. :p


    Ooh, nee, dat vind ik niet per se nodig.


    26 - 02 - '16

    Ik vind het zwaar overbodig.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik vind het op zich wel een goed idee, dan weet je gelijk dat diegene inactief is. Maar ik zou het een betere oplossing vinden als mensen langer dan een jaar niet online komen dan gewoon gewist worden, dan komen die usernames weer vrij en zijn er niet zulke overbodige profielen (: