• De informatie hieronder is niet heel relevant meer, maar binnenkort zal ik een nieuw topic aanmaken als er meer informatie is.


    Het idee
    Het zal jullie gestoord in de oren klinken, maar ik weet 100% zeker dat dit mogelijk is. Ik kwam op het idee om een kleinschalig Quizlet Festival te organiseren. Dit houdt in dat ik een Festival - met muziek, kraampjes, eten, meetingen en nog veel meer - voor ongeveer honderd man idk gewoon een hele ruime schatting ga proberen te organiseren in een weiland naast mijn huis!

    Hoe ik dit voor elkaar wil krijgen?
    Het lijkt onmogelijk, maar dat is het niet. Ik kan veel mensen uit het dorp waar ik woon, ook via mijn ouders en ik kan een podium, een locatie, een BBQ en een muziekinstallatie regelen. Nou, dan heb je al heel wat toch? Verder is er misschien wel iemand op Quizlet die een bandje heeft en op wil treden of misschien kennen mensen hier wel bandjes die we in kunnen huren voor een klein bedrag.

    Handige informatie
    Wanneer?
    -

    Tijden
    Ik zat te denken om het van ongeveer 14:00 tot 21:30 te doen.

    Kosten
    Zoiets is natuurlijk niet gratis, maar met een beetje inzet van mensen hier op Quizlet en een aantal sponsoren kunnen we dit zo laag mogelijk houden.

    Waar?
    In een dorpje vlak bij de stad Nijmegen in Gelderland. Het zou eventueel ook ergens anders kunnen waar het vervoer makkelijker is, maar daar heb ik nog niet naar gekeken.

    Vervoer
    Working on it.

    Logeren
    Logeren kan niet bij ons in de tuin omdat wij daar gewoonweg de voorzieningen niet voor hebben, maar er is een goedkope camping in de buurt waar jullie eventueel een nachtje kunnen blijven: klik.
    Misschien kan het op het festival terrein, maar dat weet ik nog niet, dat zou ik moeten vragen. Het ligt er een beetje aan hoeveel mensen willen blijven slapen.


    Het is nu nog absoluut nog niet uitgewerkt en ik heb nog niks geregeld omdat ik eerst wil weten of er een aantal mensen zijn die mij mee zouden willen helpen om dit op te richten en of er überhaupt wel interesse is. Daarom vraag ik aan jullie of er ideeën zijn om dit Festival door te laten gaan en wat voor een dingen we dan zouden kunnen organiseren op het Festival en of er vier of vijf mensen zijn die met mij mee zouden willen brainstormen.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2015 - 13:58 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Oh wat leuk! Ik zou wel mee willen helpen als je ergens hulp bij nodig hebt. ;3 Ik vind het echt een super idee en heel leuk dat je het wilt organiseren.


    Your make-up is terrible

    Wie weet komen wij ook! Ik speel zelf gitaar en zing, misschien een optreden waard?
    Zo kan ik ook wat nummers van Tom Felton ^^

    x


    'I literally put my heart into those pages'

    Hehe, mijn topics. :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Het lijkt mij like een super leuk idee! Als ik kan, het geld heb en ik mag, kom ik zeker weten!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Assassin schreef:
    Oh wat leuk! Ik zou wel mee willen helpen als je ergens hulp bij nodig hebt. ;3 Ik vind het echt een super idee en heel leuk dat je het wilt organiseren.

    Graag! Ik kan alle hulp gebruiken, vooral voor brainstormen. Dus als je geïnteresseerd bent dan moet je even je Facebook sturen, dan voeg ik je toe aan een groep zodat we kunnen overleggen (:

    Dat geldt voor iedereen trouwens!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    zoiets heb ik ooit eens voorgesteld, werd bij mij redelijk negatief ontvangen.:'D

    Maar ik hoop dat het lukt! Alhoewel ik er niet zal geraken. >: (

    [ bericht aangepast op 14 mei 2014 - 17:57 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Lizor schreef:
    (...)
    Graag! Ik kan alle hulp gebruiken, vooral voor brainstormen. Dus als je geïnteresseerd bent dan moet je even je Facebook sturen, dan voeg ik je toe aan een groep zodat we kunnen overleggen (:

    Dat geldt voor iedereen trouwens!

    Je hebt mijn fb al :Y)


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    LukaRiddle schreef:
    Wie weet komen wij ook! Ik speel zelf gitaar en zing, misschien een optreden waard?
    Zo kan ik ook wat nummers van Tom Felton ^^

    x

    Ja natuurlijk, ik zal even een lijstje maken van mensen die eventueel iets zouden kunnen doen! (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lijkt me wel leuk :3 Al woon ik wel tegen de grens van België-Frankrijk en zal vervoer moeilijk zijn en ook de vraag of ik wel mag. En ook ergens begin juli zou fijn zijn. Ik heb trouwens een vriendin dat een bandje kent. Ik wil het wel vragen als het door zou gaan en alles officeel is ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mijn hele maand juli zit al vol yolo
    Wel een leuk idee, zorg ervoor dat alles ook wettelijk gezien mag als het groot gaat worden(!)

    [ bericht aangepast op 14 mei 2014 - 18:03 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    MAK3Y0URM0V3 schreef:
    Mijn hele maand juli zit al vol Yoko
    Wel een leuk idee, zorg ervoor dat alles ook wettelijk gezien mag als het groot gaat worden(!)

    Jup I know, thanks for the tip (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik meld me aan als artiest!

    Oke, laat ik dat maar niet doen. I mean, ik speel totaal geen festivalmuziek op mijn accordeon, juist de volksmuziek HAHAHA :'D

    Maar het klinkt me echt onwijs gaaf! Is er gemakkelijk te komen met de trein, en dan met de bus? Ik neem tenminste aan dat het eenmaal in Nijmegen met de bus reizen wordt? Wordt het een duur busritje of je weet?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Als het door gaat zal ik kijken wat ik kan doen om te komen met een paar andere vrienden van Quizlet, Gelderland ligt nou niet dichtbij mij in de buurt maar we zullen zien.
    In ieder geval vind ik het een super tof idee en ik ga zeker dit topic in de gaten houden :').


    True friends stab you in the front.

    Gaaf! Ik zou wel willen komen, geen idee of ik kan c:


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    McBride schreef:
    Ik meld me aan als artiest!

    Oke, laat ik dat maar niet doen. I mean, ik speel totaal geen festivalmuziek op mijn accordeon, juist de volksmuziek HAHAHA :'D

    Maar het klinkt me echt onwijs gaaf! Is er gemakkelijk te komen met de trein, en dan met de bus? Ik neem tenminste aan dat het eenmaal in Nijmegen met de bus reizen wordt? Wordt het een duur busritje of je weet?

    Vanaf Nijmegen kan je met de trein nog naar Wijchen en vanuit daar is het 10 kilometer naar mijn huis. Een enkeltje is geloof ik 2,20, maar vanaf daar loop ik vast omdat verder geen bus gaat naar het dorp waar ik woon.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.