• Hallo iedereen

    Omdat het toch vakantie is en ik ook niet heel de vakantie achter de computer wil zitten zou het misschien wel leuk zijn om een meeting te organiseren.

    Wanneer?
    Sowieso volgend weekend of volgende week, slechts enkele dagen is te kort, een week zullen we toch nodig hebben denk ik.


    Waar?

    -Antwerpen
    -Starbucks centraal station binnen

    -Wat?
    Wat rondlopen in de steden, maar andere goedkope activiteiten mogen ook! Eten is ook wel lekker, als dat het geval is gaan we sowieso voor iets low-budget.

    Hoelaat?
    Ik stel voor om af te spreken vanaf 12:00/13:00.

    Wie?
    Zeker:
    -Debbaut // Jarne
    -Spinel // Erika
    -Scandal // Erica
    -Nestor // Zoé

    Misschien:
    -Darkghotic // Els


    Ik hoop op een goede opkomst!(:

    Groetjes
    Jarne

    [ bericht aangepast op 15 april 2015 - 21:35 ]

    Welke stad?


    Queer zijn is gewoon alles

    Spijtig, dan zit ik in frankrijk


    Alles heeft betekenis, ook niets

    BardTheBowman schreef:
    Spijtig, dan zit ik in frankrijk


    D':


    Queer zijn is gewoon alles

    Sorry Jarne, ik had heel graag gekomen, maar ik zit volgende week in Barcelona, dus tenzij je daar een meeting wilt houden? ^^ Spijtig, want ik had jullie echt heel graag nog eens willen meeten. In de zomervakantie moet het zeker nog eens lukken. (:


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Tywin schreef:
    Sorry Jarne, ik had heel graag gekomen, maar ik zit volgende week in Barcelona, dus tenzij je daar een meeting wilt houden? ^^ Spijtig, want ik had jullie echt heel graag nog eens willen meeten. In de zomervakantie moet het zeker nog eens lukken. (:


    Is het soms nationale wij gaan alleen in de tweede week van de vakantie op reis?:'D
    Jammer, maar veel plezier!^^


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Is het soms nationale wij gaan alleen in de tweede week van de vakantie op reis?:'D
    Jammer, maar veel plezier!^^


    Neen, het is nationale ik-ga-met-mijn-vader-like-eens-in-de-tien-jaar-op-reis-en-ik-ben-vorig-jaar-geweest en met-mijn-moeder-ga-ik-altijd-op-reis-en-ik-ben-bij-haar-de-tweede-week, haha.
    Jullie ook veel plezier!


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Debbaut schreef:
    (...)

    Is het soms nationale wij gaan alleen in de tweede week van de vakantie op reis?:'D
    Jammer, maar veel plezier!^^

    Heel veel Vlamingen vertrekken nu op vakantie, dus dat is volledig normaal. :')


    Take me to wonderland

    Dysphoria schreef:
    (...)
    Heel veel Vlamingen vertrekken nu op vakantie, dus dat is volledig normaal. :')


    Ja, natuurlijk, maar allemaal de tweede week?:'D


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Ja, natuurlijk, maar allemaal de tweede week?:'D


    Twee is nu ook weer niet iedereen. :Y)


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Ik wil. :Y)
    Ik kan helaas enkel door de week, muz van 10 april want dan moet ik naar de tandarts. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Tywin schreef:
    Sorry Jarne, ik had heel graag gekomen, maar ik zit volgende week in Barcelona, dus tenzij je daar een meeting wilt houden? ^^ Spijtig, want ik had jullie echt heel graag nog eens willen meeten. In de zomervakantie moet het zeker nog eens lukken. (:


    Hetzelfde, ik heb eindreis...
    Heel misschien dat ik de tweede week nog een gaatje heb, maar dat weet ik niet zeker :/


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Ughh, ik weet niet of ik beter in Hasselt of Antwerpen kan komen. En natuurlijk of ik ga mogen. ^^
    -Mijn ouders denken waarschijnlijk dat jullie een stelletje pedofielen zijn, denk ik. :3


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Als het in Brugge is, kom ik misschien snel eens over en weer. Al speel ik vaak DnD in het weekend.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Waarom eigenlijk Oostende ipv Brugge?


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Debbaut schreef:
    (...)

    Ja, natuurlijk, maar allemaal de tweede week?:'D

    Komt ook voor een stuk door de eindejaarsreizen en andere reizen die met de scholen zijn gepland. Die vallen meestal allemaal ongeveer in dezelfde periode. ^^


    Take me to wonderland

    Ik kan misschien komen als het in Hasselt is, anders gaat het te ver weg zijn.. Ik heb niet precies de tijd om daar naar toe te gaan, ik moet blokken enzo.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt