• Hey mensjes !
    Voor godsdienst moeten we dus zo ongeveer een anderhalf blad schrijven over leven na de dood en als we erin geloven ja of nee en waarom dan. Maar mijn vraag was dus of jullie geloven dat er leven na de dood is en waarom denk je dat. Want ik weet echt niet wat te schrijven!
    Thanks anyway ^-^


    But love's a malady without cure

    Ik geloof in reïncarnatie. :')

    Die hele kleine kindjes kunnen verhalen vertellen over hun vorige leven, en dat kunnen ze niet verzonnen hebben. Daar zijn ze nog veelste jong voor, vooral aangezien dat met volwassen woorden verteld wordt enzo. [/ervaring]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik geloof in reïncarnatie. :')

    Die hele kleine kindjes kunnen verhalen vertellen over hun vorige leven, en dat kunnen ze niet verzonnen hebben. Daar zijn ze nog veelste jong voor, vooral aangezien dat met volwassen woorden verteld wordt enzo. [/ervaring]

    Thx ^-^
    Ja, ik denk ook dat er zoiets is als reïncarnatie en idd die kindjes gaan dat niet zomaar uit hun duim zuigen =S


    But love's a malady without cure

    Ik ben een Moslim maarr

    Uhmm

    Ik weet neit:P

    ik geloof in the rainbow bridge dat is een plek waar je na je dood toe gaat en je ziet iedereen(die dood is) weer trug ziet(ook huisdieren en so)
    ik heb ooit een verhaal over gelezen en ik hoop dat dat so is


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    ^^ de boeddhisten of hoe je dat ook mag schrijven, geloofden ook in leven na de dood,, en aangezien ik daar nogal in ben opgegroeid geloof ik dat ook ja, maar dat hoeft niet te betekenen dat dat zo is?
    want je lichaam 'vernieuwt zich niet' , er staan niet echt mensen te wachten in een rij die denken; oh , daar gaat er een dood, laat ik daar maar heengaan." maar je ziel gaat wel naar een nieuw lichaam, want die verlaat je lichaam toch na de dood? ofzo =P waauuwww, wat een lulverhaal =D
    maar dat geloof ik dus ^^

    xoxo


    You move me ......... Kurt

    Ik geloof nergens in.
    Alles klinkt in mijn oren nogal ver gezocht bij dat soort dingen..


    Mew <3

    (...)
    Thx ^-^
    Ja, ik denk ook dat er zoiets is als reïncarnatie en idd die kindjes gaan dat niet zomaar uit hun duim zuigen =S

    Ohja? Nou dan heeft mijn broertje al zeker 8 vorige levens gehad.


    all I want for christmas is a girlfriend

    Nee, ik geloof niet in reincarnatie. Ik geloof dan weer wel dat er meer is tussen leven en dood. Geesten bestaan, dus na de dood bestaat er ook een kans dat je een van hen wordt. Maar ik denk dat ook weer dat er een soort van hemel is. Niet met van die rijzige mannen met baarden en oogverblindend witte kleden, maar met de mensen die je liefhebt, met vrede. In hel geloof ik niet.


    History is not hatred.

    (...)
    Ohja? Nou dan heeft mijn broertje al zeker 8 vorige levens gehad.


    Dat kan best, hoor. o.o


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ik denk wanneer je dood bent dat je herboren wordt maar dan als een dier waar je nu zot van bent!..denk ikè togg..:$


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    ik geloof wel in reïncarnatie want beetje bij beetje begin je dingen uit je leven te vergeten, ik kan me niets meer herrinderen van de kleuterschool (oke misschien nog een paar kleine herrinderingen maar meer?)uit het 1e, 2e, 3e, 4e, zijn het ook nog maar een paar momenten maar alles is veel te veel! ik zie dat als het begin van je reïncarnatie het begin van de vergetelheid...het is misschien een gekke theorie maar zo denk ik er nu eenmaal over! een ook ik hoop gewoon dat er reïncarnatie is! ik wil niet dat ik zo kort op de aarde leef ik wil van zijn mooi kanten blijven genieten voelen dat ik leef!

    nu even iets totaal anders, er bestaat een godsdienst waar ze geloven dat als je je leven goed hebt geleid dat je dan een lade hoger geraakt! ze geloven in reïncarnatie, ze geloven dat er een soort kasje is ééntje voor iedereen en dat je begint bij een dier en als je een goed leven hebt geleid ga je naar het leven van een mens en zo hoger en hoger, maar als je je leven op een slechte manier leid zal je een lade lager gaan (tenzij je een die bent dan kan je niet lager) en zo zal je ooit het leven van een koning leiden geleven ze.


    Make This World Deep So I Can Jump In It!

    Ik heb eigelijk altijd in de hemel geloofd
    Nu ik ouder ben ..
    ik weet niet, Nieuwsgierig.
    K zit er best mee, mijn 3 zussen zijn overleden als baby en nu wil ik weten 'waar' ze zijn xP


    Caution first, always.

    Ik geloof in reïncarnatie. :')

    Die hele kleine kindjes kunnen verhalen vertellen over hun vorige leven, en dat kunnen ze niet verzonnen hebben. Daar zijn ze nog veelste jong voor, vooral aangezien dat met volwassen woorden verteld wordt enzo. [/ervaring]

    Ik ook!


    Your Butt is Mine!

    Ik geloof er wel in, ik zelf denk dat als je dood gaat je leven niet zomaar ophoud. Er zijn kleine kinderen die zomaar hun vorige leven aan je vertellen en ze zijn zo klein dat ze dat niet even verzinnen. Maar als je ouder word vergaat je je vorige leven. Zo denk ik^^


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    I don't know n_n
    Het is nogal raar dat er niets is na de dood. Het lijkt net of er een zwart gat is na je dood en dat is eng om te denken ^^ dus er is vast wel wat na de dood.


    Shakin' their ass like they just don't care.