• De witte muur in mijn studentenkamer was leeg. En lelijk. Ik had er ooit posters opgehangen, maar die zijn er afgevallen en afgehaald en nu ik weer een paar maanden terug ben in mijn kamertje, vond ik dat ik er wat mee moest doen. Ik heb ooit in een erg impulsieve bui allemaal Penguin Postcards gekocht, gewoon omdat ik dol ben op Penguinboeken en hun omslagen. Nu heb ik alle honderd kaarten op mijn muur geplakt. En het ziet er best wel gaaf uit. Tevens, voor alle mensen die bezorgd zijn of dat mijn enige boeken zijn. Nee, dat is niet zo.

    Resultaat:








    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Het ziet er echt leuk uit! (bloos)


    Pretty is just a pretty word.

    Oooh, dat is echt heel leuk! Lekker vrolijk en origineel ook. ;3


    Your make-up is terrible

    Wat gaaf! Het ziet er echt heel leuk uit (:


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Oh I love it!


    The truth is out there.

    Ohhh Margot, dat is zo gaaf. Kunst met boeken zonder dat je echte boeken daarvoor hebt moeten opofferen, win-win. :9~

    Zo zul je vast ook de komende tijd heel gemakkelijk nieuwe titels kunnen vinden om te lezen. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Leuk!


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Oeeeeh, super gaaf!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Eddard schreef:
    Leuk!


    26 - 02 - '16

    Ziet er goed uit!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Leuk! Heel origineel!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Looney schreef:
    Het ziet er echt leuk uit! (bloos)

    Eddard schreef:
    Leuk!


    16 - 09 - '17

    Het is echt mooi!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik vind het een beetje druk, maar wel mooi en origineel!


    The soul needs autumn.

    Heel erg bedankt allemaal! Het is inderdaad een beetje druk maar ik heb een lichte en hoge kamer en nog twee grijze muren waar helemaal niks op zit. Dus in zijn algemeen valt het wel mee gelukkig


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.