• aan watvoor soort meiden/jongens of mensen heb jij zo'n ongelovelijke hekel???
    bijv : blonde barbie poppen die gaan slijmen als ze merken dat ze door hun kapsones bijna vriendloos zijn!

    tell me

    XXX


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    Mensen die uiterlijk op nummer 1 zetten.

    Mensen die uiterlijk op nummer 1 zetten.
    zoo iemand sit dus bij mij in de klas(b kijk mr bij vorrbeelt)


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    huppelkutjes barby poppen mensen zonder hersens en die nie voor hun zelf kunne denken(m'n halve klas:S)


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Als mensen het niks kan schelen als ze anderen kwetsen, als mensen neerbuigend zijn, als mensen make-up opdoen in de les, als mensen op een paar meter afstand al te ruiken zijn door parfum of deodorant, als mensen kleven, als mensen zeiken over hun gewicht terwijl er niks aan de hand is, als mensen 8489702 keer online komen om onzin te kunnen vertellen, en ga zo maar door.


    blame the bully.

    huppelkutjes barby poppen mensen zonder hersens en die nie voor hun zelf kunne denken(m'n halve klas:S)

    gezellig:S


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    Mensen zonder respect


    What's wrong whit loving someone?

    mensen ik ga

    blijf voorl reageren lees morgen weer alles door;)

    XXX(K)(H)


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    Vriendinnen/mensen die niet trouw zijn.

    (...)
    gezellig:S

    nog al ja-zucht-


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Mensen die liegen.
    Huppelkútten.
    Fakers.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    mensen die gaan pesten om hunzelf beter te voelen..
    kut huppel kutten die zichzelf geil vinden en iedereen in hun omgeving lelijk noemen
    mensen die je bedriegen en voorliegen en gewoon liegen maar dan echt erg...
    mensen die geen respect hebben voor hoe jij bent...

    en dat was het wel zon beedje voor nu ..


    A Noble was Born in Chaos

    Mensen die zo hard gefreakt zijn door scene terwijl ze het helemaal niet zijn maar kei hard probere waardoor ze kei wannaB overkomen.En iemand proberen te zijn die ze totaal niet zijn. [en jha hier lopen er op Quizlet veel van rond.]

    Mensen die heel de tijd heel hard praten O.O
    Wtf dat is zó irritant O.O


    Mew <3

    Mensen die niet willen samenwerken met mij, alleen omdat ik niet een vriendin van hen ben o__0

    En mensen die geen flikker doen op school, roken en onaardig doen tegen leraren, alleen om dr bij te horen -_-

    Mensen die door de klas lopen als we gewoon moeten werken.

    En mensen die nare opmerkingen maken tegen andere, bijv. mij :P

    [/laatzichevengaanoverschoolgenootjes]

    Weejt je watvOor mensen ik haat,ik heb het zelf meegemaakt eig :S
    een meisje zee altijd,jij bent geweldig enz,ik wou dat ik zoals jou was,en nu is ze precies myn spiegelbeeld,dat noem ik mensen zonder styl <_< ikke wil ni iemand dii zoals ik is,en nu probeerd ze ook al mun grapjes af te jatten :O,maar als ik ze vertellen lachn mensen,en als zy ze vertelt nii,,maarjah,(A)
    bye (H)


    We were bOrn fOr Love! ^^