• Mijn GM is net afgelopen en ik schrok me rot toen ik de site zag (ik dacht eerst serieus dat er iets mis was). Ik heb nu ook wat last van reclame, af en toe wanneer ik ergens op klik op de site, gaat niet dat open maar een extra pagina met reclame, en kan ik dus gewoon even niet op Q.
    Anyway, ik vroeg me af of het mogelijk is om en week ofzo voor het aflopen van een GM daar even een pb'tje voor te sturen om te waarschuwen (lijkt me zeker handig voor de lange GM's van een jaar, misschien niet zo voor die van een maand) zodat we niet zo hoeven schrikken als we op de site komen en hij is afgelopen, en dat we bijvoorbeeld ook al weer credits kunnen kopen voor wie daar niet meteen aan raakt.


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Ik vind dat een goed idee.


    26 - 02 - '16

    Roku schreef:
    Ik vind dat een goed idee.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Roku schreef:
    Ik vind dat een goed idee.


    wat was dit ookalweer

    Goed idee. Ik zal eens kijken wat ik kan doen.

    Overigens is het niet de bedoeling dat wanneer je geen GM hebt dat je eerst extra pagina's met reclame krijgt als je iets wilt bekijken. Misschien heb je malware op je PC? Anders moet ik even een hartig woordje met het bedrijf van de advertenties hebben.


    Dit is mijn signature...

    Roku schreef:
    Ik vind dat een goed idee.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Goed aan gedacht! Goed idee.


    † Love? I want to sleep.

    Rutger schreef:
    Goed idee. Ik zal eens kijken wat ik kan doen.

    Overigens is het niet de bedoeling dat wanneer je geen GM hebt dat je eerst extra pagina's met reclame krijgt als je iets wilt bekijken. Misschien heb je malware op je PC? Anders moet ik even een hartig woordje met het bedrijf van de advertenties hebben.


    Het is gewoonlijk na een paar minuten over (of een paar keer pagina vernieuwen), het is alsof ik niet op Q klik, maar op de advertentie die eronder staat.

    Fijn dat je het een goed idee vindt


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Roku schreef:
    Ik vind dat een goed idee.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Goed idee! =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Prima.

    Het valt me op als Rutger positief gereageerd heeft, iedereen daarna opeens positief doet. Ik heb het niet over dit topic, ook bij andere topics, hoor.


    Some people are art and do art at the same time

    Ik vind het wel slim, al heb ik zelf nog geen GM gehad :p


    Tijd voor koffie.

    Roku schreef:
    Ik vind dat een goed idee.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik ben zeker voor, al loopt mij GM pas volgend jaar af (: Dat ben ik dan vast weer vergessen.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Paenitet schreef:
    Prima.

    Het valt me op als Rutger positief gereageerd heeft, iedereen daarna opeens positief doet. Ik heb het niet over dit topic, ook bij andere topics, hoor.


    Voor!

    Het valt me op dat ook voor Rutgers bericht positief werd gereageerd.:Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    Voor!!


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.