• Deze nacht heb ik helemaal niet geslapen door het onweer, had vandaag examen en morgen heb ik nog een zeer groot examen met verschrikkelijk veel en moeilijke leerstof die er nog in moet, maar ik blokeer! Ik denk dat ik panikeer want ik kijk ernaar en niets sijpelt door!

    Help? Iemand tips?? Xx

    [ bericht aangepast op 10 juni 2014 - 16:54 ]


    Life begins at the end of your comfort zone

    Neem even een pauze. Drink wat water, haal diep adem en probeer tot rust te komen. Het komt uiteindelijk allemaal wel goed. ^^
    En vroeg slapen vanavond!


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Misschien eerst proberen kalm te blijven, je hoofd leeg te maken door (mediteren?). Ik heb geen ervaring met dit soort dingen, maar raak vooral niet in paniek, want daardoor blokkeer je misschien nog erger.


    26 - 02 - '16

    Leg even je boeken weg en gun jezelf een kwartiertje pauze. Ga daarna rustig weer aan het werk en probeer niet te lang te leren.
    Deel het in in stukjes, als je een zoveel geleerd hebt mag je zolang pauze nemen. ^^


    wat was dit ookalweer

    Kijk naar je gebruikersnaam: never doubt. Twijfel niet aan jezelf. Het komt heus wel goed, meis. (: Gun jezelf even pauze, duik op tijd je bed in en leer NIET door tot laat vannacht. Rustig slapen en gewoon rustig aan doen.
    Succes! x'


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Karthus schreef:
    Misschien eerst proberen kalm te blijven, je hoofd leeg te maken door (mediteren?). Ik heb geen ervaring met dit soort dingen, maar raak vooral niet in paniek, want daardoor blokkeer je misschien nog erger.


    Hamartia

    Bedankt iedereen! Ik apprecieer het!


    Life begins at the end of your comfort zone

    Ik had ooit de tip gekregen dat als ik het idee had dat ik in paniek raakte en blokkeerde, ik een liedje moest zingen in mijn hoofd. Bij mij werkt dat, maar net zoals de rest al zei: neem je rust.


    From these ashes, I will rise

    Hetgene hierboven opgesomd staat + misschien morgenvroeg verder leren. Kruip om negen uur in je bed en sta om vijf uur op. Dan zit het er nog vers in :]


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik weet niet of je er wat aan hebt, maar als je echt in diepe nood bent, dan komt dit misschien wel van pas. Hoewel ik het zelf nooit zou doen/proberen.


    Fairy tales are more than true: not because they tell us dragons exist, but because they tell us dragons can

    Puff schreef:
    Ik weet niet of je er wat aan hebt, maar als je echt in diepe nood bent, dan komt dit misschien wel van pas. Hoewel ik het zelf nooit zou doen/proberen.


    top! da ga ik eens doornemen, dan oefen ik ondertussen mijn Engels al, hihi! Dankjewel


    Life begins at the end of your comfort zone