• zijn deze foto's emo?

    http://nl.netlog.com/frozen_tinkstar_xx/photo/photoid=44569441#photos

    http://nl.netlog.com/frozen_tinkstar_xx/photo/photoid=44569778#photos


    xX_tink_Xx

    Nee. vind ik niet.:$

    Nee, ik vind ze niet erg emocore :']


    Mew <3

    x'D Emo is muzieksmaak, toch?

    x'D Emo is muzieksmaak, toch?


    =P juaa slimme =D


    xoxo,,
    en ondanks de foto's misschien niet 'emo' zijn , zijn ze wel mooi hoor ;)


    You move me ......... Kurt

    (...)

    =P juaa slimme =D


    xoxo,,
    en ondanks de foto's misschien niet 'emo' zijn , zijn ze wel mooi hoor ;)


    merci en ik weet daze geen emo zijn ma tis e raar kind die heelsan van die dingn zegt dat emo is en ik vin van nie nuja


    xX_tink_Xx

    neee geen emo ^^

    maar wel mooi ze


    Gilles (ll)

    Ik kijk er niet naar..
    Aber emo bestaat niet..

    Niet als kledingstijl.

    persoonlijk vind ik van ni, maar dat is wat je zelf onder emo ziet en verstaat! als jij vind dat een emo iemand is die strikjes draagt en (veel) zwart rond de ogen heeft en all die andere bullshit dan kan jij bepalen of dat dat emo is! maar als jij onder emo iets totaal anders ziet kan jij weer bepalen of dat emo is of niet! ze zeggen ook dat echte emo!s zich snijden maar is dat wel zo! of is dat gewoon wat ze denken en horen van andere???

    srry liet me eventjes meeslepen met men gedachten! srry dat is ook wat ik er zelf van denk en ik hou ni van het woord 'emo' iedereen vind dat negatief! pffff voze mense die iemand uitschelden als emo! ze kennen die persoon niet dus ze mogen hun voze bek ni open trekken! wer srry let me weer meeslepen!:$


    Make This World Deep So I Can Jump In It!

    Ik vind het er niet als emo uitzien, ik heb dan geen verstand van emo's, maar volgens mij mis je zwart haar en een depressieve blik :P

    Emo is een muziekstijl en geen kledingstijl.
    Dan bedoel je denk ik meer Scene..?
    Maar toch, ookal zijn ze niet echt Scene. Ze zijn wel leuk :')


    bla bla bla

    scene. trouwens: emo is wel degelijk een kledingstijl, hetzij een mix van andere stijlen.


    No growth of the heart is ever a waste

    persoonlijk vind ik van ni, maar dat is wat je zelf onder emo ziet en verstaat! als jij vind dat een emo iemand is die strikjes draagt en (veel) zwart rond de ogen heeft en all die andere bullshit dan kan jij bepalen of dat dat emo is! maar als jij onder emo iets totaal anders ziet kan jij weer bepalen of dat emo is of niet! ze zeggen ook dat echte emo!s zich snijden maar is dat wel zo! of is dat gewoon wat ze denken en horen van andere???

    srry liet me eventjes meeslepen met men gedachten! srry dat is ook wat ik er zelf van denk en ik hou ni van het woord 'emo' iedereen vind dat negatief! pffff voze mense die iemand uitschelden als emo! ze kennen die persoon niet dus ze mogen hun voze bek ni open trekken! wer srry let me weer meeslepen!:$


    kvin daj heel gelijk et


    xX_tink_Xx

    gy zyt van roeselare ? :O


    Gilles (ll)

    gy zyt van roeselare ? :O


    wie?


    Make This World Deep So I Can Jump In It!

    Wtf is dat eigenlijk voor een vraag "zijn die foto's emo?"

    Dat vraag je toch niet ?
    Like what?
    Ik bedoel, wat scheelt mij het welke foto's emo is of nie ><

    [/Sorry, mening aanval]