• Wat vinden jullie van het nieuwe album van Coldplay? Ik ben het nu aan het luisteren en hoewel ik denk dat het hun oudere nummers niet zal overtreffen, denk ik dat ik dit album nog wel ga waarderen.

    Je kunt het hier niet meer luisteren:



    Midnight:


    [ bericht aangepast op 2 juni 2014 - 22:00 ]


    You are beautiful, you are love.

    Ik heb Magic ooit geluisterd en die vond ik echt leuk! ^^
    Maar okay nu ga ik de rest luisteren ;D


    wat was dit ookalweer

    Ik ken er al enkelen van en die vind ik geweldig. De rest heb ik nog niet gehoord, maar ik ben wel van plan dat te doen


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Thrones schreef:
    Ik ken er al enkelen van en die vind ik geweldig. De rest heb ik nog niet gehoord, maar ik ben wel van plan dat te doen


    26 - 02 - '16

    Mt. Ik ga hem zo tijdens het leren beluisteren.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Mijn favorieten tot nu toe:
    - Magic
    - Midnight
    - Another's Arms


    You are beautiful, you are love.

    Hun oudere nummers zijn beter, maar ik vind het wel een leuk album.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Ik vind hun oudere nummers gewoon té geweldig. Mylo Xyloto was een héél klein beetje een tegenvaller, vond ik, maar desondanks erg leuk.
    Ik moet hem nog bestellen, daarna laat ik wel weten wat ik vind (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik ken er enkele en deze vallen bij mij al heel erg in de smaak, dus ik ga de rest zo eens beluisteren. Al vind ik Magic een klein beetje vervelend worden, omdat deze heel vaak word gedraaid op de radio.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Thrones schreef:
    Ik ken er al enkelen van en die vind ik geweldig. De rest heb ik nog niet gehoord, maar ik ben wel van plan dat te doen


    •*• Lululu •*•

    I'm curious...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Hohenheim schreef:
    Ik vind hun oudere nummers gewoon té geweldig. Mylo Xyloto was een héél klein beetje een tegenvaller, vond ik, maar desondanks erg leuk.
    Ik moet hem nog bestellen, daarna laat ik wel weten wat ik vind (:

    Ik hou van hun oude nummers, die vervelen me gewoon nooit! Mylo Xyloto was tja, anders. Ik denk dat ik dit album ook ga bestellen. En is goed, laat het maar weten!


    You are beautiful, you are love.

    Folklore schreef:
    (...)
    Ik hou van hun oude nummers, die vervelen me gewoon nooit! Mylo Xyloto was tja, anders. Ik denk dat ik dit album ook ga bestellen. En is goed, laat het maar weten!


    Mylo Xyloto was zo druk of zo... Ik zet hem ook niet graag aan...
    Ik heb even naar de reviews op bol.com gekeken en het commentaar is echt ontzettend wisselend. De een vind het vré-se-lijk en de ander hemelt het helemaal op... Ik ben dus benieuwd.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Thrones schreef:
    Ik ken er al enkelen van en die vind ik geweldig. De rest heb ik nog niet gehoord, maar ik ben wel van plan dat te doen.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Tholomew schreef:
    (...)

    Mylo Xyloto was zo druk of zo... Ik zet hem ook niet graag aan...
    Ik heb even naar de reviews op bol.com gekeken en het commentaar is echt ontzettend wisselend. De een vind het vré-se-lijk en de ander hemelt het helemaal op... Ik ben dus benieuwd.

    Ja, ik moet echt in de stemming zijn voor Mylo Xyloto. ;p En jaa, dit nieuwe album is ook niet ieders smaak. In het liedje 'Sky Full of Stars' lijkt gewoon een dance-gedeelte te zitten... Niet echt mijn ding. xd Ach, naar mijn mening heeft Coldplay 4 perfecte albums gemaakt, dat vind ik al vrij bijzonder. Kan het ze niet kwalijk nemen dat ze nu iets nieuws willen proberen.


    You are beautiful, you are love.

    Ik vind het een heel mooi album.
    Het is wat anders dan hun andere liedjes, vooral O vind ik super!
    Ghost Stories laat me ook een beetje denken aan hun eerste album Parachutes


    I'd rather be hated for who I am, than loved for who I am not. -Kurt Cobain