• Hallo!
    Ik heb laatst een topic geopend over een nieuwe telefoon, en nu ik eindelijk weet welke ik wil nemen moet ik nog een provider uitkiezen -__-
    ja, ik ben niet heel snel in keuzes maken lol
    Nu heb ik al wat rondgekeken op internet etc., maar sommige ervaringen schrikken me echt af..
    Mijn budget is niet al te hoog (het liefst niet boven de €20).
    Dus nu vroeg ik me af welke provider jullie hebben en of deze bevalt of niet c:


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Als je niet boven de twintig euro uit wil komen, raad ik je een sim-only aan (zijn verkrijgbaar bij alle providers die ik noem). Verder heb ik nu T-Mobile, ben ik best tevreden mee en ik krijg ooit nog eens 4G ;D
    Vodafone heb ik gehad, maar daar was ik niet zo enthousiast over. Telfort (KPN) heb ik ook gehad, en dat is wel een goede provider, maar ik geloof dat je goedkoper uit bent bij T-Mobile.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb m'n telefoon los gekocht en een abonnement genomen bij BEN. 500 mb internet en 100 smsjes/belminuten per maand, per maand opzegbaar, voor 15,50 of zo. Het bevalt prima, ik heb alleen soms geen internet bij stations, maar dat ligt aan stations. Als je een abo neemt voor twee jaar is 'ie trouwens goedkoper.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik heb hollandsnieuwe, en het werkt prima. Gezien jij je telefoon al hebt, zou ik voor sim-only gaan. Niet heel duur als je het mij vraagt; ik heb nog telefoon kosten erbij maar zonder dat ben ik ongeveer hetzelfde kwijt als jij.

    Een vriendin van mij heeft *bliep. Het is heel goedkoop, en het werkt gewoon prima volgens haar.
    Ik weet niet hoe dat zit qua kosten, maar zij is vrij weinig kwijt per maand.

    Oberyn schreef:
    Ik heb m'n telefoon los gekocht en een abonnement genomen bij BEN. 500 mb internet en 100 smsjes/belminuten per maand, per maand opzegbaar, voor 15,50 of zo. Het bevalt prima, ik heb alleen soms geen internet bij stations, maar dat ligt aan stations. Als je een abo neemt voor twee jaar is 'ie trouwens goedkoper.

    Ik zit ook bij Ben, 500 mb internet en 300 smsjes/belminuten per maand. en dat kost me 12.99 per maand :)


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik gebruik hollandsnieuwe en tmobile dual sim ftw . Ze bevallen allebei, maar hollandsnieuwe heeft bij mij wel problemen in het buitenland met smsen wat ik erg irritant vind. Daarnaast moet je altijd een service lijn bellen bij hollamdsnieuwe als er iets is omdat het geen fysieke winkels heeft.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2014 - 0:01 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Simpel! Dit is een onderdeel van T-mobile en echt goedkoop. Je kunt je abonnement zelf samenstellen en ik heb er amper problemen mee gehad tot zo ver. Daarbij kunnen je ouders een belplafond instellen, mochten ze dat een fijner idee vinden. Dit houdt praktisch in dat je niet boven een bepaald bedrag boven je abonnement kunt bellen/smsen/internetten.


    Hamartia