• Aanvragen kan gewoon.
    Wil je een cover aanvragen, laat dan alsjeblieft wat informatie achter, zoals;
    * Titel
    * Korte Samenvatting
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    * Sfeer die het weer moet geven
    * Horizontaal of verticaal ? ×Het liefst maak ik verticale covers (; Daar ben ik ook beter in vind ik zelf.×
    * Eventuele Exta's


    Voorbeelden




    Aanvragen ~ Het kan nogal verschillen wanneer je hem krijgt, de ene keer heb ik genoeg tijd en inspiratie om ze te maken en een andere keer heb ik dat niet, dus het kan soms wel langer dan een week duren, ligt er ook aan op welke plek je in het lijstje staat.

    Nieuwe lijst!:

    1 ×Rider ~ 2
    3 ×Insouciant ~ Mee bezig
    4 ×Tylan ~ Beginnen
    5 ×Karabatic ~ Beginnen
    6 ×Avarosa
    7 ×Flowering
    8 ×Squib
    9 ×Maleficia
    10 ×HelenaRavenclaw
    11 ×Calendis
    12 ×Dae
    13 ×DreamerN
    14 ×DreamerN




    Aanvragen kan gewoon ~ Reminder

    Afgerond

    79. Anaklysmos2.
    80. Lance
    81. WriterIV
    82. Scandal
    83. Patibel
    84. Indis
    85. Indis
    86. Stegers
    87. Leora
    88. Lovelost Lovelost
    89. Geleninja
    90. Ryderlynn
    91. Diaval
    92. Vamos
    93. DreamerN
    94.TheHorcrux
    95. BiebsAngel
    96. SlellarxLove
    97. Tigresse
    98. Redrosex
    99. Diaval
    100. Graecus
    101. Aestivate
    102. Arqueiro
    103. JamesPotterJamesPotter
    104. DreamerN
    105. Okunoshima
    106. Boomclap
    107. Wallace
    108. Newt_Runner
    109. TheHorcrux
    110. Ziggler
    111. Tsuchiya
    112. Rudolph
    113. Donar
    114. Assassin
    115. Beetleblade
    116. Raisei
    117. Rider
    118. Isimat
    119. Insouciant
    120.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2015 - 21:56 ]


    Credendo Vides

    Je hebt hem nu twee keer staan (; (Tenminste ik zie hem twee keer, kan ook aan mijn telefoon liggen, want net deed ie ook al vreemd) (:


    It's never gonna happen, Guys.

    Rhyme schreef:
    Je hebt hem nu twee keer staan (; (Tenminste ik zie hem twee keer, kan ook aan mijn telefoon liggen, want net deed ie ook al vreemd) (:


    Nee dat klopt, dat komt omdat ik een foutmelding kreeg van de server en toen ik op refresh drukte en toen bij mijn topics keek zag ik er twee staan >.<'


    Credendo Vides

    Ik heb de andere gesloten toen ik hem 2x zag. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Ik heb de andere gesloten toen ik hem 2x zag. =)


    Bedankt (: Had het ook al in die beschrijving gezet dat het niet klopte.


    Credendo Vides

    Ik vind die van mij al heel mooi, al ben ik wel benieuwt van wat je er nog van gaat maken (als je dat ging doen als ik het goed begrepen had) x


    “Mornings are for coffee and contemplation..”

    Anaklysmos schreef:
    Ik vind die van mij al heel mooi, al ben ik wel benieuwt van wat je er nog van gaat maken (als je dat ging doen als ik het goed begrepen had) x


    Ik zat inderdaad eventueel nog te kijken wat ik anders kon doen, dus er komen eventueel ook nog andere plaatjes in dan bij deze.


    Credendo Vides

    * LAnce schreef :
    Titel: Slowly
    * Korte Samenvatting:
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt: Een plaatje van Alexandra (Willa Holland) zij is de hoofdpersonage, dus het liefst in het midden, en een plaatje van Damon (Ian Somerhalder) en van Tyler. (Michael Trevino)
    * Sfeer die het weer moet geven: Duister, mysterieus.
    * Horizontaal of verticaal: Verticaal.
    * Eventuele Exta's: -


    Oké, hij is nog niet af, maar ik wil graag weten wat jij ervan vind, ik vind hem ergens wel te druk...Maar ik hoor het graag van jou, zo ja dan maak ik een ander, vind je het goed zo dan ga ik met deze verder, al heb ik er zelf nog mijn bedenkingen over.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Oké, hij is nog niet af, maar ik wil graag weten wat jij ervan vind, ik vind hem ergens wel te druk...Maar ik hoor het graag van jou, zo ja dan maak ik een ander, vind je het goed zo dan ga ik met deze verder, al heb ik er zelf nog mijn bedenkingen over.



    Ik vind hem leuk, maar ik denk ook net iets te druk. Ik vind de afbeeldingen allemaal leuk en de sfeer is ook zoals ik het wilde, maar het is iets aan de drukke kant inderdaad!


    To love is to destroy.

    Ik wil graag iets aanvragen:

    * Titel: Letters to Heaven
    * Korte Samenvatting: De dood komt altijd onverwachts. Soms heb je de persoon niet alles kunnen vertellen. Zou het dan niet mooi zijn om een brief te kunnen schrijven die uiteindelijk in de hemel terecht zou komen. Dat je de envelop enkel maar aan een ballon moet hangen die uiteindelijk zo hoog vliegt dat hij in de hemel aankomt? Waarna je geliefde de brief kan lezen? Dat zou toch mooi zijn…
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt: Dit of iets soortgelijks. Ik wil graag iets met een ballon. =)
    * Sfeer die het weer moet geven: Hemels, rustig, maar toch ook vrolijk, niet te druk.
    * Horizontaal of verticaal ? Geen voorkeur
    * Eventuele Exta's: Alleen de titel en ergens mijn username.

    Danku!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury


    * Titel: Slowly
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt: Een plaatje van Alexandra (Willa Holland) zij is de hoofdpersonage, dus het liefst in het midden, en een plaatje van Damon (Ian Somerhalder) en van Tyler. (Michael Trevino)
    * Sfeer die het weer moet geven: Duister, mysterieus.
    * Horizontaal of verticaal: Verticaal.
    * Eventuele Exta's: -




    Ben benieuwd wat je ervan vind (: Het is misschien wat minder duister en mysterieus..


    Credendo Vides

    Anaklysmos schreef:
    Ik vind die van mij al heel mooi, al ben ik wel benieuwt van wat je er nog van gaat maken (als je dat ging doen als ik het goed begrepen had) x


    En hier de tweede poging (:



    Ergens zou ik ook een cover willen maken in de stijl van Stravaganza : Zoals deze had ik gemaakt voor mijn eigen stravaganza verhaal
    >Klik<
    Alleen dan zit ik te denken over welke plaatjes ik zou moeten gebruiken...


    Credendo Vides

    Mag ik het ook via pb aanvragen? De samenvatting van de story wil ik namelijk nog niet meedelen, aangezien deze story nog niet online is en het anders te veel gaat verklappen.


    16 - 09 - '17

    DreamerN schreef:
    (...)

    En hier de tweede poging (:



    Ergens zou ik ook een cover willen maken in de stijl van Stravaganza : Zoals deze had ik gemaakt voor mijn eigen stravaganza verhaal
    >Klik<
    Alleen dan zit ik te denken over welke plaatjes ik zou moeten gebruiken...


    Deze vind ik inderdaad mooier!! Uh, dan zou ik op zich wel helpen met een paar simpele afbeeldingen?


    “Mornings are for coffee and contemplation..”

    Pabitel schreef:
    Mag ik het ook via pb aanvragen? De samenvatting van de story wil ik namelijk nog niet meedelen, aangezien deze story nog niet online is en het anders te veel gaat verklappen.


    Is goed (:


    Credendo Vides



    Deze misschien? En dan mag Stravaganza er wel bij op, dan kan ik altijd nog een titel er bij zetten (:

    [ bericht aangepast op 25 mei 2014 - 20:28 ]


    “Mornings are for coffee and contemplation..”