• 4995 -- In de loop van de jaren is het Azmar Koninkrijk drastisch veranderd, de velen oorlogen hebben hun tol geëist en immens veel mensen zijn zich gaan afvragen of magie daadwerkelijk positief is. Hierdoor is de opkomst van de Rueri begonnen, ze zijn al voor jaren in het geheim kracht aan het winnen over het Koninkrijk.
    Hoewel er nog enkele plaatsen zijn waar magie wordt geaccepteerd, hebben de meeste van de menselijke burgers - na de talloze oorlogen, draken aanvallen, invasies, en meer - de Rueri aanvaard. Ze zien immers in wat magie met de wereld heeft gedaan. Aelley is één van de weinige plaatsen in Azmar waar het nog daadwerkelijk welkom is, alleen is het tot de nok toe gevuld met wezens die onderdak proberen te vinden. Het is niet zeker dat ze daar veilig zijn, gezien zelfs daar regelmatig enkele leden van de Rueri opduiken om hun afkeer tegen magie gebruikers als zowel wezens te laten bemerken. Wanneer ze hen ontdekken, zullen ze meegenomen en opgesloten worden om meer kracht te verkrijgen over de landen.
    Echter, niet iedereen vertrouwt de Rueri. Zelfs sommige binnen hun eigen klasse.



    Dit is het officiële praattopic.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mt


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Mon topics.


    Mine.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    mt


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Mijn topics.


    help

    MT.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Iemand die nog een relatie van welk soort dan ook met mijn personage wilt?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    De mijne zou misschien wel kunnen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik twijfel over een faceclaim. :c

    Jensen Ackles, Sebastian Stan, Henry Cavill or Jamie Dornan yet again? I don't know. D:


    help

    Oke, wat had je in gedachten? ^^

    Mijn personage is een mens (wapen smid als dat goed is) uit Aelley


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Eh, ze zou sowieso wel eens wapens bij hem kunnen kopen xd?
    Mijn personage gaat iig niet echt familie meer hebben, dus dat is geen optie.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hahaha dat zou idd kunnen.

    Doesn't matter, Hmmm beste vrienden, verloren liefdes exen, er staan nog veel opties open xD


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Mijn topics.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Sigil schreef:
    Oke, wat had je in gedachten? ^^

    Mijn personage is een mens (wapen smid als dat goed is) uit Aelley


    Oh! Handig! Mag mijn chick ook vaste klant worden? Het wordt dus een neutraal iemand die iedereen helpt die daar om vraagt, dus dan leek het mij wel tof dat ze veel connecties had. Ze wordt een kleermaakster, dus misschien dat ze af en toe ruilen oid? :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Sigil schreef:
    Hahaha dat zou idd kunnen.

    Doesn't matter, Hmmm beste vrienden, verloren liefdes exen, er staan nog veel opties open xD


    Even goed nadenken er over, want mijn char gaat niet snel relaties aan met anderen xd


    To the stars who listen — and the dreams that are answered