• aan watvoor soort meiden/jongens of mensen heb jij zo'n ongelovelijke hekel???
    bijv : blonde barbie poppen die gaan slijmen als ze merken dat ze door hun kapsones bijna vriendloos zijn!

    tell me

    XXX


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    Mensen die in uu gezicht Superlief zijn,en dan blijkt dat ze alles wat ze zeiden hebben gelogen,en da ze ook nogis roddelen over uu...>.<'

    voor de rest kan ik nog redelijk wa hebbe

    xx


    everybody needs a song.

    omg er is een meisje jaimee [niet mijn BF!! een andere stomme [*]

    die doet egt fucking capsones ze roept zelfs de hele tijd I'm a barbigirl Oo

    ze zet haar naam zo neer

    ''Jaimee barbiegirl adóhh'' Oo dat is tog erg!


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    mensen die denken dat ze het van het zijn!!!:@(maar ik val zelf wel graag op, maar dat wil nieh zeggen dat ik nen dikken nek heb èhh, togg??!!(A)(K)


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    -Mensen met te veel eigendunk
    -Mensen die achter je kont aanlopen
    -Mensen die op wat voor manier dan ook misbruiken
    -En vast wel meer maar daar kom ik nu ff niet op.


    It's heavy but you are not the only one

    Opgetutte barbiepoppen die denken dat ze de wereld zijn ><


    Listen to what we're not saying..

    De meesten mensen uit jouw klas! [A]
    En je weet wel warom ;)
    Xx <33


    Dunno ><

    Ik heb haat aan mensen die denken dat ze alles zijn. Echt ik heb zelf ook zo'n vriendin. En mensen waar je eerst goede vrienden mee bent, en je dan opeens negeren. :/ [Ismijoverkomen]. Ohja, ik heb ook nog de haat aan sletjes (meiden met te veel make-up, veel te groot ego, enorme jongensflirters, mensen die niks doen, etc.).


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    De meesten mensen uit jouw klas! [A]
    En je weet wel warom ;)
    Xx <33


    whaha idd ;)
    XXX


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    Mensen die altijd beter moeten zijn dan een ander, mensen die niet tegen hun verlies kunnen. Mensen die denken dat ze beter zijn als anderen [iedreen is glijk ik ben ook nie btr als een ander] Mensen die het woord kanker als scheldwoord gebruiken. Duidelijk tog? x']

    xx.SweetMemory


    Can't break destiny, but i hope destiny is on our side

    Mensen die zo hard dromen van iets, maar niet hun best doen om het te bereiken! <3


    ' Yes, music is the new religion_

    Mensen die alles beter weten
    Mensen die bang zijn om hun handen vuil te maken(kom op daar ga je echt niet dood aan)
    Mensen die dom zijn om kleine dingetjesxD
    Mensen die niks zeggen tegen me terwijl ik voor degene sta-_-'

    en ja dat was t zowel(A)

    Mensen die je in Real Life niet eens willen aanspreken maar wel als vriend op Hyves willen toevoegen.
    Of: de mensen die je 1 keer gezien hebben tijdens een meeting, daar nauwelijks met je praten en je op Hyves willen toevoegen.
    Mensen die je onrechtvaardig behandelen.
    Mensen die meteen al een mening over je hebben klaarstaan terwijl ze niet de moeite nemen je wat beter te leren kennen. > en dat ook niet willen.
    Mensen die je onder- overschatten.
    Mensen die aldoor afspraken veranderen.
    Mensen die zich te veel laten meeslepen in groepsgedrag.
    Mensen die nog steeds vastklampen aan Hitlers zuivere rassentheorie in een maatschappij van globalisering.
    Mensen die over je praten in plaats van tegen je.
    Enough?


    No growth of the heart is ever a waste

    huppels
    arrogant
    en nog meer van zulke mensen die denken dat ze wat zijn


    Maybe part of loving is learning to let go...

    Mensen die alles beter weten
    Mensen die bang zijn om hun handen vuil te maken(kom op daar ga je echt niet dood aan)
    Mensen die dom zijn om kleine dingetjesxD
    Mensen die niks zeggen tegen me terwijl ik voor degene sta-_-'

    en ja dat was t zowel(A)


    Dan heb jij Hekel aan mij.. xD
    Ik moet altijd alles better weten.
    Ga dus egt niet met me handen in de modder zitten. Maar ik praat nu wel tegen je.. xD

    Maar ik heb vedder hekel aan mensje die, zeggen dat zze het beter weten, terwel dat niet kan, wan tik heb altijd gelijk.. xD en ik heb Ego :P
    Nee, uuh. mensen die me niet acepteren zoals ik ben, en me agter de rug om zitten uit te laggen ( Nee ik heb het niet over e klas haar [A])


    Dunno ><

    Wat MetalMafkees zegt… :')


    " I'm not your boyfriend, baby. "