• Ik heb dus officieel haat aan m'n wiskundelerares.
    Ze Háát me echt(met hoofdletter H ja).
    Áltijd krijg ik straf. Bijna niemand had z'n geo bij zich.. geen probleem, maar Jalissa mag een uur nakomen.
    Níémand wist dat we een SO hadden. Níémand had geleerd. Geen probleem. Maar Jalissa krijgt een 1. -_______-'
    Net als vandaag.. ze zeikt altijd dat ik niks bij me heb, dus ik had expres álles meegenomen.
    Boek, werkboek, schrift, rekenmachine, geodriehoek, pen, potlood, lineaal, kleurpotloden, schaar en lijm.
    Wat doet ze? Geeft ze strafwerk omdat ik geen viltstiften bij me heb! (3 hoofdstuksamenvattingen overschrijven.)
    Maar ik zei er dus wat van, m'n naam stond al op t bord voordat de les was begonnen. Wat zegt ze? 'Ja, jij doet áltijd wat fout! Dat scheelt lestijd als ik 't dan moet doen, want ík doe wel wat!'
    echt.. ik wil haar vermoorden ofzo.

    :O

    Sjeez, vermoord der!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Dat is echt te erg :O


    Praat er over met de directuer of studiebegeleider, of teamleider, weet niet hoe dat bij jullie heet. want dit kan echt niet meer


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Dat is niet normaal, dude. o.o Ik had een Naskdocente die zich druk kon maken over een gum, ook zoiets.

    Leuk dat je over wiskunde begint trouwens, zo herinner ik me dat ik nog moet leren voor mn tentamen morgen. :'DD


    blame the bully.

    Omg, ga naar je deelschoolleider, directeur dinges van de school, ouders. Dit is echt niet normaal. Of je moet je voortaan rustig houden. Maar als de deelschoolleider dit te weten komt, word ze gelijk ontslagen.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ok, dat is echt onredelijk. En ik dacht dat mijn wiskundeleraar erg was, en dat hij een pik op mij had. Maar vergeleken met haar is hij wel een aardige vent (maar laten we nou natuurlijk niet overdrijven).
    Maar dit is echt oneerlijk. Een mens vergeet toch wel eens iets. Maar dat ze je niet eens een kans geeft om te kijken of je alles bij je hebt etc, dat is best wel.... raar. Kan je er misschien ook niet met je mentor ofzo over hebben?


    He loved her, he loved her, and until he’d loved her she had never minded being alone. - Truman Capote

    Omg, ga naar je deelschoolleider, directeur dinges van de school, ouders. Dit is echt niet normaal. Of je moet je voortaan rustig houden. Maar als de deelschoolleider dit te weten komt, word ze gelijk ontslagen.

    't probleem is 1 dat zij de afdelingsmanager is.. en zonder haar toestemming mag je niet naar de directeur.. en ik kan me niet rustighouden als ik nooit wat fout doe? x)

    Jalissa, misschien is het een goed plan als je dat laatste maar niet in de praktijk uitvoerd.

    En verder, wat een stomme docent heb jij zeg. Je probeert het goed te doen, en dan krijg je nog straf:O Misschien moet je er mee naar de afdelingsleider gaan?

    Dat je van te voren al op het bord staat, is griezelig en niet eerlijk.

    Ik heb 1 keer op het bord gestaan, toevallig ook bij wiskunde, en dat vond ik echtttt niet leuk :O Dat was omdat ik boek B niet bij me had, ik zou strafwerk krijgen maar we kwamen er onderuit xD

    Liefkind, xx <3

    En suc6 bij de volgende keren dat je wiskunde hebt

    Jup... ik zou haar vermoorden... Ben je er meteen van af...
    Ga met je mentor of zo iemand praten...


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    (...)
    't probleem is 1 dat zij de afdelingsmanager is.. en zonder haar toestemming mag je niet naar de directeur.. en ik kan me niet rustighouden als ik nooit wat fout doe? x)


    Nou dan ren je de kamer van de directeur binnen op een dag dat zij er niet is, en dan dien je een klacht in tegen de afdelingsleider :)

    jemig ik zou dah mens al lang hebben vermoord en ik was allang dan de klas uit gegaan en er nooit meer trg komen


    love is dead and dead is love

    G*ddamnit, waar je je allemaal wel niet druk over kan maken als leraar. Where the hell heb je viltstiften voor nodig? Bij ons zeggen ze: je moet met potlood tekenen, met een stift krijg je juist puntenaftrek
    -.-


    No growth of the heart is ever a waste

    Waarom heb je in godsnaam viltstiften nodig bij wiskunde? o.o


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    ECHT Jou lerares is een bitch -.-
    Ik kan haar nu al niet uitstaan, en idd, waarvoor heb je VILTSTIFTEN nodig, dat is wel het laatste wat wij bij wisk nodig hebben >< Voelt jou lerares zich niet goed ofzo als ze jou niet op je kop geeft ofzo? o.ô. En dat van dat bord, is gewoon eng >..< Vermoord haar maar niet, maar ga eerst maar naar je mentor. misschien dat hij/zij eens met haar kan praten. een een keer aanwezig zijn bij de les om te zien wat er gebeurt.


    I'll Dry the tears You Hide :3