• Oké, misschien niet meteen food-heaven, maar ik wilde graag toast maken, omdat ik nog honger had, maar was te lui om het tosti-ijzer te pakken. Ik googelde snel een recept over brood toasten in een pan en I'm so happy I did that.

    Het klinkt overdreven, maar ik hou blijkbaar van brood dat goed doorgetoast is in olijfolie. Voor de mensen die het willen weten, hier is het hoogst ingewikkelde recept:
    1. Men pakt een stuk brood.
    2. Men smeert olie over dit stuk brood.
    3. Men doet het in een pan en draait het meerdere malen om.
    4. Men eet.

    Het enige nadeel is dus dat ik nog een broodje wilde en dus niet op tijd ga slapen. Oh well, ik heb een rotdag gehad, dus het mag.
    Sorry hoor, ik moest het even delen :Y)
    Iemand anders nog iets leuks/lekkers overkomen vandaag?


    Tijd voor koffie.

    Ik heb een keer een tosti uit de pan op en ik vond het vies. Het wat te vettig. ):


    "Ignite, my love. Ignite."

    Heb je wentelteefjes al geprobeerd? Want dat is wat je ongeveer beschrijft, maar dan net wat anders ^^ Is ook erg lekker!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Of toasten met kruidenboter /heaven/.


    The soul needs autumn.

    Laleah schreef:
    Heb je wentelteefjes al geprobeerd? Want dat is wat je ongeveer beschrijft, maar dan net wat anders ^^ Is ook erg lekker!


    Wentelteefjes zijn zo geweldig.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wij eten vaak op kamp tosti's uit de pan - we leven een bepaalde tijd primitief met een zelfgebouwde keuken, dus enkel pannen voor ons - en het is echt lekker :') Although, wij eten het gebakken in goedkope boter, maar misschien moet ik mijn groepsgenoten eens overhalen olie te kopen :Y)

    Tosti met sambal is heeeerlijk.
    Maar we gebruiken gewoon de tosti-ijzer haha

    Tosti met kaas, ham en dan eitje erbij bakken.
    Het broodje in plaats van met boter, met pesto besmeren. Dat broodje weer met gebakken ei in de tosti ijzer/grill.
    Dit is echt hemels.


    Vampire + Servant = Servamp

    Een appeltaarttosti is echt niet normaal lekker. Het smaakt - hoe vreemd - echt naar appeltaart. Je maakt met een dunschiller wat plakjes appel, mengt dit met suiker en kaneel naar believen en roert er gewelde rozijntjes doorheen. Met dit goedje beleg je je brood, even in het ijzer en de geur komt je al supersnel tegemoet.


    She's imperfect but she tries

    Oh, vergeet de.vlamtosti niet. Die is zo lekker.

    En een tosti met banaan en Nutella.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Tostis zijn zo tasty. Altijd als ik brood eet is het of tosti of geroosterd. Haha. Lekker. Wentelteefjes ook trouwens. :Y)


    The truth is out there.

    Ik krijg honger van al die tosties *-* ik wil nu een tosti *-*

    Wentelteefjes had ik toevallig dit weekend nog haha. Lekker c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik eet geen brood, maar het klinkt wel erg lekker allemaal!


    Your make-up is terrible

    Tunes schreef:
    Tosti met sambal is heeeerlijk.
    Maar we gebruiken gewoon de tosti-ijzer haha

    + peper op shoarmabroodje en vlamtosti. I like them spicy.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ^ nomnomnom

    @Gayle, ah jammer. Was dat dan met boter of ook met olie? En elke combinatie van banaan en chocolade kan op mijn goedkeuring rekenen, ah, zo lekker.
    @Laleah, ik heb deze middag wentelteefjes gehad, they are both love and life :Y)
    @Jorah, ah, you won't regret it...
    @Tunes, serieus? Dat heb ik nog nooit gehoord. Volgende keer als ik een boterham en sambal heb, ga ik het proberen c:
    @Itsuki, nog wat dat ik ga onthouden, jullie hebben echt goede ideeën!
    @Mignon, woah, dat klinkt echt superlekker. We hebben nog superveel appels over van onze appelboom, dus dan heb ik meteen een recept.
    @Needles, ah jammer - gewoon brood vind ik zelf ook niet zo heel bijzonder. Mag ik vragen waarom niet, of is dat te persoonlijk?


    Tijd voor koffie.