• Muis alsin, computermuis. Voordat er misverstanden ontstaan. :Y)

    Ja, hij doet de laatste tijd echt héél irritant. Het scrolknopje is volgens mij kapot of traag van reactie, dus als ik ga scrollen doet hij het niet en een minuutje later begint mijn beeld random te scrollen. Erg fijn, want dan ben ik rustig iets aan het lezen en dan hoeft er noujuist niet gescrold te worden. Het is ook best freaky om te zien, want je beeld wordt als het ware helemaal gek. Het is net alsof hij gescratched (geen idee of ik het goed zeg) wordt.
    Ik heb het al tegen mijn vader gezegd, en dat we dus een nieuwe muis nodig hebben, maar hij doet (zoals altijd) niks aan, dus ik ga voor vaderdag wel een nieuwe kopen :Y)

    Maar goed; worden jullie op het moment, of een ander moment ergens gek van?


    Deep inside, I've never felt alive

    Printer...
    Hij print alleen blauw en mijn ouders doen er niets aan.. Zo moeilijk een nieuwe te kopen?
    En nee, de andere inkt is niet op. Het is gewoon een prehistorisch ding.
    Ik vind het vooral verschrikkelijk dat ik steeds aan anderen moet vragen om dingen voor school voor me af te printen. Moet me steeds opdringen.
    Het zou me niet verwonderen als mijn ouders ipv dat tientallen jaren oude ding te vervangen gewoon het laten repareren. Daar heb je werkelijk niets aan...

    [ bericht aangepast op 21 mei 2014 - 13:09 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Science. Ik snap niet hoe het zo saai kan zijn :')


    wat was dit ookalweer

    Arme jij :'(. Ik kan me soms dooderger aan mijn mobiel als hij weer eens random dingen gaat doen.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Aan mijn klas. Ik snap niet dat iedereen al ouders dan 18 is, ze gedragen zich als kleuters en zorgen er vaak voor dat leraressen kwaad worden en ons geen les meer willen geven. (Waar ik de dupe van ben, want ik wil mijn opleiding wel gewoon halen) Ik heb nog nooit zovaak klassengesprekken gehad als dit jaar.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Van al het schoolwerk dat ik moet doen. Teveel verslagen, presentaties en toetsen in een te korte tijd gepropt en nu blokkeer ik gewoon, omdat ik niet weet waar ik moet beginnen. Dus nu zit ik op het internet, mezelf weer af te leiden :Y)


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa