• IK BEN NU ZO FREAKING HAPPY!!

    Mijn boys zijn Campeones!
    Real Madrid heeft vanavond voor de tiende keer de Champions League gewonnen!
    Ik heb serieus lopen huilen omdat ik zo blij ben, hahaha!



    Daarom heb ik nu ook een nieuwe username.
    RonaIdo ----> campeon (Spaans voor kampioen)
    What do you guys think?
    Wie heeft er ook gekeken en waar werden jullie laatst zo blij van?


    El Diablo.

    Ik heb gekeken maar ik ben niet bepaald euforisch door de afloop D:
    Anyway, ze hebben het verdiend. Proficiat!

    Ik werd wel blij om de 29/30 voor mijn werkstuk van esthetica. ^^


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik vond Ronaldo persoonlijk leuker.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik ken geen enkel voetbalteam, maar ik ben blij voor je dat ze gewonnen hebben!

    Ik ben blij dat ik binnenkort een lippiercing krijg c:


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Ik heb niet zo veel met het professionele voetbal maar goed ik vond het wel jammer dat er geen kampioenen in de finale stonden van de eigen landscompetitie zodat het echt om "champions" gaat. Verder ach moge de beste winnen:Y)


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Bah, wat heb ik me weer geërgerd aan die slijmbal van een Ronaldo, zeg. Daar een beetje met zijn blote bovenlijf gaan staan flexen alsof hij de goal van de avond gemaakt heeft, arrogante kwal.

    Nee, ik vond het ontzettend zuur voor Atlético. Had het ze enorm gegund. Twee minuutjes verwijderd van hun eerste Champions League titel.. Een echte eenheid die met relatief weinig geld (Fernando Torres is al meer waard dan die hele ploeg bij elkaar) zo'n onvoorstelbaar seizoen neerzet en gewoon de finale bereikt.. Nee, ik vind het jammer.


    ars moriendi

    Ik kijk niet graag naar voetbal, ik vind het alleen leuk om zelf te doen of toe te kijken bij mensen die ik ken.
    Maar ik ben wel blij dat jij blij bent!


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Yoko schreef:
    Ik kijk niet graag naar voetbal, ik vind het alleen leuk om zelf te doen of toe te kijken bij mensen die ik ken.
    Maar ik ben wel blij dat jij blij bent!


    26 - 02 - '16