• Het is het jaar 2039 en de maatschappij is vrijwel geheel vernietigd na vele oorlogen. Overal in de wereld heerst er een crisis en 'normaal werk' bestaat vrijwel niet meer zonder dat je overvallen en/of vermoord wordt voor geld. Men komt op allerlei manieren aan hun geld doordat ze in paniek raken om te overleven. De werelddelen worden niet langer geleid door de regeringen, maar door bedrijven.
    Er zijn geruchten dat het machtigste bedrijf, [Elektro Corporations], elk jaar een levensgroot spel organiseert: een gevechtstoernooi voor geld, een miljoen om precies te zijn.
    Het doel is dat je het geld van je tegenstander afpakt zonder dat je, je eigen geld kwijtraakt. Enkele mensen worden uitgenodigd om hieraan mee te doen en krijgen een koffer met een miljoen met een simpel briefje opgestuurd: “Alleen openmaken als je mee wilt doen”.
    Ze worden in een groot huis gedropt waar ze het misleidende spel zullen spelen en duizenden mensen naar hun kunnen kijken. Overal in het huis zijn namelijk camera's geplaatst zonder dat hun het weten.
    Maar als iemand het geld kwijtraakt, zadel je diegene ook op met een gelijkwaardige schuld. Zou jij iemand voor een miljoen in de schulden steken, zodat jij je miljoen kunt krijgen? Zelfs als het een dierbare was?


    [ bericht aangepast op 10 sep 2014 - 17:13 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Magnus schreef:
    Jayden is gonna be bitchslapped. Really hard. Prepare.:Y)

    Sure, jij wel poep.
    Als jij ook gebeten wilt worden, moet je dat vooral doen \o/


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik wil even aangeven dat ik 4 t/m 15 Juli op vakantie ben!!


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Valyrian > Opalia


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Oké, ik ga het zo snel mogelijk aanpassen!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Kyojin --> Arqueiro


    Stenenlikker

    Oké, ik heb alles bijgewerkt. Ben ik iets vergeten?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oh, ik ben btw weg van 19 juli tot 3 augustus. Tweede week heb ik misschien wel internet.

    Magnuuuuus? Wanneer denk je weer te kunnen posten? Ik wil echt zo graag weer schrijven met Rogier, Haha.


    Stenenlikker

    Arqueiro schreef:
    Oh, ik ben btw weg van 19 juli tot 3 augustus. Tweede week heb ik misschien wel internet.

    Magnuuuuus? Wanneer denk je weer te kunnen posten? Ik wil echt zo graag weer schrijven met Rogier, Haha.

    Ooh, oké. Dat zal ik dan meteen even bijwerken, want mijn laptop tieft zo uit!

    Magnus: De post komt waarschijnlijk vanavond.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oh, oké, yaay ^^


    Stenenlikker

    Mijn post komt morgen. Ik ben al wel bijna klaar, maar ik ga afsluiten. Even sociaal doen met mijn familie.:') De post met Felicity komt morgenavond omdat ik de hele dag naar Kruller Muller ben met de klas. Sorry.:x


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Magnus schreef:
    Mijn post komt morgen. Ik ben al wel bijna klaar, maar ik ga afsluiten. Even sociaal doen met mijn familie.:') De post met Felicity komt morgenavond omdat ik de hele dag naar Kruller Muller ben met de klas. Sorry.:x


    Nahja, morgen ben ik ook weinig thuis, dus ik kan wel wachten :')
    But yaay, good to know it's almost coming :'D


    Stenenlikker

    Magnus schreef:
    Mijn post komt morgen. Ik ben al wel bijna klaar, maar ik ga afsluiten. Even sociaal doen met mijn familie.:') De post met Felicity komt morgenavond omdat ik de hele dag naar Kruller Muller ben met de klas. Sorry.:x

    Kröller-Müller *


    Don't walk. Run, you sheep, run.



    Omdat ik het nooit kan laten om hem te tekenen en omdat hij toch ook Rogier is :Y)

    [ bericht aangepast op 10 juli 2014 - 0:20 ]


    Stenenlikker

    Not Found? Ik krijg een fout-melding als ik 'm kopieer en plak, want hij laat 'm hier niet zien.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Urgh, ik kon hem wel gewoon zien... Nahja, nu wel?


    Stenenlikker