• oké om deze intro kort te houden... ik werk 30 uur per week met honden, maar door omstandigheden wil ik daar weg. en doen wat ik altijd al heb willen doen reizen, dingen zien, nieuwe taal leren, gek doen, dingen doen die ik nooit heb gedaan & Au pair worden!
    Sinds mijn 16de roep ik dat al maar nu ik 21 ben, en het gewoon niet meer zie zitten op mijn baan ben ik nu van plan er werk van te maken.
    nu heb ik alle nodige informatie al gelezen en opgezocht en mij erin verdiept, natuurlijk kan het altijd zo zijn dat je op een plek komt waar het niet klikt maar hé je hoeft ook niet in te gaan op het eerste aanbod die je binnen krijgt.

    ik heb mij aangemeld op Au pair world, een betrouwbare website met goede recenties etc.
    Alleen moet ik voor mijn aanmelding een "brief" schrijven wat mensen die een Au pair zoeken kunnen lezen op mijn pagina.
    Natuurlijk vind ik het verstandig en dat staat er ook, om de brief in de taal naar keuze te schrijven, al is Engels altijd het beste.
    Ik heb mij aangemeld voor de VS, Ierland, Canada en UK. ik kan de taal lezen, verstaan en spreken maar vreemd genoeg is schrijven echt een mega mega ramp! Ik wil wel goed overkomen, maar mijn schrijf probleem mag dat niet in de weg zitten. ik weet gewoon niet hoe ik zinnen moet formuleren of welke grammatica ik moet gebruiken.

    Mijn vraagje is *puppy oogjes* of er iemand is met Engelse schrijf ervaring ik weet dat die hier zijn ^^
    mij wilt helpen met een briefje, het hoeft niet eens zo mega lang te zijn... ik ben trouwens wel van plan om Engelse cursussen te doen, dus ik ga er wel aan werken, maar wil nu gewoon officieel aangemeld zijn omdat ik bij mijn werk weg wilt hahaha.
    en om het nog even interessant te maken... heeft er hier iemand ervaring met Au pair zijn?

    [ bericht aangepast op 30 jan 2016 - 12:45 ]


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Geen ervaring met au-pairschap, maar ik kan wel goed Engels. Alleen heb ik momenteel niet zo veel tijd. Als je niemand anders kan vinden wil ik je wel helpen. (:


    The truth is out there.