• Ik dacht, laat ik even lekker een goede story gaan lezen die al veel te lang tussen mijn abonnementen staat.
    *klik* *klik* *le me excited*

    Wanneer is dit nu gebeurd?
    Zucht. In ieder geval, moest iemand nog leuke stories weten die valt bij mijn likes (hij moet niet persé je eigen story zijn), post maar op!

    LIKES
    • One Direction Bromances -> Narry, Ziall, Zarry
    • (Boeken+films) -> The Hunger Games, Divergent, Twilight, Harry Potter
    • The Vampire Diaries (Klaroline, Stelena, indien ships nodig), Pretty Little Liars, Shameless US (als dat hier bestaat en plus)
    • Onbekende Personen (Liefst chicklit, fantasy, komedie of horror)
    • En van overige zoals Zac Efron of The Wanted mag je er altijd in gooien, dan kijk ik wel na of het met een persoon is waarin ik me interesseer.

    Ik wil graag een story met niet te korte hoofdstukken en geen spellingsfouten. Anders zal ik waarschijnlijk zo gefrustreerd worden door het verhaal dat ik mijn hoofd doorheen mijn laptop slaag. Denk aan mijn gezondheid.


    "En ze was helemaal alleen en niemand maakte dat iets uit..."



    Holly's moeder is tien jaar geleden overleden en daarbij verdween ook haar tweelingzus Heather. Holly hoorde wel tien jaar lang niks van haar zus, tot ze diep in de nacht een brief ontvangt van de postbode. Het is een brief van Heather. Holly twijfelt geen moment en besluit Heather op te gaan zoeken. Er zit namelijk een adres bij de brief die Holly misschien wel dichter bij Heather kan brengen. Als Holly aankomt, ziet ze echter dat het huis verlaten is, alsof er al tien jaar niemand is geweest. Ondanks dat de brief pas een dag geleden verzonden is. Holly besluit op onderzoek uit te gaan in het verlaten huis, maar is dit wel zo'n slim idee? En wie is dat meisje die haar de hele tijd achtervolgd?

    × Nederlands gesproken en geschreven.
    × Thriller, onbekende personen.
    × Soms zal je langer moeten wachten op een deeltje.
    × +/- 1000 woorden per hoofdstuk.


    Linkje: click

    Het is wel een thriller, maar volgens de meeste mensen zou hij eigenlijk onder horror moeten vallen. Er is al een tijdje niet aan geschreven, omdat ik wat persoonlijke problemen had. Binnenkort wil ik weer verdergaan met schrijven, maar dan moet ik eerst nog wat dingen beter uitdenken. Maar ja, ik dacht, ik zet 'm hier toch maar neer.


    26 - 02 - '16

    Haleema is de eerste koningin van het Arabische rijk. Jarenlang weet ze de vrede te bewaren en leeft het volk in eenheid en welvaart, totdat de oogst mislukt en de honger uitbreekt. Het contrast tussen arm en rijk wordt groter en groter. De woede laait op en keert zich tegen de machtigste persoon in hun bestaan, Haleema. Ze eisen dat ze aftreedt en haar gigantische paleis verlaat. De leider van de opstand Azhar, een wraakzuchtig en bloeddorstig man, neemt daar geen genoegen mee. Hij eist Haleema met geweld op en maakt van een koningin zijn persoonlijke slavin.




    Drama, historisch, romantiek
    Regelmatig nieuwe hoofdstukken
    Over het algemeen 16+


    http://www.quizlet.nl/stories/133962/van-macht-tot-onmacht-1/


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    Haar ouders zijn inmiddels twee jaar geleden overleden door een auto-ongeluk, haar vriend is een alcoholist die regelmatig zijn handjes niet kan thuishouden en haar studie loopt ook al helemaal mis. Sarah weet niet meer hoe ze verder moet, maar haar docent meneer Robertsen biedt haar een laatste kans om toch haar diploma te behalen. Hiervoor zal ze wel een geweldige prestatie moeten leveren: een interessant, vernieuwend onderzoek dat indruk maakt. Sarah heeft geen idee wat ze hiermee moet, maar haar behulpzame docent brengt haar in contact met James.
    Al snel beseft Sarah waarom meneer Robertson uitgerekend James heeft gekozen. Hij is niet alleen interessant, maar laat haar de mooie dingen van het leven zien.




    Drama, romantiek
    12+
    Regelmatig nieuwe hoofdstukken


    http://www.quizlet.nl/stories/135375/liefde-maakt-blind/


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    Control • Divergent

    I am an angry rush of tears and fingernails dug into palms and black bits of memory you can't quite see straight I don't think I exist anymore but I am d e f i n i t e l y h e r e



    Flaming fires, lost years that are to come
    Dark days, of knowing that we did wrong
    Wake up there's a whole world left to see
    One chance to rewrite history

    We're not gonna make it, if we just forsake it
    What is there to loose
    Now my mind is spinning, this is just a beginning
    Love is what I choose


    In het leven van de zestien jarige Elysia is niets zeker. Van ongewapend over straat lopen is geen sprake en daarbij is het zelfs in je eigen huis niet helemaal veilig. De oorlog die tijden geleden woedde, heeft zijn littekens achtergelaten.
    In tegenstelling tot Elysia en iedereen die ze kent, zijn er ook groepen mensen die een geweldig leven lijken te leiden - de mensen in het factiesysteem. Niemand weet veel van hoe het eraan toegaat, maar ze weten wel dat het daar een stuk fijner is dan buiten de projecten.
    Elysia's buitengewoon leergierige karakter brengt haar in gevaarlijke, maar ook levens veranderende situaties. Na een lange tijd weet ze één ding zeker: haar keuze zal alles veranderen.


    Soundtrack: Adrian Lux - Damaged

    Warning: spoilers (van vooral Allegiant - het originele verhaal zal niet terugkomen in deze story).

    Naar het idee van WOEBEGONE

    Hou je niet van Larry bromances? :c


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Bleeding Out. • Crossover.





    There will be no fair fight
    There will be no good night
    To turn and walk away

    So burn me with fire,
    Drown me with rain
    I'm gonna wake up
    Screaming your name




    De honderdste hongerspelen zijn over enkele weken. Snow wilt iets speciaals, iets waardoor de mensen de spelen van dit jaar nooit zullen vergeten. Al jaren werden de halfgoden uit de pot gehouden, om de mensen een eerlijke kans op winnen te geven. Echter is dit deze spelen niet het geval. Uit elk district worden twee eerdere winnaars geloot, samen met twee halfgoden. Het aantal tributen word verdubbeld en zowel halfgoden als winnaars worden gezamenlijk in een arena geplaatst.
    Zal kracht het van ervaring winnen?
    Of wint de ervaring het van kracht?





    • DEEL 1 UIT DE BLEEDING OUT SERIE!
    • © Rick Riordan & Suzanna Collins & Alioquin.
    Soundtrack I & Soundtrack II




    Bleeding Out. • Crossover.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2014 - 17:12 ]


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.

    Duizenden lichtjaren verwijderd van de aarde, ligt de planeet Adrastea. Eens in de honderd jaar vergaat er een ster in de hemel en zet hij zijn leven voort op de planeet. De naam van de ster die op de planeet neerkomt is Fabian. Nog voor hij bij komt, krijgt hij een waarschuwing van een opperster die nog hoog aan de hemel staat. Ze waarschuwt hem voor het gevaar dat zich op de planeet schuil houdt. Niemand is te vertrouwen, want als het erop aan komt willen ze allemaal maar één ding ..... zijn onsterfelijke hart.




    Season 1



    Fabian komt bij op een planeet waar hij het bestaan niet eens vanaf wist. Ook al waarschuwde de opperster hem dat hij niemand mocht vertrouwen, leven op een planeet waar je helemaal niets vanaf weet, is onmogelijk. Daarom nam Fabian de tweeling Liam en Vera in vertrouwen. Zij vertellen hem over de toestand op de planeet Andrastea. Madelief, de ijskoningin, heeft de macht over de planeet en doet er alles aan om het volk te beschermen tegen de duistere bende 'De Bokkenrijders' die het onsterfelijke hart van Fabian in handen willen krijgen. Daarom nemen de tweeling en Fabian het besluit om te reizen naar het ijspaleis waar de ijskoningin leeft, zodat ze beschermt kunnen worden door het ijsvolk, maar komen ze daar veilig aan zonder dat ze te grazen worden genomen door De Bokkenrijders?

    Supernova (The Tale Of A Fallen Star)

    [ bericht aangepast op 29 mei 2014 - 17:43 ]


    Fantasy is the most important thing there is. Without it, we would only live in a world full of reality.

    Vinception schreef:
    Hou je niet van Larry bromances? :c

    Nop, mijn excuses. ><




    Jane is een jong creatief, maar klunzig meisje die naar een speciale Engelse school wil, genaamd College Jean-Pierre du Lock. Deze school is voor artistieke leerlingen die verder willen met hun passie.
    Er is echter één probleem om van Jane's droom werkelijkheid te maken. Er is geen plek meer op het meisjesinternaat. Jane ziet nog maar één oplossing en dat is om zich als jongen in te schrijven met gevolg dat ze als meisje tussen de jongens moet slapen. Met haar rode haar, sproeten, uitstekende oren en veel te kleine lengte past ze totaal niet tussen de grote stoere jongens van school. Jane waagt wanhopige pogingen om vrienden te maken, maar haar kwaliteiten zoals chanteren, beledigen en haar eeuwige sarcasme worden niet altijd in dank afgenomen. Dit bezorgt haar vaak meer problemen dan gewenst.
    Uiteindelijk ontmoet ze Yoran en Kyle, een tweeling die haar met tegenzin, in hun midden neemt. Maar hoe kan ze voor haar beste vrienden haar geheim nog langer bewaren? En hoe moet de klunzige Jane zich uit de problemen houden als ze niets anders kan dan ze veroorzaken?






    Bevat:
    -transseksuele verkleedpartijen.
    -scheldwoorden.
    -beledigingen.
    -12+ stukken.
    © Croyance

    'Eén en één is drie..
    Ik heb nooit goed kunnen rekenen,
    Maar ik wist pas dat ik geen ongelijk had toen ik hen ontmoette..'





    Titel is link naar story.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    The Arrow of The Silver Dragon | The Avengers







    See the Silver dragon
    Soaring above the sky
    Silver arrows shooting
    Just as she flies by

    Magestic silver dragon high up in the skies
    How she shows her beauty as she flies
    Oh so very high in the midnight black
    Majestic beast oh please fly back

    Breathing out the heavy fire
    Eyes as blue as the bluest sapphire
    Flapping her gracious wings before depart
    The silver dragons with a golden heart





    Started at 17 May 2014.
    o Written in Dutch,
    sometimes spoken in English.
    o It's fiction, not based on reality.
    o Meer verschillende Marvel dan alleen Avengers
    o It would be great if you take an abo!
    o Like my story? really appreciate if you would recommend to others
    o By: Laleah


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    KLIK!



    Als blijkt dat jou waarheid niet de waarheid is, wat doe je dan?
    Als blijkt dat jou gedachten niet jou gedachten zijn, wat doe je dan?
    Als je erachter komt dat alles waar je ooit in geloofde een leugen is, wat doe je dan?
    Zoek je naar een kans om te doen wat juist is?
    Of zoek je naar de waarheid zonder na te denken over de consequenties?


    "And I took you by the hand
    and we stood tall,
    and remembered our own land,
    what we lived for." ~Mumford & Sons


    Het is het jaar 5837, al ruim drie eeuwen is de aarde in oorlog met het het buitenaardse ras 'de anderen'. Maar wanneer de anderen een nieuwe leider krijgen stopt deze oorlog plotseling.
    De mensheid gelooft dat deze abrupte stop van gevechten enkel de stilte voor de storm is en zoeken wanhopig naar een wapen om terug te kunnen vechten.
    Ivis en Jackson Mantra, de leiders van project 294; 'de anderen', zijn bezig met het creëren van een portaal dat ze rechtstreeks naar de anderen hun planeet kan brengen. Dit portaal is een zekere manier om die wereld, ook wel 'Buddhana' genoemd, permanent te vernietigen.
    Tijdens het testen van dit wapen gaat er echter iets mis.
    Ivis en Jackson verliezen hun twee maanden oude dochter Jayla in een enorme explosie.
    Tenminste, dat denken ze.
    In werkelijkheid word het kleine meisje net op tijd gered door Pandrettos, de leider van de anderen. Wat zal Pandrettos doen als ze er achter komt dat de explosie die het meisje haar biologische ouders heeft laten denken dat ze dood is, haar DNA eigenlijk in tweeën heeft gesplitst en haar heeft veranderd in een mix tussen 'de anderen' en een mens?


    x Geschikt voor 15 jaar en ouder.
    x Drama, Romantiek, Fantasie, Science Fiction, Avontuur, Onbekende Personen.
    x Inspiratie; mijn hoofd en heel veel sci-fi films.
    x Nederlands
    x Start; snel



    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    Run to safety


    You try to make me feel safe
    But I don't feel safe
    I'm not safe
    Someone needs to help me
    I need to run
    Run away
    Far away
    Help.


    You can close your eyes for things you don't want to see, but you can't close your heart for things you don't want to

    Ik weet niet of je graag "Sterek" leest of niet, maar ik ga toch maar een poging wagen. (:

    Let's make a big mistake || Sterek
    Door: Coulson & Tragically



    Wanneer de altijd vrolijke, 18 jarige Derek Hale na een half jaar weer op school verschijnt lijkt de jongen helemaal te zijn veranderd. Stiles merkt deze drastische verandering als eerste op en is vast besloten om, ondanks beter weten in, alles op alles te zetten en er achter te komen wat er met Derek aan de hand is.

    Wat is Sterek?
    Sterek is een combinatie van de namen Stiles en Derek. Met de namen Stiles en Derek worden twee personages uit het televisieprogramma Teen Wolf bedoeld. Sterek staat dus eigenlijk voor Stiles en Derek als een koppel (ik zeg nu niet dat ze een koppel zijn).


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    Ik weet niet of je graag "Sterek" leest of niet, maar ik ga toch maar een poging wagen. (:

    Let's make a big mistake || Sterek
    Door: Coulson & Tragically



    Wanneer de altijd vrolijke, 18 jarige Derek Hale na een half jaar weer op school verschijnt lijkt de jongen helemaal te zijn veranderd. Stiles merkt deze drastische verandering als eerste op en is vast besloten om, ondanks beter weten in, alles op alles te zetten en er achter te komen wat er met Derek aan de hand is.

    Wat is Sterek?
    Sterek is een combinatie van de namen Stiles en Derek. Met de namen Stiles en Derek worden twee personages uit het televisieprogramma Teen Wolf bedoeld. Sterek staat dus eigenlijk voor Stiles en Derek als een koppel (ik zeg nu niet dat ze een koppel zijn).

    Omdat jij het bent Karin ga ik hem lezen, maar normaal gezien ben ik meer voor het als het om Teen Wolf gaat. :Y)

    Mafia schreef:
    (...)
    Omdat jij het bent Karin ga ik hem lezen, maar normaal gezien ben ik meer voor het als het om Teen Wolf gaat. :Y)

    Nawh, thank you Elise :3


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.