• Halle-fucking-luja! Mijn mediaspeler doet het eindelijk! *\o/* Dus ik zoek films!

    • Series mogen ook
    • Liever niet té oude dingen
    • Niet te nasty (SAW-nasty)
    • Zowel lekkere domme (lach)films als films met veel inhoud en een goed verhaal zijn welkom!

    Ctrl + f = zoeken (;

    • Gedownloaded
    Inception
    About Time
    Cabin in the Woods
    Memento
    The Prestige

    Vampire Diaries
    Once Upon A Time
    Prison Break
    Walking Dead
    The Breaking Bad
    New Girl
    Carrie Diaries
    Game of Thrones

    • To Download
    Divergent
    127 hours
    Disney
    The Atonement
    The Help
    Brideshead Revisited
    About a boy
    Boy A
    The curious case of Benjamin Button
    War Horse
    Book Thief
    Ten Things I hate about you
    Perks of being a Wallflower
    The Conjuring
    The Prospect

    • Nog checken
    Moonrise kingdom
    Clockwork orange
    Sherlock
    Stravaganza
    Trace


    • Gezien (die genoemd zijn) Rate: van -- tot ++
    Sound of my Voice --
    Pretty Little Liars ++
    Hunger Games +
    Intouchables +
    Silver Linings Playbook 0
    Pulp Fiction --
    POTC 1-4 ++
    LOTR 1-3 ++
    Hobbit ++

    [ bericht aangepast op 27 juni 2014 - 15:45 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Shutter Island. :3


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    My list of favorite movies
    My list of favorite series

    You're welcome. ;p

    [ bericht aangepast op 29 mei 2014 - 14:47 ]


    You are beautiful, you are love.

    Hmm.. Mijn favoriete zijn Inception en Sound of my Voice.
    Inception ken je misschien wel. Dom Cobb (ha-ha) is een misdadiger die informatie verkrijgt via dromen. Hij moet, om ooit nog terug te kunnen keren naar zijn kinderen, het onmogelijke doen: Inception.
    Sound of my Voice gaat over een journalist en zijn vriendin. Ze hebben gehoord over een vrouw die claimt dat ze uit de toekomst is, en dat ze een groep mensen moet klaarmaken voor wat er gaat gebeuren in de wereld. De journalist besluit undercover mee te doen met de groep, om zo een artikel te kunnen schrijven.
    Deze film is echt heel onbekend, maar staat bij mij op nummer 1, samen met Inception. Het is echt een hele heftige film op emotioneel gebied. En het einde is echt een mooie mindfuck :Y)

    En gister heb ik ook nog Oculus gekeken, een horror over een meisje die wil bewijzen dat de moord waar haar broertje voor is beschuldigd, eigenlijk is gedaan door een supernatural being. Niet al te eng, maar erg sterk verhaal voor een horror!


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Scrubb schreef:
    Shutter Island. :3

    Die is damn goed ja! Zulke films vind ik erg tof (:

    Folklore schreef:
    My list of favorite movies

    Tof, ik zal eens kijken!

    Lazet schreef:
    Hmm.. Mijn favoriete zijn Inception en Sound of my Voice.
    Inception ken je misschien wel. Dom Cobb (ha-ha) is een misdadiger die informatie verkrijgt via dromen. Hij moet, om ooit nog terug te kunnen keren naar zijn kinderen, het onmogelijke doen: Inception.
    Sound of my Voice gaat over een journalist en zijn vriendin. Ze hebben gehoord over een vrouw die claimt dat ze uit de toekomst is, en dat ze een groep mensen moet klaarmaken voor wat er gaat gebeuren in de wereld. De journalist besluit undercover mee te doen met de groep, om zo een artikel te kunnen schrijven.
    Deze film is echt heel onbekend, maar staat bij mij op nummer 1, samen met Inception. Het is echt een hele heftige film op emotioneel gebied. En het einde is echt een mooie mindfuck :Y)

    En gister heb ik ook nog Oculus gekeken, een horror over een meisje die wil bewijzen dat de moord waar haar broertje voor is beschuldigd, eigenlijk is gedaan door een supernatural being. Niet al te eng, maar erg sterk verhaal voor een horror!

    Inception heb ik eigenlijk nog nooit gezien, erg hè? Moet ik wel eens doen! En dankje, ik zal eens kijken! Mindfucks zijn geweldig, haha.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    BastiIIe schreef:
    (...)
    Inception heb ik eigenlijk nog nooit gezien, erg hè? Moet ik wel eens doen! En dankje, ik zal eens kijken! Mindfucks zijn geweldig, haha.

    Echt ;o? Inception is echt awesome!
    Ook leuk als je Sound of my Voice gaat kijken, ben erg benieuwd naar je mening als je hem hebt gezien, dus geef dan een gil :Y)
    Je zou zelfs de eerste 6(? Of 8 oid) minuten online kunnen kijken op hun officiele site als het goed is, weet je gelijk of hij 't downloaden waard is ^^


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Folklore schreef:
    My list of favorite movies
    My list of favorite series

    You're welcome. ;p


    Omfg, into the wild <3 Book of Eli vind jij wss ook vet! (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    V for Vendetta, Gladiator, The Shawshank Redemption, The Green Mile, Billy Elliot, Black Swan


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    In eerste instant wilde ik een hele lijst met Horror/ Thriller opschrijven, maar toen zag ik je waarschuwing.
    Dan kies ik voor The Changeling --
    Het is een Amerikaanse historische dramafilm.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hiraeth schreef:
    In eerste instant wilde ik een hele lijst met Horror/ Thriller opschrijven, maar toen zag ik je waarschuwing.
    Dan kies ik voor The Changeling --
    Het is een Amerikaanse historische dramafilm.


    Ik vind thrillers wel tof hoor, als het maar geen Saw is waar het vooral gaat om de ranzigheid (cat)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    BastiIIe schreef:
    (...)
    Ik vind thrillers wel tof hoor, als het maar geen Saw is waar het vooral gaat om de ranzigheid (cat)

    Ik houd niet zo van Saw-films.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Disneymarathon, hell yeah!


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Freddy VS Jason :Y)


    wat was dit ookalweer

    Ruby Sparks.
    Calvin (Dano) is een schrijver die in zijn jongere jaren fenomenale successen heeft weten te behalen, maar nu worstelt met het schrijven en met zijn romantisch leven. Maar dan boekt hij eindelijk weer eens succes met een eigen verzonnen karakter genaamd Ruby. Als Calvin een paar weken later Ruby in levende lijve thuis op de bank heeft zitten, is hij van slag en verbijsterd dat zijn gecreëerd karakter het echte leven heeft weten te vinden in de vorm van een levend ademhalend persoon.


    "I shut my eyes in order to see.'

    BastiIIe schreef:
    (...)

    Omfg, into the wild <3 Book of Eli vind jij wss ook vet! (:

    Let me check that out! De trailer bevalt me wel. ^^


    You are beautiful, you are love.

    Ik ben op dit moment met een slechte film marathon bezig en ik kan je nu alleen vertellen wat je niet moet gaan kijken:
    Birdemic
    The Room
    Food Fight
    Mega shark VS. Giant octopus

    Serieus, niet kijken, daar ga je spijt van krijgen.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran