• Ik heb mijn pasfoto nu iets van tien keer veranderd maar ik kan ze allemaal niet zien.
    Hoe kan dit en wat zou er aan verbeterd kunnen worden/wat kan ik er aan doen?


    All done (:

    [ bericht aangepast op 9 dec 2014 - 22:43 ]


    Little do you know

    Staat er een melding als je je afbeelding bevestigd?

    Soms kan een kleine aanpassing in paint al helpen. Bijvoorbeeld de afbeelding een stukje kleiner maken.

    Misschien eens uploaden op tinypic?


    16 - 09 - '17

    Ik zie hem ook niet, nee... Is het wel een .jpg bestand?


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Het is een Jpg bestand ja, allemaal waren ze Jpg bestanden :')
    En als ik de foto geupload heb als pasfoto staat er gewoon dat het succesvol is aangemaakt enzo,


    Little do you know

    TheHorcrux schreef:
    Het is een Jpg bestand ja, allemaal waren ze Jpg bestanden :')
    En als ik de foto geupload heb als pasfoto staat er gewoon dat het succesvol is aangemaakt enzo,

    Welke afbeelding probeer je in te stellen als pasfoto?

    Heb je het via je mobiel gedaan? Want dan krijg ik dat ook altijd.


    Dit is de foto die ik wil,
    hetzelfde soort bestand heb ik al geprobeerd te verkleinen in paint -werkte ook niet- deze is nu wel groter maar komt van dezelfde camera.. :l

    En nee, ik heb ze niet via me mobiel erop geprobeert te zetten, gewoon via me laptop (:

    [ bericht aangepast op 9 dec 2014 - 21:24 ]


    Little do you know

    TheHorcrux schreef:


    Dit is de foto die ik wil,
    hetzelfde soort bestand heb ik al geprobeerd te verkleinen in paint -werkte ook niet- deze is nu wel groter maar komt van dezelfde camera.. :l

    En nee, ik heb ze niet via me mobiel erop geprobeert te zetten, gewoon via me laptop (:

    Als ik deze probeer werkt het gewoon. (ja, ik heb de foto alweer verwijderd van mijn laptop)

    Je kan deze opnieuw opslaan onder een andere naam en die dan als pasfoto instellen.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2014 - 22:10 ]

    Smuttler schreef:
    (...)
    Als ik deze probeer werkt het gewoon. (ja, ik heb de foto alweer verwijderd van mijn laptop)

    Je kan deze opnieuw opslaan onder een andere naam en die dan als pasfoto instellen.


    Okey, dan probeer ik dat, dankje (:


    Little do you know

    Yey hij doet t c:


    Little do you know