• 9 halfgoden moeten met elkaar een queeste voltooien. Sommige mogen elkaar, en andere niet. De kinderen zijn zorgvuldig gekozen door Chiron en meneer D Chiron en meneer D geven hun de opdracht om de parel van Aphrodite te zoeken. Ondertussen komen ze allerlei wezens tegen waarvan normale mensen zeggen dat het mytes zijn. Zoals het opnemen tegen de leeuw van Nemea, de Hydra, de Minotaurus. En nog andere gruwelijke wezens. Maar wat als van een paar kinderen hun goddelijke ouder zich er mee bemoeien. En Aphrodite wilt dat het sneller gebeurt? Kunnen de 9 halfgoden dit wel aan?

    5 Meisjes:

    - Quinty Sophia Jacksons || Dochter van: Ares || 1.1 || Jovantos
    - Vanessa Meghan Sunfield || Dochter van: Poseidon || 1.4 || PeterParker
    - Skyler-Ann Wood || Dochter van: Zeus || 1.3 || SuperTOMMO
    - Arwen Catherina Jefferson || Dochter van: Hades || || 1.4 || HoechIin


    5 Jongens:

    - Parish Helios Vitale || Zoon van: Apollo || 1.3 || Raccoon
    - Raven Calloway || Zoon van: Hecate || 1.9 || Alioquin
    - || Zoon van: Nemesis || 1. || Tolkien
    - Varonis Porter || Zoon van: Pan || 1.3 || Dorchadais
    -Carlin Alecsander Dimitrov || Zoon van: || 1. || Aside


    REGELS:

    - Gebasseert op de Percy Jackson serie, geen enkele halfgod doet mee in deze RPG. Tuurlijk mag je wel iemand uit de PJ serie FC'en
    - Geen kinderen van Artemis! Zij is de godin van de maagdelijkheid!
    - Niet iedereen van bijvoorbeeld Poseidon. Ieder kind heeft een andere ouder.
    - Je mag maximaal 2, dit is dan 1 jongen en 1 meisje.
    - Resevaties blijven 72 uur staan!
    - Jongens en meisjes gelijk a.u.b
    - Minstens 150 woorden per post, iedereen heeft wel een moment waarop dat niet lukt.
    - OOC tussen: [] {} ()
    - Alleen JOUWN karakter besturen. TENZIJ je toestemming hebt van degene die die rol speelt.
    - Respecteer elkaar!
    - Geen Mary-Sue of Gary-Stu personages! Iedereen heeft zijn slechte eigenschappen!
    - Naamsveranderingen doorgeven!
    - Maar het belangrijkste: PLEZIER! De regels zijn er om het leuker te maken in de RPG.
    - Alleen ik open topics.


    BEGIN:
    Chiron keek rond en riep:''De eerste die mee gaat op de queeste is de dochter van Aphrodite zelf: Meredith Fortescue!'' Luid gejuich steeg op en Meneer D wuifte haar. ''De zoon van onze zonnegod: Parish Vitale!'' Weer wuifde meneer D hem, met tegenzin. ''En dan de dochter van de oppergod: Skyler-Ann Wood!'' Weer begonnen mensen te juichen. Chiron wees iedereen tot stilte. ''De volgende persoon is de zoon van Nemesis: (Naam van Tolkien haar personage.)'' Sommige mensen keken chagrijnig en anderen juichten weer. ''En dan de dochter van de god van de zee: Vanessa Sunfield!'' Meneer D wuifte haar terwijl er weer werd gejuicht. ''De zoon van Pan: Varonis Porter!'' Nu juichten de mensen erg hard. ''Dochter van god van de onderwereld: Arwen Jefferson!'' De andere halfgoden juichten weer. ''En dan de zoon van Tyche: Carlin Dimitrov '' De mensens juichten zo hard als ze konden. ''Dochter van de god van de oorlog: Quinty Jacksons!'' Bij iedere naam juichten de mensen. ''En dan de laatste die mee gaat is de zoon van Hecate: Raven Calloway!'' Voor het laatst werd er gejuicht. ''Succes halfgoden! Morgen vertrekken jullie. Om stipt 13.00 uur! Vanavond hebben jullie tijd om alles te overleggen!'' meneer D riep dit keer.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2014 - 9:29 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    [Nu al dood hier? Dat gaat snel.]


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    (Dus, waar moeten ze nu heen, anders kan ik niet echt een deftige post schrijven :') Hun spullen gaan pakken of meteen al vertrekken ? )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Als het goed is moeten ze nu voor overleg naar het Grote huis, niet waar?]


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    [Sorry was werken!

    Iedereen gaat naar het Grote Huis inderdaad om te overleggen over hoe of wat. Daarin wordt de opdracht ook nog duidelijk gemaakt. Die post ik zo, ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Carlin Dimitrov

    Chiron had ons allemaal bijeen geroepen om aan te kondigen wie er op queeste gingen. De eerste was 'Parish.' Iedereen klapte. Toen riep hij 'Skyler' op. Klappen. Toen 'Alec,' nog een keer klappen, dit keer wat harder. 'Vanessa.' Klappen. 'Varonis.' Klappen. 'Arwen.' Klappen. 'En dan de zoon van Tyche; Carlin Dimitrov!' Mensen begonnen met klappen. Maar ik was in shock. Ik, degene met problemen, gaat mee op queeste, degene met broers en zussen die meerdere queestes gefaald hebben? Mijn benen droegen me al van de tribune af het podium op. Snel ging ik naast Alec staan. De enige van iedereen die al genoemd was die ik echt goed kende. 'Quinty.' Klappen. 'Raven.' Wat harder klappen dan ervoor, gelukkig gaat er nog iemand mee die ik goed ken.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2014 - 15:45 ]


    KIDS ARE BABY GOATS THEY ARE CUTE AND THEY HAVE REDEEMING SOCIAL VALUE. YOU ARE DEFINITELY NOT KIDS.

    [wat is de queeste?]
    [dan kunnen we verder]
    [O, ja en Carlin kent alleen Alec en Raven, kunnen Raven en Carlin vrienden zijn?]

    [ bericht aangepast op 3 juni 2014 - 15:46 ]


    KIDS ARE BABY GOATS THEY ARE CUTE AND THEY HAVE REDEEMING SOCIAL VALUE. YOU ARE DEFINITELY NOT KIDS.

    [Sure (:]


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Iedereen stond in het Grote Huis. ''Welkom halfgoden. De queeste is,'' begon Chiron. ''De queeste is om Aphrodite's parel terug te halen. Waar hij is staat op deze kaart.'' hij gooide de kaart naar een van de halfgoden. ''Meer weten wij ook niet, er werd ons verboden er in te kijken. Jullie kunnen met zijn 9e hier overleggen. Succes!'' en hij trappelde weg.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    [Ik ben van plan een tijdje met RPG te stoppen, maar ik zou wel één RPG kunnen blijven volgen, als deze blijft lopen zou dit wel kunnen )


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Is het nu al dood?


    KIDS ARE BABY GOATS THEY ARE CUTE AND THEY HAVE REDEEMING SOCIAL VALUE. YOU ARE DEFINITELY NOT KIDS.

    (Ik wil wel verder gaan, maar ik vrees dat deze best dood is... )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Leven erin,l ik ga een post maken! ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Varonis ''Onis'' Porter


    ''Wat leuk dat we allebei ook meedoen,'' Ik keek op en zag Vanessa staan. Ik knikte naar haar en glimlachte gemeend. Vanessa, Vanessa was wel een meisje dat ik mocht. We waren vrijwel hetzelfde, alleen ja, andere ouders. We hadden zo broer en zus kunnen zijn, maar neef en nicht is ook goed hoor.
    ''Zeker. Alleen van sommige heb ik nogal mijn twijfels.'' Ik blikte richting Parish. Wij konden elkaar niet uitstaan. Volgens mij wilde wij allebei van elkaar dat we niet bestonden of zo want echt. Parish en ik zijn gezworen vijanden. ''Kan je dit wel aan, Vitale?" riep ik naar Parish en ik maakte een nep glimlachje naar hem. ''Niet gaan huilen hoor.'' Ik draaide me terug naar Vanessa en rolde met mijn ogen.
    Niet veel later werden we meegenomen naar het Grote huis. Daarbinnen begon Chiron te praten. Ik keek wat verveeld rond maar luisterde wel. ''Welkom halfgoden. De queeste is. De queeste is om Aphrodite's parel terug te halen. Waar hij is staat op deze kaart.'' Hij gooide de kaart richting een van de andere, maar ik griste hem uit de lucht. ''Meer weten wij ook niet, er werd ons verboden er in te kijken. Jullie kunnen met zijn 9e hier overleggen. Succes!'' Terwijl Chiron vertrok opende ik de kaart. Ik trok een wenkbrauw op en keek even door de groep.
    ''Wat een flut kaart, je kunt hier niet eens iets mee.'' Voor iemand de kans had mij tegen te houden scheurde ik de kaart al door de helft. Ik grijnsde even en keek even naar Vanessa, met een duistere blik. Ik had een plan, dat moest zij nu wel zien aan mij als ik deze blik gebruikte.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Anybody want to talk to my char?


    help

    Tolkien schreef:
    Anybody want to talk to my char?


    [Je kan 'm boos laten worden? xd]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.