• Iedereen kent Kronos. De titaan die zijn eigen kinderen op at en nu probeert de goden te vernietigen.
          Met zijn leger vol monsters en halfgoden valt hij Olympus aan. Zijn leger is in de meerderheid in tegenstelling tot de goden en hun kinderen die nog wel aan de goden hun kant stonden. Honderden monsters zijn niks vergeleken met de paar honderd kampers van het halfgodenkamp Camp Halfblood.
          Tevergeefs proberen ze terug te vechten. Olympus lijkt verloren zodra Kronos de troonzaal bereikt, maar bepaalde helden grijpen hun kans. De titaan krijgt problemen zodra zijn handlangers niet langs de lift kunnen. Wie zal het winnen, Kronos met zijn handlangers of het kamp?


    • Regels en belangrijke gevallen. •
    • Enkel ik open nieuwe topics.
    • Dit RPG speelt zich af tijdens de Laatste Olympiër & is een "fanfictie-RPG geval hoe je het wilt noemen" op de boeken van Rick Riordan.
    • Personages uit het boek mogen gebruikt worden. Heroes of Olympus personages mogen er ook bij betrokken worden, maar onbekende personages die je zelf verzint zijn ook toegestaan. [Ik ga Luke claimen, weet dat mensen >:3]
    • Je mag zowel personages vanaf Kronos zijn kant als die van de goden spelen.
    • Houd jongens en meisjes een beetje gelijk.
    • Doden en ernstig verwonden van andermans personages mag, maar moet overlegd worden met de eigenaar van het personage en met mij.
    • Géén perfecte personages!
    • Het aanhouden van de originele verhaallijn, hoeft niet :')
    • Wil je een kind van Poseidon, Zeus of Hades? Prima! Maar je vraagt het even aan mij. Ook wil ik niet zien dat iedereen opeens kinderen van Hermes heeft, houd het een beetje gevarieerd.
    • Absoluut géén kinderen van Artemis.

    Invullijstje.
    • Naam.
    • Leeftijd & Geslacht.
    • Uiterlijk. [Met foto!]
    • Innerlijk.
    • Is goed in.
    • Is totaal niet goed in.
    • Goddelijke ouder. [Saters zijn eventueel ook toegestaan.]
    • Wapen.
    • Verleden.
    • Extra.
    • Kant. [Kronos of Goden.]


    De personages.
    Mannelijke halfgoden.
    Luke Castellan || Zoon van Hermes || Kronos' kant || Alioquin
    ... || Zoon van Ares. || ... || Scrubb
    Nate Josheph Nightshade || Zoon van Apollo || Kronos' kant || iMickeyMouse

    Vrouwelijke halfgoden.
    ... || Dochter van Athena || Goden hun kant. || iMickeyMouse
    Brooke Jane Eatside. || Dochter van Aphrodite. || Goden hun kant. || PeterParker
    ... || Dochter van Zeus. || ... || HoechIin

    [ bericht aangepast op 31 mei 2014 - 21:19 ]


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Mag ik een zoon van Ares?


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Scrubb schreef:
    Mag ik een zoon van Ares?


    Sure (: Je staat er bij.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2014 - 14:55 ]


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Doe maar een dochter van Athena aan de goden hun kant, en de zoon van Apollo aan Kronos' kant. Vul ze zo snel mogelijk in.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    iMickeyMouse schreef:
    Doe maar een dochter van Athena aan de goden hun kant, en de zoon van Apollo aan Kronos' kant. Vul ze zo snel mogelijk in.


    Ik zal je er bij zetten (:


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Doen we met Engelse of Nederlandse namen?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik ben de Engelse gewend, dus neem de Engelse maar (:


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Okay, dat had ik nodig voor de achternaam ahaha, ik weet alleen nog niet welke vertaling ik neem >.>


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Mag ik een dochter van Zeus of Poseidon? (:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    HoechIin schreef:
    Mag ik een dochter van Zeus of Poseidon? (:


    Dat mag (: Kies zelf maar welke.
    Iemand er bezwaar tegen als ik dochter van Hades neem?


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Ja heel erg^^ joke, mijn rol komt zo. De jongen dan.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Alioquin schreef:
    (...)

    Dat mag (: Kies zelf maar welke.
    Iemand er bezwaar tegen als ik dochter van Hades neem?


    Hmm, lastig. Doe maar Zeus!
    Wellicht neem ik er nog een jongen bij, Poseidon als het kan? Anders neem ik wel een andere god/godin voor hem (:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ik neem dan Hades haar docher. Pech gehad Mickey! ;p
    En als niemand verder Poseidon wilt, mag je die er nog wel bij naast Zeus.


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Dochter van Aphrodite?


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    PeterParker schreef:
    Dochter van Aphrodite?


    Maar natuurlijk (:


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes



    • Naam: Nate Josheph Nightshade of Belladonna, weet het niet!
    • Leeftijd & Geslacht: Nate is 19 jaar oud en een man. Voor zover hij en ik het weten o.o
    • Uiterlijk: [FC: Nick Jonas.] Nate zijn ogen zijn voor meiden een aandachts trekker. Lichtbruine ogen met een twinkeling erin. Meestal staan deze in een 'harde' blik. Maar veel meiden zien hier de zon in. Hij is ongeveer 1 meter en 78 centimeter lang, en draagt meestal iets tegen een wit shirt, spijkerbroek en een open geblokt blousje. Met daar onder gympen. Vincent zijn haar is donkerbruin. Deze korte haren zijn een heel klein beetje krullerig en staan meestal in een kuif. Door de regen liggen deze snel plat op zijn hoofd. Nate is niet dik, en niet dun. Hij heeft wel spieren en een wasbordje. Hier traint hij ook veel voor.
    • Innerlijk: Nate was altijd een vrolijke en drukke jongen. Die wel populair was, en die veel lachte. In de loop der jaren is dit veranderd. Hij is bijna gevoelloos geworden. En erg streng. Nate zal niet snel rusten voordat iets is opgelost. Hij is erg ongeduldig en wordt ook nogal gauw boos. Nate ziet vaak of mensen liegen, en hij volgt ook echt zijn instinct. Des ondanks is dit nog wel eens mis. Omdat hij dan te gehaast is. Nate geeft erg veel om de mensen die hij nog heeft en laat dit ook alleen aan hun merken. En doe je hun pijn dan kun je je beter verstoppen. Voor de buitenwereld is hij hard maar voor geliefden niet. Zijn gevoelens toont hij niet, waardoor het lijkt alsof hij ze niet heeft. Maar diep van binnen is hij nog altijd de zonnige jongen zoals die vroeger in hem zat.
    • Is goed in: Torenrace en boogschieten. Maar Nate heeft ook een specalisatie in muziek. Naja, alleen het drumstel en de gitaar. Maar ook een beetje zang. En hij kan mensen genezen, dit is alleen als de zon schijnt. Verder kan hij als de zon schijnt ook vuur van de zon 'besturen'.
    • Is totaal niet goed in: Vrienden behouden, en in vrolijk zijn als de zon er niet is. Ook is Nate tamelijk slecht in klimmen.
    • Goddelijke ouder: Apollo. Maar Nate háát hem. Hij heeft hem 1 x ontmoet en vindt hem een arrogant stuk verdriet.
    • Wapen: Zijn zwaard; Imitrique. En een pijl & boog.
    • Verleden: Op een zonnige 8 augustus werd Nate geboren in het zonnige Florida. Hij kreeg de naam; Nate Josheph. Hij was 7 toen hij verhuisde naar Washington. Nate was altijd al de zonnige van de school alleen ging het op de middelbare school mis. Daar werd hij gepest. Daardoor is hij nu de persoon die hij is. Toch bleef hij als het ware 'schijnen'. En hij is nu erg trots op zich zelf. Nate was 14 toen hij voor het eerst naar Camp Halfblood ging. Hier is hij nu iedere zomer.
    • Extra: x
    • Kant: Die van Kronos.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2014 - 20:48 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded