•       Well –– hallo. (kitty)

    Ik ben op zoek naar een persoon (of misschien zelfs meerdere personen) die zichzelf op zou willen offeren om een klein stuk Engelse tekst van zo'n 250 woorden na te kijken. Ik moet woensdag namelijk een onderzoeksverslag inleveren, waar altijd een zogenaamde 'abstract' voor geschreven moet worden (een kleine samenvatting van het gehele onderzoek). Echter, dat 'abstract' moet natuurlijk in het Engels –– en laat ik daar nou eens even ontzettend onzeker over zijn. Ik heb namelijk geen flauw idee of er een kwalitatief goed stuk uit gaat komen.

    Ik heb het op dit moment nog niet helemaal af –– maar voor de personen die me willen helpen kan ik het rond een uur of half een/een wel opsturen. Het allerfijnst zou zijn als ik vandaag dan nog feedback zou kunnen ontvangen, dan kan ik het morgen mooi inleveren en heb ik het ruim op tijd af.

    Wat wel fijn is om te zeggen is dat het gaat om een academisch geschreven tekst –– dus met 'moeilijkere' woorden dan in een normale Engelse tekst en het onderwerp zal je ook niet bepaald aanspreken (': Het gaat echter niet om de inhoud, maar puur om het woordgebruik en de grammatica.

    Alle personen die me willen helpen –– jullie zullen mijn helden van de week worden.


    Ik zou wel willen kijken, maar of ik er alles uit krijg als er fouten instaan weet ik niet :')


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik wil wel helpen. :Y)


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Stuur maar op (:


    I am an idiot, I move.

    Ik wil ook wel helpen, alleen kan ik nog niet zeggen hoelaat ik het zal kunnen nakijken, gezien ik zelf ook eerst moet studeren :'3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik kan het proberen? De garantie dat alles eruit gehaald wordt, kan ik echter niet geven...


    Hamartia

    Ik wil je met alle liefde helpen (flower)

    [ bericht aangepast op 8 juni 2014 - 11:44 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hellyesh, held van de week. Daar deed ik het voor.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Grammar and Spelling Nazi meldt zich :Y)

    [ bericht aangepast op 8 juni 2014 - 13:46 ]


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.