• Ik heb een vriendin en ik weet echt niet wat er met haar aan de hand is. Mijn mentor en 2 klasgenoten waren vandaag langsgekomen (ik kon niet want moest naar het ziekenhuis) en toen ze dat wist had ze zich zelf opgesloten in haar kamer. In het weekend komt ze heel soms nog naar beneden en praat haast niet. Ze wilt echt met hellemaal niemand praten. Maar ik ben de enige waar ze een beetje een band mee heeft en laatst vroeg ik haar op msn wat er aan de hand was. Maar ze zei dat ze moe was en dat er verder niks aan de hand was. Ik dacht net zelf zo dat ik wel in me eentje langs kan gaan zonder dat ze het weet maar dan krijg ik alsnog geen woord uit haar denk ik. Wie weet wat ik kan doen? D:


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Er is duidelijk meer aan de hand met haar, maar als ze echt niets wil lossen kan je haar beter eventjes laten. Wel regelmatig op bezoek gaan, en dan gewoon over normale dingen proberen te praten. Je kan je best niet te hard opdringen, maar wel aan haar laten merken dat je altijd voor haar klaarstaat & haar nooit zal laten vallen, wat er ook is. Daar zal ze zeker iets aan hebben - misschien nu nog niet, maar later wel.


    Beeeeeeeesje :-)