• Ik zoek nu dus twee Co-writers, misschien meerdere als veel mensen dit leuk lijkt. Het gaat om een fanfictie genaamd "Ask the Heroes."
    In de reacties van een bepaald hoofdstuk, zullen mensen vragen kunnen stellen aan de karakters van een boek. Deze worden beantwoord door de personages die wij schrijven. Neem dit maar even als voorbeeld --> Klik.
    Nou kan ik zelfs prima de antwoorden verzinnen voor de Percy Jackson fans onder ons, en de Hungergames lukt me ook prima. Toch leek het me leuk te kijken of er verder nog mensen zijn met een bepaald fandom dat mee willen helpen aan dit idee. Zo ja, als er interesse is, hoor ik graag het fandom waar je de vragen vanuit personages bij zou willen beantwoorden (:

    Voor de duidelijkheid: Het is allemaal volgens de boeken waar het over gaat. (Of films.) en er word in het Nederlands geschreven. Elke vraag word met antwoorden in een apart hoofdstuk gepost.


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Oh, dit lijkt me wel leuk!

    • Divergent
    • THG
    • Percy Jackson
    • The Perks Of Being a Wallflower


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Als je nog een Once Upon a Time fangirl zoekt..... STOP MET ZOEKEN!! want ik sta hier
    van Merlin kan ik ook misschien wat maken

    Harry potter, Teenwolf Doctor who, Sanctuary, wat wil je nog meer


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Als ik moet beginnen ben ik morgen nog niet klaar met opnoemen.. Leuk idee trouwens!


    16 - 09 - '17

    Ik ben iemand die erg van fan is van One Direction en 5 Seconds Of Summer (:


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Super leuk idee! Ik kan je helpen met Game of Thrones of Sherlock, als je wilt?

    Ik wil wel helpen met twilight
    (lol)

    Ik kan mijn fandomlijst pas later posten, maar ik ben geïnteresseerd. Of als je niet kan wachten, raadpleeg de spoilers op mijn profiel c:

    EDIT

    ~Gamer
    ~Demigod (Percy Jackson & Heroes of Olympus)
    ~House Of Night
    ~Musketeer
    ~Muse
    ~Wallflower
    ~Harry Potter
    ~Teen Wolf
    ~The Hunger Games
    ~Once Upon a Time
    ~Jeremy Renner
    ~The Awesome Topic
    ~Divergent
    ~Game of Thrones
    ~Bourne
    ~The Avengers
    ~The Expendables
    ~CHERUB
    ~Jack& Finn Harries
    ~Sebastian Stan

    ~Arrow

    De doorstreepte zijn wel dingen waar ik fan van ben, maar niet echt van toepassing zijn op jou vraag ^^

    [ bericht aangepast op 2 juli 2014 - 9:34 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik weet veel over Harry Potter!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Uh..
    Harry Potter.
    Michael Jackson.
    Justin Bieber.
    5 seconds of summer.
    One Direction.

    Over hun weet ik gewoom veel. Maar over veel andere dingen weet ik ook nog wel wat :


    wat was dit ookalweer

    Harry Potter, American Horror Story, 5 Seconds Of Summer, Fall Out Boy, en nog meer bands maar als ik die ga opnoemen ben ik over drie jaar nog bezig.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Okay, ik ga vandaag, morgen of in ieder geval deze week nog even kijken wie ik allemaal mee wil hebben werken, diegene krijgen binnenkort een mailtje van me.


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Inpavidus schreef:
    Okay, ik ga vandaag, morgen of in ieder geval deze week nog even kijken wie ik allemaal mee wil hebben werken, diegene krijgen binnenkort een mailtje van me.


    Oke, dan meld ik het alvast. Ik ga morgen op vakantie, dus dan kan ik niet antwoorden. Ik ben volgende week zaterdag weer terug en heel misschien is er wifi in het hotel


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!