• HOT

    edit : Hij is de gene die het songfestival heeft gewonnen
    http://www.youtube.com/watch?v=uiH4BFTELME



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Link aanklikbaar gemaakt)


    The writer's dream isn't always to write, sometimes, their dream is to live the stories that the create.

    wie is dat?

    NOT


    You move me ......... Kurt

    Who the ** is alexander rybak .

    heeft snel opgezocht Not soz:X

    Iedereen is opeens zot van Alexander. :'D
    Maar hij is best - wel hot. :X


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Als je dat lieve schattige jochie uit Noorwegen bedoelt, dan is hij HOT :'D


    Scream for mercy!

    Ik vind tm niet zo hot,, mr vindt m welm hip omdat ie viool speelt xD


    Imperfection Is Beautiful

    HOT!:9~


    -

    i'm in love with a fairytale (L)


    The writer's dream isn't always to write, sometimes, their dream is to live the stories that the create.

    Hij ziet eruit alsof hij mijn broertje had kunnen zijn dus ik zeg not. Maar ik snap wel waarom de helft hier over hem heen zwijmelt. Maar even voor de duidelijkheid. Hij gaat met Prodigy trouwen, dus helaas dames (:X en heren).


    Wie du mir, so ich dir.

    NOT
    Alleen hooguit wel schattig >< Niet wat je denkt van: Wat een lekkerding :9~ Als hij niet op tv was, en hij kwam voorbij wandelen hadden jullie heb ook niet zien staan hoor.


    Your make-up is terrible

    TeddyMurder schreef:
    NOT
    Alleen hooguit wel schattig >< Niet wat je denkt van: Wat een lekkerding :9~ Als hij niet op tv was, en hij kwam voorbij wandelen hadden jullie heb ook niet zien staan hoor.
    Nou ik zou waarschijnlijk denken dat hij homo was, maar ik zou hem alsnog wel schattig vinden :')


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    Hij ziet eruit alsof hij mijn broertje had kunnen zijn dus ik zeg not. Maar ik snap wel waarom de helft hier over hem heen zwijmelt. Maar even voor de duidelijkheid. Hij gaat met Prodigy trouwen, dus helaas dames (:X en heren).


    hij heeft echt een babyface. Het is dat ik weet dat hij 23 is maar ik zou hem 16 schatten. Dagdromen kan altijd he ?!


    The writer's dream isn't always to write, sometimes, their dream is to live the stories that the create.

    YOUxFUCK schreef:
    (...)

    hij heeft echt een babyface. Het is dat ik weet dat hij 23 is maar ik zou hem 16 schatten. Dagdromen kan altijd he ?!
    Ö 23? Serieus? Oké broer dan ipv broertje. Hahah dat had ik hem echt niet gegeven.


    Wie du mir, so ich dir.

    Hij is wel schattig, maar meer in de zin van een enthousiaste golden retriever.


    History is not hatred.