• Na een pauze van 3 jaar ofzo heb ik besloten verder te schrijven aan mijn story's en misschien, na mijn examens, een nieuwe te beginnen.
    Yeah!!

    Hier zijn de 3 die ik terug geactiveerd heb:
    Little Things in Life makes living worthy

    Samira is nooit gewoon geweest, door al de dingen die ze bij zich draagt. vriendinnen kende ze niet, en om de 10 maanden verhuisde ze wel. als op een dag ze in Seattle is, slaat het noodlot echter toe... (Twilight-Jasper Hale)

    Chapters between the Lovestory

    Bella wordt 18, maar bij haar feestje loopt het mis. Edward komt tot het besef dat ze beter af is zonder hem, en besluit weg te gaan. natuurlijk weten we allemaal wat er met Bella gebeurde, maar hoe zat het met Edward? hij had toch ook een avontuur, enkele hoofdstukken tussen het liefdesverhaal...? (Twilight-Edward Cullen)

    Jet black hair, bloody, red eyes and the desire to rule the world

    achter ieder groot volk staat er een grote leider, die zowel gevreesd als geliefd is. wetten worden door hem bedacht en toegepast, maar wat als er grootheidswaanzin komt? lees hier het verhaal achter een leider, die zijn volk beschermt, en voor altijd heeft veranderd... het verhaal van Aro (Twilight- Aro Volturi)

    Ik heb enkele waarvan ik niet zeker ben terug te activeren- Zou ik een poll maken welke wel/welke niet?

    TL;DR veel twilight, maar ik plan om Hannibal, Sherlock en X-men te schrijven in de toekomst, en eens verhalen af te maken.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.