• ... wanneer ik zeg dat we meer dan honderd badeendjes thuis hebben rondslingeren. Ik heb ze echter laatst eens allemaal verzameld, dus nu heb ik fotografisch bewijs dat ik absoluut niet in hyperbolen spreek. :Y)




    Sommige zijn een beetje vies, maar goed. Ik heb ze geteld en van de "gewone" gele hebben we er 95, maar daar komen dan nog een paar bij die groter of net even anders zijn, plus een blauwe en een roze, dus in totaal zitten we gemakkelijk boven de honderd. Achteraf, toen ik ze allemaal weer had weggeruimd, kwam ik er ook nog achter dat er nog twee in de fietstas van mijn moeder zaten, twee in de auto lagen, en eentje achter in de tuin op een paaltje stond, die hier dus niet eens in het leger van mijn hond tentoongesteld zijn.

    Dus, om dit topic enigszins zinnig te houden: hebben jullie ook iets wat je niet verzamelt, maar waar je om een of andere reden toch belachelijk veel van hebt? :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Sciuto schreef:
    Wij hebben volgens mij helemaal geen badeentjes in huis. -voor zover ik weet dan-

    Wij ook niet. Des te meer reden dat ik het zo knap vind dat ze per ongeluk Inges huis in lijken te wandelen. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Mads schreef:
    Ik vind dit eigenlijk wel een hele leuke verzameling. Ik heb niet echt een onbewuste of bewuste verzameling.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Wiarda schreef:
    Ik kan Arthur Weasley zelfs vanaf hier horen hyperventileren.

    Wauw. Die hoeveelheid is sowieso al erg indrukwekkend, maar ik vind het nog veel knapper om te bedenken dat ze er dus gewoon verschijnen zonder dat je ze spaart. Tenzij iemand anders in je familie dat doet, zie ik namelijk niet helemaal in hoe dat in vredesnaam zo ver door zou kunnen gaan. x)

    Dit telt misschien niet helemaal mee, maar aangezien mijn moeder blokfluitdocente is en soms lesgeeft aan klassen op de basisschool, hebben we veertig vrolijk gekleurde sopraanblokfluiten in huis. :') Als je daar nog eens de wat duurdere, houten varianten bij optelt en de alten, tenoren en bassen erbij schuift, denk ik dat we toch wel aardig dicht in de buurt van vijfenzeventig zouden kunnen komen.


    Ik denk dat Arthur maar uit de buurt van deze verzameling moet worden gehouden, want we willen hem geen hartaanval geven. :'D

    En tja, je zou kunnen zeggen dat mijn vader ze verzamelt, al doet hij dat zeker niet opzettelijk. Hij ging een hele tijd lang ongeveer iedere week twee dagen naar Den Haag (denk ik? het zou ook een andere stad geweest kunnen zijn) waar steeds een badeendje in zijn hotelkamer stond. Hij is het soort man dat het niet kan laten alle kleine gratis dingetjes in te pakken als hij denkt dat hij er misschien iets aan heeft en aangezien hij bovendien onze hond steeds ontzettend blij maakte bij aankomst thuis omdat ze gewoon wíst dat hij weer een badeendje bij zich zou hebben, kon hij het nooit over zijn hart verkrijgen een eend te laten liggen, dus is de collectie onbedoeld behoorlijk gegroeid over de jaren. :Y) Inmiddels is de stroom zo goed als opgedroogd, omdat hij niet meer zo vaak als vroeger bij dat specifieke hotel overnacht, maar we zullen sowieso niet snel een tekort hebben, waarschijnlijk. Het ergste is nog wel dat we bijna letterlijk iedere keer dat we ergens komen een paar badeendjes achterlaten - vakantiehuisjes, mijn grootouders, vrienden van mijn ouders, zelfs een vriendin van me fietste laatst naar huis en kwam er daar achter dat mijn moeder drie badeendjes in ieder van haar fietstassen had gestopt - en er toch nog zoveel in ons bezit hebben. We raken ze aan de straatstenen niet kwijt. :')

    Wow, vijfenzeventig blokfluiten is ook erg indrukwekkend. Misschien nog wel indrukwekkender dan gratis badeendjes, want blokfluiten moet je allemaal stuk voor stuk kopen. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ben jaloers!!!
    Ik spaar bewust badeendjes en heb er denk ik ook wel rond de 100, maar allemaal verschillende (met een paar dubbele ertussen) en die staan allemaal "netjes" op een plank op mijn kamer opgesteld.
    Het is mij echter nog nooit gebeurt dat ze uit het niets kwamen, dus ik vraag me toch af waar ze bij jou vandaan komen :p Misschien uit het gat waar de sokken in verdwijnen?

    EDIT: Ik zie nu in je verhaal boven deze reactie waar ze vandaan komen. Ik moet maar eens een kijkje gaan nemen in dat hotel!

    [ bericht aangepast op 5 juni 2014 - 22:15 ]


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Sciuto schreef:
    Wij hebben volgens mij helemaal geen badeentjes in huis. -voor zover ik weet dan-


    Wij kunnen er wel een paar missen, mocht je ooit een dringende behoefte hebben. :'D



    nerveus schreef:
    Wat gaaf :D En een super lief hondje!


    Dankje! De badeendjes zijn normaal gesproken haar bezit, dus ze was heel geïnteresseerd in wat ik er allemaal mee deed, vooral omdat ik een grote tas met die dingen uit de schuur haalde waar ze normaal niet bij kan. Het was waarschijnlijk de mooiste dag van haar leven, haha. :3


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wiarda schreef:
    (...)
    Wij ook niet. Des te meer reden dat ik het zo knap vind dat ze per ongeluk Inges huis in lijken te wandelen. :')


    Aw, verdwaalde badeendjes. Dat klinkt zielig. :c
    En nu weet ik dus wat ik in ieder geval mee zal moeten nemen naar onze meeting. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    ....
    ....
    ....

    I'm speechless.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Square schreef:
    (...)

    Nee joh, daar moet je geen sorry voor zeggen. Ik doe sowieso mee. Hier, de commandant der Badeendstrijdkrachten. Op naar gele, piepende werelddominatie. :Y)



    Dit is awesome!!
    Je hebt echt wel een hele verzameling... Dat je daar plek voor hebt :')
    Ik spaar zelf niets. Ik heb er het geduld niet voor. Daarbij heb ik nooit iets origineels kunnen bedenken, hahah.


    Hamartia

    Square schreef:
    (...)

    Maar erop schieten klinkt nogal zielig. :c Hoewel, onze hond kauwt er wel op, dus bij nader inzien is ze proberen neer te schieten waarschijnlijk niet het ergste wat ze meegemaakt hebben. :'D


    Hehe, is het eigenlijk wel. Je wilt niet zien hoe zo'n eendje er uiteindelijk uitziet., denk erger dan als een hond zich erop heeft uitgeleefd, haha. Maar de heren bij mij op boogschieten vinden ze veel te leuke schietschijven. (net zoals elkaars pijlen :/) Maar het ziet er wel erg sneu uit als zo'n eendje tegen de muur gepint hangt door een pijl.


    Stenenlikker

    Kyojin schreef:
    (...)

    Hehe, is het eigenlijk wel. Je wilt niet zien hoe zo'n eendje er uiteindelijk uitziet., denk erger dan als een hond zich erop heeft uitgeleefd, haha. Maar de heren bij mij op boogschieten vinden ze veel te leuke schietschijven. (net zoals elkaars pijlen :/) Maar het ziet er wel erg sneu uit als zo'n eendje tegen de muur gepint hangt door een pijl.

    Aww, dit klinkt alsof ik een hoop onschuldige badeendjes moet redden van de pijlendood!


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Neverlands schreef:
    Ik ben jaloers!!!
    Ik spaar bewust badeendjes en heb er denk ik ook wel rond de 100, maar allemaal verschillende (met een paar dubbele ertussen) en die staan allemaal "netjes" op een plank op mijn kamer opgesteld.
    Het is mij echter nog nooit gebeurt dat ze uit het niets kwamen, dus ik vraag me toch af waar ze bij jou vandaan komen :p Misschien uit het gat waar de sokken in verdwijnen?

    EDIT: Ik zie nu in je verhaal boven deze reactie waar ze vandaan komen. Ik moet maar eens een kijkje gaan nemen in dat hotel!


    Haha, ik zal mijn vader eens naar het adres vragen. :3



    Yayde schreef:
    ....
    ....
    ....

    I'm speechless.


    Dat geeft niet, voldoende badeendjes om de stilte mee te vullen. (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Neverlands schreef:
    (...)
    Aww, dit klinkt alsof ik een hoop onschuldige badeendjes moet redden van de pijlendood!


    Scheelt dat we vrij zuinig zijn met onze badeendjes :') Maar ja, misschien wel. Al gaan er dan waarschijnlijk in plaats van badeendjes meer pijlen sneuvelen...


    Stenenlikker

    Maguire schreef:
    (...)

    Dit is awesome!!
    Je hebt echt wel een hele verzameling... Dat je daar plek voor hebt :')
    Ik spaar zelf niets. Ik heb er het geduld niet voor. Daarbij heb ik nooit iets origineels kunnen bedenken, hahah.


    Er staat er maar één op mijn kamer, haha, dus veel ruimte neemt het voor mij niet in beslag. ^^ De rest staat op het raamkozijn in de badkamer of zit in een van de twee boodschappentassen met hondenspeelgoed die in de schuur hangen. En er slingeren er natuurlijk altijd een paar op willekeurige plekken door het huis.



    Kyojin schreef:
    (...)

    Hehe, is het eigenlijk wel. Je wilt niet zien hoe zo'n eendje er uiteindelijk uitziet., denk erger dan als een hond zich erop heeft uitgeleefd, haha. Maar de heren bij mij op boogschieten vinden ze veel te leuke schietschijven. (net zoals elkaars pijlen :/) Maar het ziet er wel erg sneu uit als zo'n eendje tegen de muur gepint hangt door een pijl.


    Dat kan ik me voorstellen. :'D En ja, ze zullen er waarschijnlijk wel erger uitzien. Mijn hond doet ze eigenlijk geen pijn, ze kauwt er alleen wat op. Maar ze maakt ze nooit stuk, zoals de hond van een vriendin van me. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wow haha, trouwens jouw hond is zo schattig :3

    ik heb meer dan 200 pokemonkaarten, waaronder enkele die toch meer dan 100 euro waard zijn ^^

    en dat badeendje gemaakt van badeendjes is geweldig. :D


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.