• ... wanneer ik zeg dat we meer dan honderd badeendjes thuis hebben rondslingeren. Ik heb ze echter laatst eens allemaal verzameld, dus nu heb ik fotografisch bewijs dat ik absoluut niet in hyperbolen spreek. :Y)




    Sommige zijn een beetje vies, maar goed. Ik heb ze geteld en van de "gewone" gele hebben we er 95, maar daar komen dan nog een paar bij die groter of net even anders zijn, plus een blauwe en een roze, dus in totaal zitten we gemakkelijk boven de honderd. Achteraf, toen ik ze allemaal weer had weggeruimd, kwam ik er ook nog achter dat er nog twee in de fietstas van mijn moeder zaten, twee in de auto lagen, en eentje achter in de tuin op een paaltje stond, die hier dus niet eens in het leger van mijn hond tentoongesteld zijn.

    Dus, om dit topic enigszins zinnig te houden: hebben jullie ook iets wat je niet verzamelt, maar waar je om een of andere reden toch belachelijk veel van hebt? :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb serieus geen verzamelingen haha.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    wow! meer kan ik niet zeggen xD


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Oké. Badeenden nemen jouw huis over.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Zo. Veel. Badeendjes.
    Geweldig!
    Wij hebben geen badeendjes in huis, maar dat komt ook omdat wij geen bad in de badkamer hebben en mijn moeder niet zo'n badeend-fan is ;x

    Ik spaar boeken.. Denk ik.. Inmiddels passen ze niet meer in mijn boekenkast x)


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Uhm ja, ik spaar sinds mijn 6e sleutelhangers en ik heb er dan ook meer dan 250 :')

    Sommige zijn echt bijzonder, ik heb er ook eentje waar echt goud in verwerkt zit (maar die was dan ook wel 26 euro)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Wauw! Dat zijn er echt veel, haha :D Dus als je in bad gaat heb je al die badeendjes er bij? o.o En die hond licht er zo awesome bij als de baas van het leger van de badeendjes die de wereld gaan overnemen! ik heb een rare fantasie xd Zelf spaar ik sims 3 uitbereidingspakketten & warrior cats boeken (:

    [ bericht aangepast op 6 juni 2014 - 1:40 ]


    May StarClan light your path.

    Ik ga helemaal stuk om dat je later nog meer eendjes vond, hahahaha. Ik spaarde vroeger ook bad eendjes. Het enigste waar ik nu te veel van heb zijn armbandjes. That's it, haha.


    Danmarks Dynamite.

    Hahaha. Jouw hondje is zo van: 'Miiiine.' xp Vroeger wou ik postzetels verzamelen, maar dat koelde al snel af toen ik realiseerde dat ik postzetels maar niks vond. Ik heb een hoop barbies, maar ondertussen ben ik gestopt met barbiepoppen sparen. Toen begon ik met pandorabeats, maar die zijn te duur. Dus werd het maar boeken. Maar een tijdje geleden heb ik veel weg moeten gooien omdat er te weinig ruimte voor is. Mijn vorige huis was groter en had ik dus plek voor die hele hoop boeken. Een tijdje spaarde ik ook sleutelhangers, maar toen stopte ik opeens. Kortom: ik faal enorm als het om sparen gaat. XD

    [ bericht aangepast op 6 juni 2014 - 6:25 ]


    -

    Verlac schreef:
    Zo. Veel. Badeendjes.
    Geweldig!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Waaauw, ik ben onder de indruk. ^^
    Ik heb alleen één enorme badeend die wit is met rode hartjes - geloof ik. ;p Die heb ik ooit van een vriendin gehad voor sinterklaas.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Mads schreef:
    Ik vind dit eigenlijk wel een hele leuke verzameling. Ik heb niet echt een onbewuste of bewuste verzameling.

    + Super om te zien dit!


    Pretty is just a pretty word.

    Wooh supervet!:D


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Mijn nichtje verzamelde ook allerlei badeendjes, dus ik ging er voor haar verzamelen om die aan haar te kunnen geven. Maar ik was er niet zo goed in. :')
    Ik heb wel 3 badeendjes op mijn tv staan. :Y)

    Ik 'verzamel' nagellak. Vorige week nog 3 lakjes bijgekocht. Ik zit rond de 200 denk ik.

    Oh, en ik ben een dopjesverzamelaar. Ik spaar enorm veel flessendopjes bijeen. Ik wil die zo eens aan iemand geven die een blindegeleide hond nodig heeft. =)

    [ bericht aangepast op 6 juni 2014 - 8:08 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Oja, op dit moment verzamel ik flessen met statiegeld voor school :3
    Ook heel leuk... not maar t is voor n goed doel dus :3


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Wauw, dat is me nogal een collectie.

    Ik verzamel Dvd's. (Disney classic's -die heb ik allemaal bij elkaar kunnen sparen-, van mijn favoriete series uit Amerika enzo). Noem het maar op, als het een leuke film is, heb ik hem 9 van de 10 keer in mijn collectie. :Y)


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.