•       Hoi, jij hier. Zoals je ziet, is dit mijn lay-out store.
    Ik wil deze al heel lang opnieuw starten maar vond praktisch nooit de gelegenheid ervoor.
    Maar nu is dat anders. I'm back now. En ik heb lay-outs. (Niet zó denderend tho.)
          Hieronder zie je het invullijstje. Dingen die ik wel echt nodig moet weten, zijn aangeduid met een sterretje.



    ─ Profiel; story; topic of RPG?*
    ─ Sfeer/thema?* Wat moet het eerste zijn waar je aan denkt?
    ─ Is het gerelateerd aan iets?* Fandoms, woorden et cetera.
    ─ Lettertype? Je kan hiervoor daFont raadplegen en de link hier zetten.
    ─ Kleuren? Je kan hiervoor dit (link) gebruiken en mij de code geven.
    ─ Links? Eventuele verwijzingen naar users, een site, stories..
    ─ Plaatjes?* Hier staat verplicht maar zolang je duidelijke richtlijnen geeft, kan ik ook aan de slag.
    ─ Tekst?* Hier weer, eventuele verwijzingen naar users, fandoms...
    ─ Schikking? Hoe de plaatjes en tekst gezet moeten worden.
    ─ Overig? Eventuele notities over het profiel

          Alhoewel ik redelijk chill op het vlak van regels, wil ik toch enkele dingen duidelijk maken.
    ─ Huisregels van Quizlet, leer ze, gebruik ze.
    ─ Wees geduldig svp, ik ben redelijk druk. Vakanties worden overigens altijd aangegeven in het topic zelf.
    ─ Niet mooi? Meld het alsjeblieft.
    ─ Ik werk soms niet volledig volgens de wachtlijst, respecteer dat.
    ─ Als er meer dan vijf aanvragen in de wachtlijst staan, kunnen er tijdelijk geen extra aanvragen bij komen.
    ─ In je gastenboek of pb kunnen vragen gesteld worden. Heb jij vragen? Klik hier om me een pb te sturen.

    Dit is de wachtlijst. Achter de usernames staat de status van de lay-out. (Nog niet begonnen, begonnen, afwerken, wachtend op antwoord, herdoen.)


    ─ XXX
    ─ XXX
    ─ XXX
    ─ XXX
    ─ XXX


    [ bericht aangepast op 23 juli 2017 - 23:23 ]


    Heaven is a place that we all have

    Woehoew, klaar.
          Aanvragen worden nu geaccepteerd!

    [ bericht aangepast op 8 juli 2017 - 21:23 ]


    Heaven is a place that we all have


    Oh Adsie, ik vind je profielen vet mooi. Als je zin hebt, mag je voor mij een nieuw Brendon-themed profiel maken (: ^^

    ─ Profiel; Profieleke
    ─ Sfeer/thema?* Brendon, Anna en kleurtjes
    ─ Is het gerelateerd aan iets?* Brendon. Ik vind geel, roze en lichtblauw mooi.
    ─ Lettertype? Kies iets moois
    ─ Kleuren? Iets vrolijks, leesbaars en Anna's
    ─ Links? Nah, niet echt. Als je zin hebt, zeg je maar dat het door m'n beste buddy Ads is gemaakt.
    ─ Plaatjes?* Kun je iets met de woorden: "Prachtige gifs van Brendon?"
    ─ Tekst?* Ik wil heel graag deze quote:

    It's cool to be different and just be who you are and shock people in a good way.

    - Brendon Urie

    Want hij is vet fancy.

    ─ Schikking? Jouw profiel vond ik vet mooi. Met je mooie intro en je minimalistic shit.
    ─ Overig? Eventuele notities over het profiel.
    Voor meer info, ask me. Ik schrijf wel een prachtig inleidend tekstje.

    Ik hoop dat ik je niet heb ontmoedigd en dat je hier iets mee kan.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ik begin er morgen aan. (:

    [ bericht aangepast op 23 juli 2017 - 22:56 ]


    Heaven is a place that we all have

    Kendol schreef:
    Ik begin er morgen aan. (:


    Ah, yes. Thanks.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Yukimura schreef:
    (...)

    Ah, yes. Thanks.


          Zoals je heel misschien wel weet, is mijn laptop even dood dus tot hij gemaakt is, kan ik niet aan de slag met je lay-out. Sorry for the delay.


    Heaven is a place that we all have

    Kendol schreef:
    (...)

          Zoals je heel misschien wel weet, is mijn laptop even dood dus tot hij gemaakt is, kan ik niet aan de slag met je lay-out. Sorry for the delay.


    Aw, wat jammer om dat te moeten horen. Ik hoop dat 'ie snel opgelapt wordt. Ondertussen zal ik wel even een beterschapskaartje sturen.

    Maakt niet uit. Ik wacht wel ;') Heb nog genoeg tijd en dan kan ik ook nog even genieten van het profiel dat ik vanochtend in elkaar heb gezet. (Wat moet je anders met je vakantie)


    look at the stars, look how they shine for you;

    Er was nogal een delay maar je aangevraagde profiel is af! Bekijk het op mijn profiel of hieronder! Het kan zijn dat het er vreemd uitziet in het topic, dus ik raad je ook aan om het op het profiel te bekijken.
          Aan alle anderen, wees gerust genereus met je aanvragen, haha.


    Achttien jaar geleden begon mijn avontuur hier op aarde. Mijn ouders werden voor het eerst ouder. Ik was hun eerste kind. Nu is het 18 jaar later en heb ik er een broertje en een zusje bij gekregen. Alleen ben ik dus niet meer, maar dat is juist iets waar ik enorm van kan genieten. Als ik alleen ben, schrijf ik duizenden woorden, luister ik naar de beste liedjes, lees ik de beste boeken. <3<3
    Alleen heb ik de beste feestjes, maar met mijn vrienden bouw ik nog betere feestjes. Of het nu naar concerten gaan is, of gewoon voor de Albert Heijn zitten en voedsel consumeren. Soms gaan we naar de kinderboerderij. Soms zetten we onszelf gewoon voor gek op straat of op school. Mijn middelbare schooltijd is nu helaas afgelopen. Ik heb dit jaar mijn havo diploma gehaald en ik ga door naar het hbo. Communication and Multimedia Design gaat het worden. Deze studie ga ik volgen aan de Hanze in Groningen. Deze stad is m'n hometown en ik hou ervan met heel mijn hart. (en van Ads.)


    ......................................................................................................................................................................................

    Positiviteit is een moeilijk onderwerp. Ik probeer altijd positief te blijven. Mensen positief te benaderen. Dat vind ik belangrijk in het leven. Negativiteit is poison. In ieder geval in mijn ogen.
          Positiviteit is voor mij: Kleurtjes en blijheid. Roze, geel en lichtblauw. Dieren zijn positiviteit. Ballonnen, Disneyfilms. Muziek en series. Lezen, schrijven. Geiten, Beauty and the Beast, eenden, Panic! At The Disco, Big Hero Six, binnenzitten als het regent.

    Iedereen is diep van binnen een fangirl. Sommigen hebben hun inside-fangirl alleen nog niet geactiveerd. Die personen moeten het juiste fangirl-material nog vinden.
          Ik hou van Brendon Urie. Panic! At The Disco in general. Imagine Dragons, The Script, Bastille... Dodie Clark en Conan Gray.
    Degene waar mijn fangirlhart toch echt sneller van gaat kloppen, is Brendon Urie. Als je me echt blij wilt maken, kun je altijd wat Brendon-gifjes in mijn gastenboek droppen (:

    ......................................................................................................................................................................................


    M U S I C
    ✗ Panic! At The Disco
    ✗ Imagine Dragons
    ✗ Twenty One Pilots
    ✗ Bastille
    ✗ The Script
    ✗ 5 Seconds Of Summer
    ✗ Halsey
    ✗ Ed Sheeran
    ✗ Dodie Clark
    S E R I E S
    ✗ Elementary
    ✗ Teen Wolf
    ✗ The Vampire Diaries
    ✗ The Originals
    ✗ How To Get Away With Murder
    ✗ Orphan Black
    ✗ Riverdale
    ✗ Pretty Little Liars
    ✗ Full House
    B O O K S
    ✗ Harry Potter
    ✗ Extremely Loud & Incredibly Close
    ✗ The Sun Is Also A Star
    ✗ this is where it ends
    ✗ eleanor & park
    ✗ Am I Normal Yet?
    ✗ Dagen van Gras
    ✗ All the Bright Places
    ✗ Looking for Alaska


    ......................................................................................................................................................................................


    made by ads.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2017 - 22:56 ]


    Heaven is a place that we all have

    Dubbelpost.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2017 - 22:54 ]


    Heaven is a place that we all have