• Ik zou graag met iemand anders een verhaal willen schrijven, om de ervaring te proberen en om er natuurlijk een succesvol verhaal van te maken!

    Ben je geinterreseerd in een van deze;
    Harry Potter (vooral Draco)
    21 Jumpstreet
    Alles met Johnny depp (bijvoorbeeld Pirates of the Carribean)
    Thor (loki)
    Tom Hiddleston
    Jared Leto (30 seconds to mars)
    Step up 4
    Of een mengelmoesje van allerlei acteurs

    en heb je zin, tijd en een creatief idee! Laat hem me dan op maar weten! ;)

    Hier een stukje van mijn schrijfstijl;
    Tarrant Hightopp

    Het was vroeg. De jongeman lag met zijn hoofd op de tafel omdat hij gisteren daar in slaap was gevallen. Achter hem tikte de klok zachtjes verder, tot tien uur en toen sprong het kleurrijke koekkoesvogeltje uit de klok. Het had hem malen daarvoor niet ontwaken, maar nu opende de jongeman eindelijk zijn ogen. Hij wreef het slaapzand weg, aan zijn vingertoppen zat nog een klein beetje lijm, waardoor zijn vingers een beetje bleven plakken aan zijn gezicht.
    Hij schoof zijn stoel naar achter, stond op en daarna strekte hij zich uit. Hij keek naar de rommelige tafel, naalden, scharen, draden en lappen stof. Hij ruimde zijn tafel eerst op en daarna waste hij zijn handen. De winkel zou ieder moment opengaan. Hij zuchtte. Hij doorzocht zijn kastjes op eten en pakte een stuk brood, terwijl hij naar boven liep, naar zijn winkel, at hij het brood snel op.

    Met de sleutel uit zijn binnenzak, opende hij de deur naar de winkel. Er waren nog geen klanten, dat luchte hem op. Nu kon hij nog snel even alle hoeden rechtleggen. Hij probeerde dat altijd zo goed mogelijk te doen, maar het lukte hem niet snel genoeg. De jongeman voelde zich moe, al weken was hij zonder uitgeslapen te zijn doorgewerkt. Tientallen hoeden had hij gemaakt en nog meer had hij er verkocht. Hij leunde tegen een winkelschap aan.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2014 - 20:07 ]


    Every Villain Is A Hero In His Own Mind. ~` Thomas Hiddleston

    ik zou wel met je willen schrijven. Lijkt me leuk!

    Stukje uit een nog niet geactiveerde story van me:

    "You're to bloody late!" roep ik een beetje pissig naar Dan, mijn oudere broer. Hij grijnst en gaat in de stoel naast me zitten. "Sorry, ik had belangrijke zaken. Hoe is het verder met jou?" Ik zwijg en kijk voor me uit. Mijn mond vormt de woorden van het liedje alweer. "Take the key and lock her up, lock her up, lock her up... Take the key and lock her up, my fair lady." zing ik zacht. Verveeld speel ik met mijn kettinkje. Plotseling hoor ik gekrijs. Bang kijk ik om me heen en ik sta verward op. Ik zie een klein meisje met een bebloed gezicht staan. Haar witte jurkje is gescheurd en besmeurd met bloed. Ze gilt en roept: "Alstublieft! Vermoord Abbey niet meneer! Vermoord haar niet!" Ik sla angstig mijn handen over mijn oren en ik krimp ineen. Ik dwing mezelf te kijken naar het meisje dat wit wegtrekt. Het meisje kijkt me bang aan. "Miss! Kunt u me helpen? Kunt u me helpen? Alstublieft, ik smeek het u, laat die engerd Abbey niet vermoorden!" zegt ze huilend. Zelf krijg ik ook betraande ogen. Ik schud mijn hoofd. "Nee liefje. Ik kan je niet helpen. Je bent dood." zeg ik met een trillerige stem. Het meisje verdwijnt weer en de rust keert bij mij weer terug. Ik merk dat ik snikkend in de armen van Coulson lig. Coulson is zo lang als Dan en ik ons kunnen herinneren onze vriend. "Phil... Laat het alsjeblieft stoppen..." snik ik.
    Hij streelt mijn achterhoofd. Ik kijk hem aan. Hij veegt een traan van mijn wang af. "Het is oké, Dan en ik zijn bij je in de buurt." zegt hij geruststellend bedoelt. "Die uitspraak laat me koud. Alice zei dat ook, en toen kwam ze in die coma." zeg ik geïrriteerd. "Ze komt er heus wel uit hoor." zegt Phil. "Waarom ben je hier?" vraag ik nors terwijl ik op sta. "Ik ben net bij Stark geweest. Ik moest jullie halen van Fury." zegt Coulson. "Waar gaat dit over?" Dan komt aangelopen. "We hebben jullie nodig om de Tesseract te vinden." Dan fronst zijn wenkbrauwen. "Phil, Harley en ik zijn niet zo slim als Banner of Stark." zegt hij. "We hebben jullie ook niet nodig om te helpen met het zoeken. We hebben jullie nodig om de dief te vangen." zegt Coulson kalm. Dan's mondhoeken krullen omhoog. "Phil, waarom zei je dat niet gelijk? Wie moeten we pakken?" vraagt Dan. Nee, waarom Dan? Ik wil helemaal niet helpen. Al die mensen daar zouden alleen maar bang van me worden! "Loki, een Asgardian en de broer van Thor." zegt Coulson. "Great. Wanneer gaan we?" vraagt Dan enthousiast. Dan, waarom moet hij nou altijd mij ergens in sleepen? "Eigenlijk moeten we nu gaan. Jullie kunnen met mij meerijden." zegt Coulson. Dan en Coulson lopen idioot naar elkaar te doen, en ik sjok er maar achteraan. "Heb ik al niet genoeg mensen verloren?" mompel ik terwijl ik mijn zwarte zonnebril op zet en in de rode, glimmende cabriolet die Coulson ook wel 'Lola' noemt stap.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2014 - 19:57 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Oehh Harry Potter lijkt me leuk om te schrijven, vooral omdat ik nu over One Direction schrijf en dat een beetje zat begin te worden :p
    Persoonlijk hou ik vooral van drama en actie maar romantiek vind ik ook wel leuk ;D

    Stukje geschreven: Rustige kleuren overheersen de kamer. Alles ziet er prachtig uit. Als je door een levend kunstwerk kon lopen had ik dat zeker nu gedaan. De moderne vormen die er zo hard uitzien maar je toch zo verwelkomen. De opvallende details die alles een persoonlijkheid geeft. Door de schoonheid van de ruimte krijg ik het gevoel dat ik net zo schoon en prachtig moet zijn. Maar dat ben ik niet. Dat kan ik niet zijn. Ik ben niet het meisje dat altijd straalde en mooi was. Ik was dat. Ik had altijd met een lach kunnen lopen en de wereld kunnen laten zien wie ik ben. Dat kan ik niet meer. Ik zal altijd bang blijven voor de wereld en voor wat er nog meer zou kunnen komen. Alleen maar door hem.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2014 - 19:44 ]


    wat was dit ookalweer

    Ik zou het heel leuk vinden om met je te schrijven! Alles is leuk.

    Hier is een stukje uit mijn Draco verhaal:

    Met allebei mijn handen pak ik hem beet bij zijn kraag en trek ik hem naar me toe. Ik druk mijn lippen op die van hem en leid mijn handen naar zijn mooie blonde haren. Zijn handen gaan naar mijn heupen en hij drukt me steviger tegen hem aan. Zijn tong glijd over mijn onderlip en zonder twijfel laat ik hem binnen. Ik kreun en druk me nog dichter tegen hem aan. Na een tijdje druk ik me ademloos van hem af. Hij glimlacht en haalt zijn duim langs mijn kaaklijn, maar die glimlach verandert al snel in een frons. ‘Ik hou van je Allison, echt waar. Alleen ik wil niet dat iemand van onze relatie af weet. Zelfs je vriendinnen niet. Ik kan m’n reputatie niet verpesten doordat ze weten dat ik met een modder,-’ Hij stopt met praten en haalt een hand door zijn haar. ‘Ally ... shit, zo bedoelde ik,-’ ‘Ik weet precies wat je bedoelde Draco. Als jij onze relatie een geheim wilt houden prima, maar dan kunnen we beter helemaal geen relatie hebben. Ik ben toch maar een modderbloedje hé.’ Ik voel de tranen al opkomen maar ik wil niet dat hij me zo ziet. Ik draai me om, om weg te lopen maar hij heeft m’n pols al beet gepakt. ‘Ally, alsjeblieft. Doe nou niet zo.’ Ik ruk m’n pols los en draai me nog even om, om hem aan te kijken. ‘Het is over Malfoy.’ zeg ik waarna ik terug ren naar de leerlingen kamer.


    'Baby, you're perfect for me.'

    Heey,
    Het lijkt me super leuk om een verhaal met je te schrijven. (Ik hou van je profielnaam! Zelf ben ik gek op Marvel.)
    Hier een stukje van mijn schrijfstijl:

    Met een diepe zucht liet ik me op de enige stoel in het midden van mijn kleine, beschimmelde keuken vallen. Achter me, op het oude fornuis, borrelde een pannetje met soep. Laat de wereld maar vergaan dacht ik, het maakt nu toch niet meer uit.
    Somber staarde ik voor me uit en dacht ik terug aan haar betraande gezicht, haar prachtige blonde haar zat flink in de war alsof ze net door windkracht acht gefietst had. Ze had zich de laatste paar weken een beetje afstandelijk gedragen maar ik had er niets achter gezocht, sukkel die ik was. Mary was het mooiste, liefste, zorgzaamste meisje van de hele wereld. Ik was al vanaf de tweede klas verliefd op haar. Toen ik haar twee jaar geleden eindelijk mijn meisje kon noemen was ik de gelukkigste jongen op aarde. Later dat jaar ging het fout tussen mijn ouders en ik ging op mezelf wonen. Al die tijd bleef ze me steunen. We waren pas zestien, nu zeventien, maar ik had mijn toekomst altijd met haar voor me gezien. We zouden samen gaan studeren, trouwen en onze kinderen zouden meer op haar lijken dan op mij.

    Heey,
    Het lijkt me super leuk om een verhaal met je te schrijven. (Ik hou van je profielnaam! Zelf ben ik gek op Marvel.)
    Hier een stukje van mijn schrijfstijl:

    Met een diepe zucht liet ik me op de enige stoel in het midden van mijn kleine, beschimmelde keuken vallen. Achter me, op het oude fornuis, borrelde een pannetje met soep. Laat de wereld maar vergaan dacht ik, het maakt nu toch niet meer uit.
    Somber staarde ik voor me uit en dacht ik terug aan haar betraande gezicht, haar prachtige blonde haar zat flink in de war alsof ze net door windkracht acht gefietst had. Ze had zich de laatste paar weken een beetje afstandelijk gedragen maar ik had er niets achter gezocht, sukkel die ik was. Mary was het mooiste, liefste, zorgzaamste meisje van de hele wereld. Ik was al vanaf de tweede klas verliefd op haar. Toen ik haar twee jaar geleden eindelijk mijn meisje kon noemen was ik de gelukkigste jongen op aarde. Later dat jaar ging het fout tussen mijn ouders en ik ging op mezelf wonen. Al die tijd bleef ze me steunen. We waren pas zestien, nu zeventien, maar ik had mijn toekomst altijd met haar voor me gezien. We zouden samen gaan studeren, trouwen en onze kinderen zouden meer op haar lijken dan op mij.

    Ik hoop dat je snel iemand vind.
    Liefs Plath(H)

    Ik ben pas begonnen aan een Draco Malfoy verhaaltje... Het idee is nog heel basic, maar misschien dat je wel zin hebt om met mij samen te werken?
    Als je interesse hebt laat t me weten dan vertel ik je het hele idee.

    Dit is de proloog:

    It was a cold, windy night. The streets of East London were empty, deserted. It felt like I was all alone, even though I was surrounded by houses.
    “I am late, I am so late, mum’s going to kill me” muttered I, while walking a bit faster.
    There was a strange atmosphere around me. A strange, annoying atmosphere.
    It almost felt like there was something wrong.
    A loud scream filled my head, made me stop and gasped for breath. Bloody hell, what is this?
    The intense feeling of fear took over and I began to ran. I ran to the door of our small house. I opened the door and I found nothing but a broken vase.
    Slowly I entered the house. My heart was bouncing through my chest and I could hear myself breath.
    What was going on here?
    I wanted to scream my mother’s name, but I couldn’t say a single thing. Is there a stranger in our house? Is my mother save?
    “She’s save, don’t worry about her,” a voice behind me said. A scream left my lips and I turned around. There was a strange looking man standing in front of me. He had a long, white beard and friendly looking blue eyes.
    “Where is she?” I asked. Trying to sound as sure as possible. The man smiled. “I can’t tell you.” He looked at me, with a gentle smile on his face and curiosity in his eyes. “We have to go now, Ellie. It’s not safe here anymore.” I tried to understand what he was saying, but I couldn’t. Who was this man and why am I not safe anymore?


    Ik weet dat het in het Engels is, maar het is enkel de proloog


    Made in China