• Hallo!

    Soms kom ik op een poll terecht waar ik lang geleden op gestemd heb, maar vaak weet ik niet op wat ik stemde. Wel ben ik daar vaak nieuwsgierig naar.
    Mijn suggestie is dus dat als je gestemd hebt, hetgene waar je op stemde dikgedrukt staat/ een andere kleur heeft.

    Misschien nutteloos, maar ik zou het best handig vinden.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Als je eenmaal gestemd hebt, blijft die stem toch voor altijd staan?

    Dit zou ik wel handig vinden, ja! Ik kan me echt niet herinneren wat ik een jaar geleden op een poll heb aangeduid. :')


    What would Emma do?

    KyloRen schreef:
    Als je eenmaal gestemd hebt, blijft die stem toch voor altijd staan?


    Ja, maar je kan niet zien wat je gestemd hebt. Het lijkt mij handig om het dikgedrukt/andere kleur te maken


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Diplodocus schreef:
    Dit zou ik wel handig vinden, ja! Ik kan me echt niet herinneren wat ik een jaar geleden op een poll heb aangeduid. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ja, zou handig en leuk zijn. (:


    The truth is out there.

    Diplodocus schreef:
    Dit zou ik wel handig vinden, ja! Ik kan me echt niet herinneren wat ik een jaar geleden op een poll heb aangeduid. :')


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Ja, maar je kan niet zien wat je gestemd hebt. Het lijkt mij handig om het dikgedrukt/andere kleur te maken

    Oh ik begreep het verkeerd. Oeps haha

    Dit lijkt mij ook wel handig!^^


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik ben voor!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Diplodocus schreef:
    Dit zou ik wel handig vinden, ja! Ik kan me echt niet herinneren wat ik een jaar geleden op een poll heb aangeduid. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Debbaut schreef:
    Dit lijkt mij ook wel handig!^^

    Briseis schreef:
    Ja, zou handig en leuk zijn. (:

    Haha, ik denk dat er wat polls zijn die ik jaren geleden heb ingevuld en waarvan ik juist liever niet meer zou willen weten wat mijn antwoord was, maar verder lijkt dit me heel handig, ja. Ik ben voor. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik vind het ook wel een handig idee.


    Ik wil een tuin vol egels

    Hazy schreef:
    Ik vind het ook wel een handig idee.


    in love with the fictional characters, I'm sorry