• Fail... 19 uur in een bus zitten en weinig slaap heeft veel effect op mijn spelling I think, ik heb Barcelona verkeerd geschreven.

    Maar goed ik heb een hele straat op zijn kop gezet en een heel optreden gegeven, en ik schaam mij dood.

    ik heb namelijk midden op straat een woedeaanval gekregen, begon vervolgens te hyperventileren en raakte erdoor in paniek.
    één meisje uit mijn klas heeft onze begeleiders gebeld deze kwamen meteen, maar toen ze uiteindelijk kwamen was ik al 20 minuten bezig met mijn optreden.
    Tegelijk kwamen er 7 buitenlandse gastjes... in mijn bewustzijn maar 3 trouwens.
    '
    één van die mannen vertelde BB dat ik een paniek aanval had, hij had dit zelf ook en vroeg of hij mocht helpen.
    BB vond dit prima, maar hij wist niet dat het volgende ging gebeuren:

    het meisje ging achter mij zitten, en pakte mijn hand (why i don't know) en begon rustig te ademen.
    van een ander moest ik mij focussen op zijn vinger, het meisje liet mij staan en de man die ook aanvallen heeft sloot mij rustig in zijn armen.
    ik moet zeggen dat ik even rustig werd. Maar het meisje pakte mij weer beet, en dwong mij haar aan te kijken.
    iedereen begon door elkaar te praten, en ik vond haar eng, ik raakte nog meer in paniek.
    ondertussen was ik de oorzaak van dit alles aan het uitschelden voor dik vet vies tering varken.... (ja... hij kon het horen)
    ik kon zijn hoofd en ledematen van zijn romp trekken echt ik wilde hem ECHT vermoorden.
    op een gegeven moment zagen mijn begeleiders dat ik bang was voor hen en wilde mij rustig terug begeleiden naar de Hostel maar die vrouw liet mij niet los.
    Die man gaf mijn trouwens een KUS...

    ik kan hier nu wel om lachen, de volgende dag had ik namelijk letterlijk een soort kater door de adrenaline.


    in totaal hebben ze er 60 minuten over gedaan om mij rustig te krijgen, ik was helemaal hysterisch en in alle staten.
    volgens mij was die jongen wel bang voor me haha want als BB en Sabine mij niet vast hadden gehouden was ik erboven op gesprongen.
    ik kende mezelf niet meer terug

    [ bericht aangepast op 7 juni 2014 - 20:11 ]


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Wow, heftig! Ja, die vrouw had eigenlijk absoluut het recht niet om je zo vast te pakken, en al zeker niet om je niet los te laten! En die man had evenmin het recht jou zomaar een kus te geven. Je hebt gelijk dat je ze wou slaan, ik zou hetzelfde gereageerd hebben mocht iedereen plots door elkaar praten tijdens een paniekaanval. Als die vrouw echt wist wat ze aan het doen was, wist ze dat één iemand genoeg moet zijn. Dus ik snap dat je overstuur was!

    Heftig wel! Ik hoop dat je ondanks dat nog een leuke trip hebt gehad


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Weird shit.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    -> Ik heb de spelfout uit je titel gehaald. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Maar of ik heb iets gemist of het staat niet in de tekst, want ik snap niet waarom je een woedeaanval kreeg. Door die paniekaanval?


    Physics is awesome

    Tuk schreef:
    Maar of ik heb iets gemist of het staat niet in de tekst, want ik snap niet waarom je een woedeaanval kreeg. Door die paniekaanval?

    Er wordt in mijn klas veel geroddeld maar dat doen ze allemaal tegen mij.
    Ik was er op een gegeven moment helemaal klaar mee en heb iets gezegt tegen een vriendin van mij..

    Blijkbaar een jongen die toevallig dat ene meisje leuk vond waar ik iets over zei heeft haar een app bericht gestuurd dat ik over haar roddel. Hij maakte van een mug een olifant.
    Maar alles werd mij teveel ik moest alles slikken, iedereen roddeld over elkaar en echt allemaal tegen mij dus ik moet elke keer doen dat ik het ermee eens ben en weer mijn mond houden over die andere.
    Oftewel ik loop rond met 20 roddels.

    Niet echt een duidelijke reden, maar ik kan op de een of andere reden niet de precieze oorzaak achterhalen


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Elmorria schreef:
    (...)
    Er wordt in mijn klas veel geroddeld maar dat doen ze allemaal tegen mij.
    Ik was er op een gegeven moment helemaal klaar mee en heb iets gezegt tegen een vriendin van mij..

    Blijkbaar een jongen die toevallig dat ene meisje leuk vond waar ik iets over zei heeft haar een app bericht gestuurd dat ik over haar roddel. Hij maakte van een mug een olifant.
    Maar alles werd mij teveel ik moest alles slikken, iedereen roddeld over elkaar en echt allemaal tegen mij dus ik moet elke keer doen dat ik het ermee eens ben en weer mijn mond houden over die andere.
    Oftewel ik loop rond met 20 roddels.

    Niet echt een duidelijke reden, maar ik kan op de een of andere reden niet de precieze oorzaak achterhalen


    Raar van die jongen (hoewel die misschien wilde scoren bij het meisje dat hij leuk vind). Ik kan begrijpen dat jij dan een woedeaanval krijgt. Misschien is het idee dat je met hem kunt praten samen met iemand erbij? Hoewel ik vind dat je alle recht om boos te zijn en hem te slaan, kan jij daardoor wel in de problemen komen.


    Physics is awesome