• Jaja, vandaag is het zover, vaderdag! [België] volgende week Nederland.
    Wat hebben (gaan) jullie gegeven?
    Of zijn jullie het zoals ik vergeten? En heb je gewoon een kus gegeven?

    Of, ben (ga) je nog een mooi cadeau gaan kopen!?
    Laat het me weten, want ik heb nog een cadeau nodig ^^

    [ bericht aangepast op 8 juni 2014 - 13:20 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Vandaag België, volgende week Nederland (;


    It's high noon.

    Ohw.. Lol ^^
    Achjah, wat zouden jullie dan geven? :P


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik heb een verjaardag/vaderdag cadeau gegeven + een kus natuurlijk haha


    • Oh my lord •

    Oh, is hij jarig? Whoeps, vergeten op de kalender te zetten ;o


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Mijn vader is me verjaardag dit jaar vergeten, dus van mij hoeft hij helemaal niets te verwachten. ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Mijn vader houd echt heel erg veel van porto, maar ik breek met mijn onhandigheid echt veel te vaak zijn glazen waardoor hij er nu nog maar één over heeft.
    Ik heb hem dus 6 nieuwe gekocht^^


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Niks, hij zit dan toch op zee. (cat)


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Een T-shirt van The Doors.


    I am an idiot, I move.

    Antwerpen viert Vaderdag op 19 maart en niet op de tweede zondag van juni.
    Die van maart zien wij als de echte. ^^
    Aan die andere doen we hier thuis niet mee.
    Moederdag valt trouwens op 15 augustus voor Antwerpen, we vieren het niet op de tweede zondag van mei.

    Dus wij doen er hier thuis niet aan mee vandaag.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Antwerpen moet echt altijd moeilijk doen ^^ :P


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Orchideah schreef:
    Antwerpen moet echt altijd moeilijk doen ^^ :P

    Niet waar, de onze was er eerst. :')
    De rest is overgewaaid uit Amerika maar de Antwerpenaren zijn gewoonweg te koppig om het aan te passen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Oh shit, bij de titel dacht ik echt: 'shit ik ben het vergeten' en toen las ik dat het in Nederland pas volgende week is. GELUKKIG!


    26 - 02 - '16

    Mijn biologische vader al een dikke 3 jaar niet meer gezien, thank god the lord :-) Maar ik heb met mijn broer en zus bijgelegd aan mijn stiefvader wat te geven, een grote mand van Oil and Vinegar :3 Hij was er een beetje emotioneel door, hihihi :D


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Karthus schreef:
    Oh shit, bij de titel dacht ik echt: 'shit ik ben het vergeten' en toen las ik dat het in Nederland pas volgende week is. GELUKKIG!


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Ik ga een wielrenshirt voor hem kopen, aangezien zijn oude al 20 jaar oud is en hij graag een nieuwe wilt.


    Your make-up is terrible