• Ik vond net een paar heel handige subcategorieën op Deviantart.com, mijn favoriete site wanneer het aankomt op het vinden van foto's, namelijk de volgende:

    Scenes, die onderverdeeld is in exterioirs, fantasy, futuristic & sci-fi, interiors, landscapes, spacescapes, waterscapes.
    Terwijl ik eerst altijd alleen keek bij deze.

    Echt, er zijn zulke mooie dingen! En ik dacht dat ik het wel even met jullie kon delen (: Tip: Linksboven in het menu staat 'popular all time', als je dit eens wisselt naar '8 hours', '1 week' e.d. vind je heel veel meer. Én, wanneer je op een plaatje klikt krijg je een nieuw scherm, als je dan rechts kijkt zie je 'more from (artist)' en 'more from deviantart'. Als je bij deze eerste kijkt krijg je meer van de maker, vaak hebben ze meer in dezelfde stijl, en bij deze tweede krijg je soortgelijke plaatjes.

    Hopelijk hebben jullie hier ook wat aan :Y) Het is vaak ook handig om te gebruiken als inspiratiebron voor plaatsen in je story of in een RPG.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2014 - 20:13 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.