• ..krijg ik de uitslag van mijn eindexamens.
    En ik ben echt langzaam aan heel nerveus aan het worden. Bij mij is het namelijk echt onduidelijk. In het meest waarschijnlijke geval heb ik 1 herkansing, maar het zou ook nét geslaagd of nét gezakt kunnen zijn.
    We worden pas rond 16.00 uur gebeld door de conrector als je gezakt bent/herkansing nodig hebt en om 16.30 door je mentor als je geslaagd bent.
    Om het allemaal nog wat leuker te maken ben ik waarschijnlijk alleen thuis voor het grootste deel van de ochtend/middag.
    Stresss
    Dus, weet iemand wat leuke dingen die ik de hele dag kan doen? Leuke dingen om te koken/bakken/maken etc? Anders ben ik bang dat ik helemaal gek van de zenuwen ga worden :]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik ken het. Ik krijg het woensdag te horen dus ik weet precies hoe je je films. Ik denk dat ik gewoon de hele dag films ga kijken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Mijn topics. Ik word woensdag al gebeld, maar ik kan ook wel wat afleiding gebruiken


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Je zou series kunnen gaan kijken?
    Of inderdaad iets bakken zoals boterkoek. Oeh, wat vind ik dat lekker, haha.
    Jou natuurlijk ook iets kunnen tekenen, als je dat kunt en leuk vind, natuurlijk :')


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Misschien verder schrijven aan je verhalen(als je momenteel op Q stories hebt). Of iets leuks gaan doen met iemand zodat je bent afgeleid van het telefoontje. Misschien kan je een focaccia brood maken, het duurt wel even voor je dit hebt gemaakt en je kunt tussendoor ook andere dingen doen.


    Physics is awesome

    Ik krijg het dan ook te horen, maar ik weet niet eens hoe of wat, laat staan hoelaat ik gebeld word. Ik kan ook wel wat afleiding gebruiken :')


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik krijg het donderdag ook te horen. Ik denk dat ik gewoon heel de dag films/series ga kijken...


    Caution first, always.

    Ik krijg het donderdag ochtend te horen, dus ik hoef maar een klein dagdeel te overbruggen.

    Maar ik zou inderdaad series of films gaan kijken, een boek lezen of iets bakken. Iets wat veel tijd kost en waar je al je aandacht in kan stoppen. Dan vliegt de tijd zo voorbij.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Succes! Mijn broer krijgt het ook donderdag te horen.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Succes! Ik zou zeggen kijk een serie, lees een spannend boek, ga je fiets of kamer pimpen, kijk van die DIY filmpjes, zulke dingen zijn echt tijd vretend. Oh en ook erg verslavend en tijdvretend FACEBOOKSPELLETJES.


    Let it come and let it be

    Ik krijg donderdag te horen dat ik gezakt ben (of er is een wereldwonder gebeurt en wiskunde was goed gegaan). Ik ben niet echt gespannen, maar jij alvast veel succes met afwachten!

    Ik ga trouwens ook de hele dag slapen, want ik heb die woensdag eerst eindexamen gala, en ik kan onbeperkt drank drinken en daar ga ik natuurlijk flink gebruik van maken haha!

    [ bericht aangepast op 9 juni 2014 - 23:07 ]


    Alleen maar tranen van geluk

    Mads schreef:
    Ik krijg donderdag te horen dat ik gezakt ben (of er is een wereldwonder gebeurt en wiskunde was goed gegaan). Ik ben niet echt gespannen, maar jij alvast veel succes met afwachten!

    Ik ga trouwens ook de hele dag slapen, want ik heb die woensdag eerst eindexamen gala, en ik kan onbeperkt drank drinken en daar ga ik natuurlijk flink gebruik van maken haha!

    Toevallig wiskunde A op havo-niveau? :')


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik krijg t woensdag te horen..

    Als ik tussen 5 en 7 uur word gebeld door de examencommissie dan ben ik de lul!
    Eerlijk gezegd denk ik wel dat ik het over moet doen, maar ik zie het dan nog wel!

    En net zoals jij blijf ik die dag thuis en doe k HELEMAAL niks. Dat word de hele tijd stressen, misschien dat Quizlet me er doorheen helpt!

    Ik hoop dat we met z'n allen slagen xD


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Ik krijg donderdag ook de uitslag en begin nu ook best wel zenuwachtig te worden. Eigenlijk ga ik nergens van uit. Niet dat ik gezakt ben en niet dat ik geslaagd ben, dan kan de uitslag alleen maar meevallen. Als ik denk dat ik gezakt ben zit ik heel de tijd te stressen en als ik denk dat ik geslaagd ben kan ik teleurgesteld worden. Dus we wachten af.

    Ik ga die dag denk ik lekker een cake bakken (om te vieren dat ik geslaagd ben of juist als troost omdat ik gezakt ben) en ik zet een leuke film op. ;)

    Je zegt trouwens dat je sowieso 1 herkansing heb, maar je kunt niet meerdere dingen herkansen he, maar 1 examen.

    Sterkte! (flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Kunnen jullie ook 1 vak laten vallen als jullie gezakt zijn?


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    SmeerKeessie schreef:
    Kunnen jullie ook 1 vak laten vallen als jullie gezakt zijn?


    Je hebt de keuze om naar de VAVO te gaan. Dat is het volwassene onderwijs en daar doe je alleen de vakken over waarvoor je bent gezakt. Als je gewoon op school blijft moet je alles overdoen. Alleen voor sommige dingen kun je vrijstelling krijgen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.