• Beginpost please? (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Pabitel schreef:
    Metal kan geweldig zijn, maar dan bedoel ik instrumental, niet dat geschreeuw er bij xp


    Ik vind het 'geschreeuw' juist mooi :3


    26 - 02 - '16

    Het geschreeuw vind ik soms leuk. Hangt totaal van mijn stemming af. Het instrumentale is bijna altijd heel vet idd. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oh no, haha


    16 - 09 - '17

    NIKITA TIMEEEE


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik haat mezelf. Ik moet echt stoppen met naar die youtube-filmpjes te kijken, ze breken me emotioneel helemaal en toch kan ik het niet. Fuck this.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Amidala schreef:
    Ik haat mezelf. Ik moet echt stoppen met naar die youtube-filmpjes te kijken, ze breken me emotioneel helemaal en toch kan ik het niet. Fuck this.


    Whut?


    16 - 09 - '17

    Pabitel schreef:
    (...)

    Whut?


    Delen uit een bepaalde film die me gewoon bijna emotioneel breken en ik kan niet stoppen ernaar te kijken. 'k Heb daarnet weer zeeën bijeen zitten huilen - en dan echt huilen. Ik haat het, ik moet gewoon stoppen met ernaar te kijken.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Wow, doodsheid.D':


    Queer zijn is gewoon alles

    HALLOKIDOKI!


    16 - 09 - '17

    Pabitel schreef:
    HALLOKIDOKI!


    HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOI


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOI


    Je o's gaan zelfs uit beeld bij mij xp


    16 - 09 - '17

    Ik moet echt stoppen met olijven eten :')


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Mascot schreef:
    Ik moet echt stoppen met olijven eten :')


    Bah olijven.


    16 - 09 - '17

    Pabitel schreef:
    (...)

    Bah olijven.


    Queer zijn is gewoon alles

    Pabitel schreef:
    (...)

    Bah olijven.
    zwarte zijn zo lekker


    Sidera nostra contrahent solem lunamque