• Omdat Indra en ik gek werden van de berichten die totaal niet met de wedstrijd te maken hebben en al gevraagd hadden te stoppen en dat dus niet gebeurd is, hier een off-topic. Hier wordt gesproken over de wedstrijd, waartoe Indra en ik geen belang aan hebben.
    Het wedstrijdtopic


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    ^ Yeah, thanks.
    Ik ga even een paar onderwerpen kiezen en kijk even wanneer ik er echt aan ga beginnen want ik wil er wel wat goeds van maken.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Lol. Van mijn mag iedereen weten in welke stad ik woon.
    Er wonen namelijk nog 1000 mensen met dezelfde voornaam in de stad. Als het er niet meer zijn :P
    Ik woon in de hoofdstad van ons nederige landje.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Grier schreef:
    ^ Yeah, thanks.
    Ik ga even een paar onderwerpen kiezen en kijk even wanneer ik er echt aan ga beginnen want ik wil er wel wat goeds van maken.

    No problem en succes! Al is dat nu wel een beetje -te- laat maar goed.

    @Juul
    'ons nederige landje' dafuq hahaha xd


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    My god, ik moest bijna bleiten Huilen toen ze die naam uitspraken en dat is zo not like me

    [ bericht aangepast op 11 juni 2014 - 1:15 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Mascot schreef:
    My god, ik moest bijna bleiten toen ze die naam uitspraken en dat is zo not like me


    Wat is "bleiten"?


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Unsullied schreef:
    (...)

    Wat is "bleiten"?
    Woops dialect mijn excuses het betekend huilen :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Unsullied schreef:
    Lol. Van mijn mag iedereen weten in welke stad ik woon.
    Er wonen namelijk nog 1000 mensen met dezelfde voornaam in de stad. Als het er niet meer zijn :P
    Ik woon in de hoofdstad van ons nederige landje.


    Zeg maar gerust duizenden en ik woon er ook (omg stiekem ken ik jou o.o).


    I just caught the wave in your eyes

    Lithos schreef:
    (...)

    Zeg maar gerust duizenden en ik woon er ook (omg stiekem ken ik jou o.o).


    Dat zou echt grappig zijn :')


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]