• Haii!
    Ik moet dit gewoon even kwijt haha >.<



    So,, ik ging vandaag dus op Facebook, en ik kwam een post van Ian tegen dat hij een snee had in zijn hand.
    Dus ik kijk bij reacties, zie ik ineens dat hij zijn skype account vrijgaf omdat hij met zijn fans wilde praten!
    Ik heb hem dus toegevoegd, -gillend en wel want ik ben enorm fan van hem haha- en hij heeft mij dus geaccepteerd!

    Vandaag krijg ik te horen of ik gezakt of geslaagd ben voor mijn examen maar ik denk dat als ik gezakt ben ik niet eens verdrietig zal zijn, mijn vrolijkheid voor vandaag kan niet meer stuk haha >.<

    De kans dat ik vandaag nog met hem praat is redelijk klein aangezien het daar bijna 3 uur 's nachts is maar dan nog, ik ben enorm vrolijk >.<


    Ian.somer4

    [ bericht aangepast op 11 juni 2014 - 11:50 ]


    Little do you know

    Hmm, een of andere manier geloof ik niet helemaal dat dat echt is. Maar leuk dat je zo blij bent!
    Nog succes met afwachten!


    Alleen maar tranen van geluk

    OMG, IK GA HEM NU UITNODIGEN. Ik zit in de les maar dat boeit even niet. *.*

    En nog succes met het wachten op je uitslag! :Y)

    [ bericht aangepast op 11 juni 2014 - 13:19 ]


    wat was dit ookalweer

    Het lijkt me inderdaad heel sterk dat dat echt is ja, hahaha. Weet bijna zeker dat het niet klopt, zeker als Ian het zelf niet eens heeft gezegd maar het bij de reacties stond.

    Iig, spannend dat je vandaag je uitslag krijgt! Hopelijk is het goed nieuws (:


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."