• Hallo,

    Ik ben op dit moment bezig met een schrijfwedstrijd, die niet op rolletjes verloopt. Dit door verschillende privézaken, o.a. dat er laatst iemand om wie ik geef is overleden en het sowieso niet erg goed met me gaat.
    Omdat ik de deelnemers niet teleur wil stellen door te stoppen met de wedstrijd, zoek ik een vervanger. Deze persoon mag daarbij mijn account hebben, omdat ik ga stoppen met quizlet.
    Ik hoop dat iemand interesse heeft.

    Groetjes, Quinn.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Het is ook best toegestaan om je wedstrijd door te geven zonder je account daarom door te geven. Je moet wel eerst goedkeuring krijgen door een mod.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Missandei schreef:
    Het is ook best toegestaan om je wedstrijd door te geven zonder je account daarom door te geven. Je moet wel eerst goedkeuring krijgen door een mod.


    Oké, bedankt.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Ga je dan niet door mer schrijven? Zo die story met Lithos?


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Als eerste, gecondoleerd en ik hoop dat je je snel weer beter gaat voelen.
    Ik zou op zich best wel de wedstrijd over willen nemen, maar dan niet alleen..

    Orchideah schreef:
    Ga je dan niet door mer schrijven? Zo die story met Lithos?


    Ik zal voor een tijd ook niet schrijven. De story van Lithos en mij is een uitzondering. (:


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Floreale schreef:
    Als eerste, gecondoleerd en ik hoop dat je je snel weer beter gaat voelen.
    Ik zou op zich best wel de wedstrijd over willen nemen, maar dan niet alleen..


    Ik hoop dat iemand zich snel aanmeldt, ik vind het namelijk echt rot voor de deelnemers dat ik ze zo in de steek laat...


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Whisperings schreef:
    (...)

    Ik hoop dat iemand zich snel aanmeldt, ik vind het namelijk echt rot voor de deelnemers dat ik ze zo in de steek laat...


    Deed jij deze wedstrijd alleen, of niet?
    In het topic staat namelijk van wel, maar bij de eerste opdracht van niet.

    Floreale schreef:
    (.

    Deed jij deze wedstrijd alleen, of niet?
    In het topic staat namelijk van wel, maar bij de eerste opdracht van niet.


    Ja, ik deed hem eerst met Orchideah, maar zij had het te druk met de examens.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Sorry :c heb het nog steeds druk. ><


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ooh, lol :')
    Ik dacht eerst dat er iets mis was met mijn ogen, gelukkig dus niet.

    Als ik voor morgen 23:59 nog niemand heb gevonden, dan ga ik mijn wedstrijd helaas stopzetten.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Whisperings schreef:
    (...)

    Ik hoop dat iemand zich snel aanmeldt, ik vind het namelijk echt rot voor de deelnemers dat ik ze zo in de steek laat...

    Maar jij kan er toch niet aan doen? Ik hoop dat je iemand zal vinden.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand