• als het bijv word vervangen door plastic of kunststof?


    Remember, everyone you will ever meet knows something you don't.

    Waarom zou dat niet kunnen?
    Als wij niet wisten dat hout bestond, zouden we het ook niet kunnen gebruiken en het vervangen voor iets anders.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Hartnett schreef:
    Waarom zou dat niet kunnen?
    Als wij niet wisten dat hout bestond, zouden we het ook niet kunnen gebruiken en het vervangen voor iets anders.


    Dat is waar, maar zouden we nu zonder kunnen?
    Nu we hout allang kennen?


    Remember, everyone you will ever meet knows something you don't.

    Misschien iets meer uitleg over het topic?


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Stel we gebruiken alle bomen voor het hout (zuurstof halen we toevallig ergens anders vandaan)
    en we kunnen geen nieuwe bomen planten, wat doet men dan?


    Remember, everyone you will ever meet knows something you don't.

    Dan sterven er een heleboel dieren uit en vervangen we al het hout denk ik door kunststof. En mensen kunnen dan geen hout meer in de open haard gooien, maar dat overleef je denk ik wel. Maar als er geen bomen meer zijn, veroorzaakt dat wel een heleboel lawines en aardverschuivingen in bergachtige gebieden, dus dan moet iedereen daar wel zo snel mogelijk weg, anders leeft er inderdaad niemand meer.


    -

    Pumbaa schreef:
    Dan sterven er een heleboel dieren uit en vervangen we al het hout denk ik door kunststof. En mensen kunnen dan geen hout meer in de open haard gooien, maar dat overleef je denk ik wel. Maar als er geen bomen meer zijn, veroorzaakt dat wel een heleboel lawines en aardverschuivingen in bergachtige gebieden, dus dan moet iedereen daar wel zo snel mogelijk weg, anders leeft er inderdaad niemand meer.


    O.o


    Remember, everyone you will ever meet knows something you don't.

    Neen, dat kan niet, want er wordt meer van hout gemaakt dan alleen tafels en stoelen. Maar ook funderingen van huizen e r is bovendien niet volsoende aardolie e.d. om al het hout te vervangen door kunststoffen.
    En we zijn afhankelijk van zuurstof.
    Ook zullen vele sieren uitsterven en wordt het hele ecosysteem verpest, omdat er dan overpopulatie onstaat van andere dieren


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ja, vast wel.
    Mensen kunnen alles :Y)


    wat was dit ookalweer

    Hmm, geen hout > geen bomen > geen zuurstof > geen leven. Hmm..


    26 - 02 - '16

    Dat lijkt me wel ja. Hout is wel een gemakkelijke bouwstof, maar zeker geen noodzakelijke.
    Of we zonder bomen zouden kunnen is een andere vraag natuurlijk. :)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Al het zuurstof komt van de bomen,
    Zijn die weg, is de zuurstof ook weg.


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.

    Candela schreef:
    Dat lijkt me wel ja. Hout is wel een gemakkelijke bouwstof, maar zeker geen noodzakelijke.
    Of we zonder bomen zouden kunnen is een andere vraag natuurlijk. :)


    Hout is de enige grondstof die we zelf kunnen 'maken' en niet op raakt...

    [ bericht aangepast op 12 juni 2014 - 21:16 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Geen papier om te tekenen D:<


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het lijkt me vrij lastig... aangezien er voor alles een alternatief te vinden is op dit moment, behalve voor zuurstof.


    Hamartia

    Gaikotsu schreef:
    Geen papier om te tekenen D:<

    Nuuuu D:<


    I live for the applause, you will die for it.