• Heeeeeyyy,

    Over 1,5 week heb ik m'n diploma uitreiking en ik heb aan m'n vriendinnen gevraagd wat hun aan gaan doen.
    Hun reactie: Galajurk, jurk, jurk,hakken
    En ik dacht: ohmygod, MOET dat ofzo?

    Ikzelf hou niet zo van jurken, want ben meer een stoere type en ik voel me er gewoon niet fijn in omdat ik dan denk dat het lelijk is of dat iedereen me aankijkt en ik hou niet zo van aandacht

    Voordat ik dus vroeg wat ze aandeden dacht ik eraan om een jumpsuit aan te doen, ik weet het, klinkt vast heel raar
    Maar ik ben gewoon van de simpele dingen

    Hebben jullie misschien een idee?


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Ik had een zwarte broek en een van mijn favoriete blousjes aan – samen met mijn meest afgetrapte paar allstars.
    Wees jezelf (:


    Ik vind dat je er wel een beetje deftig mag uitzien op je diploma-uitreiking. Daarom geen gala jurk, maar gewoon iets deftigs. Bij mijn zus waren er een hoopje meisjes die precies van de zee kwamen. Dat is gewoon boertig. Het is een uitreiking, dus dan moet je er gewoon wat deftig bijlopen. Je gaat ook niet naar een bal in een sportoutfit.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik had een kaki broek met een bloesje en volgens mij daaronder mijn All-Stars. c:


    "Chaos often breeds life, when order breeds habit."

    Een jumpsuit is volgens mij ook heel erg leuk!
    Je moet doen waar jij je goed in voelt, niet wat anderen vinden dat je aan moet doen :')


    wat was dit ookalweer

    Bij ons was er zelfs iemand op het galabal met een jumpsuit. Wel een chiquer geval, met een printje en duidelijk in een 'duurder' (uitziend) stofje en ik vond dat helemaal niet misstaan eigenlijk. Kan dus prima, als jij je daar goed bij voelt! Verder droegen alle andere meisjes wel een jurkje (inclusief mezelf, hoewel ik ook niet zo'n type daarvoor ben) behalve één meisje dat een zwarte afgetrapte broek met een grijze blazer droeg. Zij misstond wel tussen de groep, vond ik persoonlijk, gewoon omdat ze niet eens de moeite had gedaan om kleren aan te trekken die niet versleten waren.

    Waar het dus op neerkomt volgens mij: doe nette kleren aan, die er een beetje feestelijk uitzien, maar dat hoeft helemaal niet noodzakelijk een jurk te zijn (:


    Pedras no caminho? Guardo todas, um dia vou construir um castelo.

    Ik doe zelf een jurkje aan die wel redelijk netjes is, maar ik weet dat mijn zus gewoon een zomerjurkje aan had gedaan en mijn broer en spijkerbroek met een blouse.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik had een jurkje aan, maar geen galajurk of zoiets. Ik zou gewoon iets aandoen waarin jij je goed voelt, maar wel een beetje iets netjes kiezen. Een broek met een mooie blouse of zo is dan ook prima. (: Of een jumpsuit kan ook best, maar dan zou ik wel een beetje een net uitziende kiezen.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik ging in een gewone broek met een leuk bloesje erboven. Als ik jou was zou ik gewoon als mezelf gaan, een beetje netjes mag wel, maar een jurk is zeker niet verplicht (;

    [ bericht aangepast op 19 juni 2014 - 13:51 ]


    Valar Morghulis.

    Bij ons gaat volgens mij ook iedereen netjes, jongens in pak en meisjes in jurken etc. Ik heb daar geen zin in, het is maar de uitreiking van m'n havo-diploma, dus ik doe waarschijnlijk gewoon een broek met een bloesje ofzo. Bezit sws niet echt jurken :')


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik had een lichte spijkerbroek en een shirtje aan, met lage laarsjes. Bij ons was bijna niemand in galakleding.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Bij ons hadden álle meiden jurken aan en de jongens waren gewoon net gekleed.

    Maar als je geen jurk aan wilt, is het natuurlijk niet verplicht. Maar het is een speciale gelegenheid en ik denk dat het wel gepast is om er in ieder geval netjes bij te lopen. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gewoon iets waarin je er netjes uitziet. Ik zelf doe een jurkje aan.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2014 - 14:02 ]


    16 - 09 - '17

    Hè nee, trek alsjeblieft geen galajurk aan. Een galajurk is écht een jurk voor een sjiek feest, en op een diploma-uitreiking zie je er dan snel overdressed uit. Trek gewoon een gemakkelijk jurkje aan dat netjes uitziet, of gewoon een mooi topje met een lichte broek. c:

    [ bericht aangepast op 19 juni 2014 - 14:33 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Gewoon jezelf blijven. Ik ben naturist, ik ga naakt (wbw)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Bij ons was iedereen netjes gekleed maar niet super chique of zo. Dus geen galajurk en strak in het pak en shit. Ik had gewoon een skinny aan met een leuk bloesje en wat sieraden enzo. Wat spannendere make-up op, gewoon netjes, en klaar.


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin