• Hoii,
    Ik wil de punten van mijn haar gaan verven maar weet niet echt waar ik gekleurde verf kan krijgen..
    Ik denk dat ik een mooie kleur paars wil, en niet zo'n kleur als in de winkels staan, maar echt een lichte/felle paarse kleur.
    Iemand die weet waar ik dit kan kopen? En het liefst niet al te dure verf haha.
    Ook wil ik het permanent hebben...


    Ik heb mijn haar al twee keer geverfd met niet permanente verf -dat was ook het typische donker paarse kleurtje wat jein de winkel kan krijgen wat niet echt mooi uit kwam- en ik vond de stijl wel mooi. Alleen de kleur was minder omdat het zo'n lelijke donkere kleur paars is en met mijn rood/blondachtige haar staat dat niet heel mooi. Ik heb met krijt al een keer een lichtere/fellere kleur paars er in gedaan en dat vond ik echt mooi staan :]
    Dus ik hoop dat jullie me kunnen helpen met een site of winkel waar je mooie haarverf kan kopen voor een niet heel hoge prijs :]

    Alvast bedankt! ;D


    Little do you know

    ga naar de kappersschool, zij kunnen je een goede verf aanraden of zelfs al verkopen. wat jij wilt, is zeker mogelijk ;)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Felle kleuren zijn nooit permanent. Probeer de verf van de large of Attitude Holland eens? Verder hebben kappers inderdaad wel wat felle kleuren, dus een goedkope kapper zou het ook kunnen doen.

    Pro-Duo is een winkel met kappersgerief en professioneel advies!


    Has no one told you she's not breathing?

    De kappersacademie? Ze hebben meestal wel alles ;D


    wat was dit ookalweer

    Op large hebben ze zulke verf


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik heb er van de Attitude Holland, maar ik ging het heel eigenwijs zonder bleekspul doen en dat werkte dus niet xd. Die moet je er dus wel bij kopen tenzij je heel lichtblond haar hebt.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    ik zelf verf mijn haar regelmatig lila. Hiervoor gebruik ik directions haarverf. zelf koop in een afrowinkel bij mij in de stad.
    volgens mij kan je die ook gewoon via internet bestellen. een potje is 8 euro.
    maar als je rood/blond achtig haar heb, denk ik niet dat het erg mooi gaat uitpakken. En het vervaagd best wel snel.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2014 - 13:35 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Dank jullie voor de tips enzo :]
    De kapper zei dat ik naar een andere kapperzaak moest gaan of ze daar toevallig lang houdende paarse verf hebben dus dat ga ik ook eens proberen.


    Little do you know

    Heimdall schreef:
    Felle kleuren zijn nooit permanent. Probeer de verf van de large of Attitude Holland eens? Verder hebben kappers inderdaad wel wat felle kleuren, dus een goedkope kapper zou het ook kunnen doen.

    LaJoie schreef:
    Pro-Duo is een winkel met kappersgerief en professioneel advies!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Felle kleuren zijn bijna nooit permanent, en ze bleken ook snel af.
    Hoewel ik weet dat 'L Oreal en kleuring heeft 'majirouge' die redelijk fel rood is en ook permanent is.
    Maar als je echt dat felle wilt, vrees ik dat je alleen licht koper ofso zal vinden.
    Die felle paarse of blauwe kleuren vind je niet echt.
    Ik zou je aanraden om eens naar een kapperswinkel als pro duo te gaan, daar kan je om advies vragen en vind je ineens veel verschillende merken en kleuren.


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Ik heb een paarse van Directions gehad, maar bij mij ging het er elke keer na een week weer uit.
    Ik raad deze dus niet echt aan, voor de rest weet ik geen haarverf die goed of slecht is.

    Als ik jou was zou ik het gewoon lekker bij de kapper laten doen. De onderkant van je haar moet namelijk ontkleurt worden om een mooie kleur te krijgen. Verder kan je om de paar weken dan van kleur veranderen (of dezelfde kleur houden natuurlijk). Verf van Directions werkt onwijs goed, maar wel als je het ontkleurt hebt, niet als je het zo op je haar mikt.


    To infinity and beyond •

    @Huf, ik heb er echt het geld niet voor over om 75 euro uit te geven om enkel mijn puntjes te laten verven, dan doe ik het liever gewoon zelf. Ik heb het al eerder gedaan en dat ging ook goed :]

    En ik heb vandaag bij de op=op paars, roze, blauw en donker turquoise verf gezien, ik heb de blauwe mee genomen omdat ik toch maar gewoon iets aners wil proberen dan paars, haha. Het is permanente verf en een heel mooi kleurtje :}


    Little do you know

    Ik heb goede ervaringen met Manic Panic. :Y)


    | Reality is for people that lack imagination |

    TheHorcrux schreef:
    @Huf, ik heb er echt het geld niet voor over om 75 euro uit te geven om enkel mijn puntjes te laten verven, dan doe ik het liever gewoon zelf. Ik heb het al eerder gedaan en dat ging ook goed :]

    En ik heb vandaag bij de op=op paars, roze, blauw en donker turquoise verf gezien, ik heb de blauwe mee genomen omdat ik toch maar gewoon iets aners wil proberen dan paars, haha. Het is permanente verf en een heel mooi kleurtje :}


    Kijk eens of er een club kappers bij je in de buurt zit. Die verven heel goedkoop.


    Your make-up is terrible