• Dus besloot ze om een naamsverandering te doen. Vanaf nu ben ik Amarela voor minstens een maand, Amarela betekend geel in het Portugees. Het is een matchende username samen met Naomi, voorheen Anakin, nu Verde.
    De betekenissen van beide usernames zijn dus groen en geel, wat de kleuren van Brazilië zijn. We hebben voor deze usernames gekozen omdat het WK gister van start is gegaan en we graag een WK-gerelateerde username hebben. Nu is het WK 2014 in Brazilië en hebben we gekozen voor usernames die betrekking hebben op Brazilië.




    Om het topic nuttig te houden, wie heeft ook WK-gerelateerde usernames of usernames van voetballers of een username dat van iets is? c:

    [ bericht aangepast op 13 juni 2014 - 16:23 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Ik heb een username die voor Bucky Barnes staat. Maar ik neem geen WK gerelateerde username omdat ik het toch niet echt volg... Maar de namen zijn zeker leuk ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Mijn username is een bepaalde eigenschap die een mens kan hebben, in dit geval is dat antisociaal. Het omschrijft me wel een beetje hoe ik de laatste tijd ben. Ik neem zelf geen WK usernames, want ik heb niks met voetbal.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2014 - 16:30 ]


    26 - 02 - '16

    Ook omdat Brazilië gewoonweg geweldig is. Buiten de charmante owngoal van gisteren gerekend ofc. ;p
    En omdat Verde-Amarela bovendien ook één van de vele nicknames is voor het Braziliaanse elftal. :Y)


    Rise and rise again until lambs become lions

    Verde schreef:
    Ook omdat Brazilië gewoonweg geweldig is. Buiten de charmante owngoal van gisteren gerekend ofc. ;p
    En omdat Verde-Amarela bovendien ook één van de vele nicknames is voor het Braziliaanse elftal. :Y)


    Hahahaha. :'D


    That is a perfect copy of reality.

    Ik heb geen WK-gerelateerde username en ben ook niet van plan het te nemen, maar het klinkt wel erg leuk.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Leuk bedacht (:

    Ik heb geen WK/voetbal-gerelateerde usernames, want ik volg het helemaal niet en het boeit me ook vrij weinig eerlijk gezegd. Al ga ik wel kijken als Nederland in de finale komt.

    Het zijn mooie namen.


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.

    nice!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Offing schreef:
    Ik heb geen WK-gerelateerde username en ben ook niet van plan het te nemen, maar het klinkt wel erg leuk.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    I like. c:


    •*• Lululu •*•

    Leuk! ^^
    Mijn naam betekend 'flowering smile; a smile that is as beautiful as blooming flowers' in het Japans. ^^

    Leuk c: Mijn username betekent 'grot' in het Frans, haha.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik zag Amarela staan en ik dacht "Wat hebben ze nu weer op m'n computer gezeten?" Ik moet echt leren lezen :'D
    Ik vind 'm leuk!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Amidala schreef:
    Ik zag Amarela staan en ik dacht "Wat hebben ze nu weer op m'n computer gezeten?" Ik moet echt leren lezen :'D
    Ik vind 'm leuk!



    Hahahaha. Onze usernames lijken ook zoveel op elkaar hahaha. De Am en de la, hehehe.


    That is a perfect copy of reality.

    Amarela schreef:
    (...)


    Hahahaha. Onze usernames lijken ook zoveel op elkaar hahaha. De Am en de la, hehehe.


    Uhu. En ik vind Verde verdacht veel op Verne lijken. Ik inspireer jullie (wbw)
    Neh, grapje ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried