• Beste quizletters.

    Ik ben op zoek naar iemand die goed kan tekenen en die twee karakters die ik in mijn hoofd heb kan op papier zetten.
    De beloning hiervoor is 10 credits.

    Nu om het allemaal gemakkelijker te maken, lijkt het me misschien handig dat ik eerst een beetje uitleg geef over de karakters.
    Het moet een tekening zijn van een jongen en een meisje en het liefst in onderstaande stijl.


    Klik voor meer werk van deze artiest


    Het meisje:
    * Normale lengte (iets van 1m65-1m70)
    * Wat ze in de boekskes een plus size model zouden noemen, dus zeker met rondingen, maar niet overdreven. Het mag absoluut geen pannelat zijn.
    * Donkerblond haar met veel volume net boven de ellebogen
    * Bruine ogen
    * Donkerblauwe jeansbroek, een een grijze trui met rits, T-shirt maakt me niet zoveel uit, schoenen liefst iets zoals all stars of vans

    Zij is iemand die zich niet goed genoeg voelt voor de hele wereld en zichzelf ziet als plaatsvulling. ze probeert een goed mens te zijn, maar oordeelt mensen soms te snel. Verder is ze heel vriendelijk tegen mensen die vriendelijk zijn tegen haar. Ze is een dromer die fantaseert over verre koninkrijken en prinsen, maar tegelijk weet dat zulke dingen niet echt zijn.
    Ze is rap kwaad en impulsief.

    De jongen
    * Moet zeker tegen de 1m90 zijn
    * Gespierd, maar niet zoals een bodybuilder, if you get me.
    * Zwart haar dat wat messy staat, alsof hij er constant met zijn hand in zit te wroeten verder niet te lang
    * Blauwe ogen, maar dan echt overdreven blauw.
    * Nu dit is zeer belangrijk: zijn oren moet puntig zijn. Niet zoals van Spock, maar gewoon iets puntiger dan een menselijk oor.
    * Hij moet ook een beetje een wipneusje hebben
    * Zwart T-shirt en zwarte jeansbroek
    * Schoenen ook vans of all stars

    Hij is iemand die alles zou doen om iemand waarvan hij houdt te beschermen, tegen alles en iedereen. Hij is streng opgevoed en gedraagt zich altijd keurig, tenminste tot hij haar leerde kennen. Ze heeft een onbekende kant in hem losgemaakt waar hij voordien geen weet van had. Hij is stil en timide en weet altijd wat te doen als de situatie bleek is.

    Beiden zijn blank, maar de jongen moet toch iets meer kleur in zijn huid hebben dan het meisje.

    Ik zou het fijn vinden moest het meisje zo wat verliefd opkijken naar de jongen en hij vertederd zou terugkijken.

    Dat is het denk ik?

    Oja, het mag zowel met de hand of computer gemaakt worden, zolang ik er maar een goede kwaliteit van te zien krijg.

    Ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen. Mocht je nog meer informatie nodig hebben, dan mag je het zeker vragen. c:


    Lazulis
    Pelekai
    RedViper
    Valkyries

    [ bericht aangepast op 11 sep 2014 - 21:14 ]


    If I were once a planet, you were the axis

    Ik zou het wel willen proberen, maar ik denk dat ik er nogal in faal, sorry :c


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Dat is best een gave stijl. Ik wil graag wat voor je proberen, maar aangezien school voor mij morgen weer begint, kan ik helaas niks beloven :p.


    i put the fun in funeral

    Op het gemak! No pressure. c:


    If I were once a planet, you were the axis

    Ik ben benieuwd wie dit kan, kan ik daar in de toekomst ook eens beroep op doen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Freljords schreef:
    Ik ben benieuwd wie dit kan, kan ik daar in de toekomst ook eens beroep op doen.

    ik ook :Y)


    If I were once a planet, you were the axis

    Ik kan redelijk tekenen, maar faal wel redelijkerwijs in specifieke wensen bij eigen 'characters' :'D
    De stijl van het bijgevoegde plaatje en het werk van die artiest vind ik wel echt vet, dus wie weet dat ik me ooit aan die stijl ga wagen :3

    Het enige wat ik kan maken op het moment, waarvan ik zeker ben dat het me zou lukken - ook gezien het feit dat ik op het moment geen uren achter m'n pc kan zitten - , is een snelle schets tekening, al weet ik dus niet in hoeverre het zou aansluiten bij je specifieke wensen :-/

    Maar ik heb dan nog wel een vraagje, voor mocht ik het toch willen proberen...
    Hoe snel heb je de tekening nodig?
    Want ik kan niet beloven dat het op een week klaar is xD


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Gewoon benieuwd naar wat diegene er van gaat maken, heb het zelf atm te druk met een eigen tekening, anders had ik het ook wel willen proberen voor je.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Valkyries schreef:
    Ik kan redelijk tekenen, maar faal wel redelijkerwijs in specifieke wensen bij eigen 'characters' :'D
    De stijl van het bijgevoegde plaatje en het werk van die artiest vind ik wel echt vet, dus wie weet dat ik me ooit aan die stijl ga wagen :3

    Het enige wat ik kan maken op het moment, waarvan ik zeker ben dat het me zou lukken - ook gezien het feit dat ik op het moment geen uren achter m'n pc kan zitten - , is een snelle schets tekening, al weet ik dus niet in hoeverre het zou aansluiten bij je specifieke wensen :-/

    Maar ik heb dan nog wel een vraagje, voor mocht ik het toch willen proberen...
    Hoe snel heb je de tekening nodig?
    Want ik kan niet beloven dat het op een week klaar is xD

    Er zit zeker geen tijdsnood in. Wanneer je er tijd voor hebt. Ik denk ook dat je beter presteert als je het op je gemak kan doen? Je mag natuurlijk altijd zelf je schwung eraan geven. Het zijn maar richtlijnen die ik opgegeven heb. Je mag er altijd zelf een beetje aan veranderen, zolang ik nog maar kan zien dat het de karakters zijn die ik bedoel c:
    Ja, ik vind die stijl ook echt mooi :3


    If I were once a planet, you were the axis

    Asami schreef:
    Gewoon benieuwd naar wat diegene er van gaat maken, heb het zelf atm te druk met een eigen tekening, anders had ik het ook wel willen proberen voor je.

    Geen probleem c:


    If I were once a planet, you were the axis

    Super tof! Ik wil het wel proberen wanneer ik tijd heb ^^ Zou je naast het uiterlijk ook iets over de persoonlijkheid van de karakters kunnen zeggen? Want dat neem ik vaak mee in bijv. de vormen in het gezicht, uitdrukking etc.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2014 - 21:06 ]

    Ik kan lang niet zo goed tekenen, maar wil dit wel heel graag volgen om te zien wat eruit voort komt, dus bij deze: MT (;


    “To live will be an awfully big adventure.”

    RedViper schreef:
    Super tof! Ik wil het wel proberen wanneer ik tijd heb ^^ Zou je naast het uiterlijk ook iets over de persoonlijkheid van de karakters kunnen zeggen? Want dat neem ik vaak mee in bijv. de vormen in het gezicht, uitdrukking etc.

    natuurlijk! ik zal het in de beginpost zetten voor mensen die ook die info zouden willen.
    edit: is het zoiets dat je bedoelt? ik vind het moeilijk om het uit te leggen hoe ze zijn, want ze leven vooral in mijn hoofd en ik kan eigenlijk enkel maar beschrijven wat ik zelf zie :')

    [ bericht aangepast op 17 aug 2014 - 21:32 ]


    If I were once a planet, you were the axis

    Ik zal even kijken! Al heb ik de laatste tijd niet veel getekend.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2014 - 21:26 ]


    Tijd voor koffie.

    Illwill schreef:
    Ik kan lang niet zo goed tekenen, maar wil dit wel heel graag volgen om te zien wat eruit voort komt, dus bij deze: MT (;


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik wil wel wat proberen (meer omdat ik zin heb om te tekenen) Ik kan niet beloven dat het iets word maar zal wel mijn best doen :3

    Ben niet zo'n goede tekenaar, maar doe het wel graag :3

    [ bericht aangepast op 17 aug 2014 - 22:04 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH