• weet iemand een leuke msn naam voor mij :A

    Die van mij is

    - Electrokitty. Music is all what i need.

    Die van mij is
    - Electrokitty. Music is all what i need.


    kies iets wat jezelf leuk vind.
    een zin uit een liedje.
    Je naam in het chinees.
    gewoon je naam zelf.
    je bijnaam.
    Naam van je netlog/quizlet/fabebox.

    khb gwn
    Mell - Helemaal té Kiwi! xD #2^^ -> ijdeltuit^^

    mr heft naj ene kleein beetje betekenis xD
    kiwi zo wordt ik gnoemd en jah die zin vn helemaal te kiwi werd vroeger nrt schijn vaka gebruikt xD
    nja op een dansoptrede heeft iemand mij de nummer twee gegeven en op da zelfde optrede was ik de uijdeltuit vn da verhaal xD


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    i can be a devil and a angel too


    You'd took my breath but I'll survive.

    Die van mij is lekker origineel zegt ook veel over me zelf en is een mega goe lieke en het doet me dneke aan Tom Kaulitz,,,

    dit is em

    ___Fuck Me In The Backseat...______ ,,[,,,,__________x] en men persoonlijk berichtje is : Shiva H*van je..<33Bffé!!


    <333


    *He's the one.

    Die van mij is lekker origineel zegt ook veel over me zelf en is een mega goe lieke en het doet me dneke aan Tom Kaulitz,,,

    dit is em

    ___Fuck Me In The Backseat...______ ,,[,,,,__________x] en men persoonlijk berichtje is : Shiva H*van je..<33Bffé!!


    <333
    heeeee jou heb ik op msn


    You'd took my breath but I'll survive.

    Die van mij is lekker origineel zegt ook veel over me zelf en is een mega goe lieke en het doet me dneke aan Tom Kaulitz,,,

    dit is em

    ___Fuck Me In The Backseat...______ ,,[,,,,__________x] en men persoonlijk berichtje is : Shiva H*van je..<33Bffé!!


    <333
    heeeee jou heb ik op msn


    wow egt,, ach ik weet zelf al niet meer wie ik allemaal heb!!! ik heb 320 contactpersonen dus ja!!

    xD


    *He's the one.

    She's The One You Wanna Talk To,

    Kuntge nemen x)


    007

    ik ben het meisje met die kutlach, die zicht stuklacht aan het begin van joun kutdag

    xD


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    nja ik heb het zo

    [....XXx....femke....xXX....](L)[....XXx....LENNERT....xXX....}

    en dan zet je gwn jou naam en vriendje erbij of als je geen hebt bij de plaats waar bij mij lennert staat dan zet je [....XXx....??....xXX....]

    das nie zo goed maarjha ik weet het ook nie hoor :P:P

    nu heb ik zo

    my fucking world goes to an end

    :P:P
    maar ik heb het net verandert in het voorige :P

    Ik heb gewoon; D aphne <33 . Heel simpel. Maar er staat genoeg in. En zinnetjes van liedjes heb ik in mn persoonlijk bericht staan..

    It's "..." Bitch..
    kan je jouw naam invullenxD
    VAN BRITNEY SPEARS<3